
Ron Denis: Želimo dominaciju
Velike promene dešavaju se u Meklarenu ove zime, osim promene vozača, stigao je Fernando Alonso, engleski tim najavljuje napredak i kada je u pitanju saradnja sa Hondom.
Meklaren je imao velike ambicije u prošloj sezoni, ali je ostao u senci Mercedesa. Šef tima Ron Denis želi to da promeni.
"Mi smo pre početka sezone najavljivali pobedu, nismo uspeli. Sada ja koristim termin dominacija, to je mnogo više od jedne pobede u sezoni. Naravno, dominacija se ne može postići u kratkom periodu, za to je potrebno vremena. Pobeda u trci jeste izazov, ali je dominacija u svim trkama dosta izazovnija. Tokom poslednjeg boravka u Japanu video sam da je velika želja za uspehom prisutna u svim objektima Honde i zato verujem u napredak naše ekipe", rekao je Denis.
Magnusen: Lagaću ako kažem da nisam teško podneo odluku Meklarena
Kevin Magnusen je izvukao "deblji kraj" u višemesečnom premišljanju uprave Meklarena oko toga ko će biti klupski drug Fernandu Alonsu.

"Lagaću ako
kažem da nisam teško podneo odluku. Ali, kada se dese takve stvari, morate da
izvučete ono što je pozitivno. Mnogi bi voleli da budu ovde gde sam ja sada."
Danac veruje da će se jednog dana vratiti na glavni grid najbržeg cirkusa na svetu.
"Verujem u sebe, trudiću se koliko god mogu i verujem da ću jednog dana u nekom timu ponovo dobiti šansu, ubeđen sam u to. Kao što je rekao Ron Denis, ovo je samo pauza, nikako kraj moje F1 karijere", zaključio je Magnusen.
Horner: Fetel je otišao zbog Rikarda
Direktor Red Bula Kristijan Horner kaže da jedan od razloga što je Sebastijan Fetel napustio taj tim, je sigurno i njegov doskorašnji timski kolega, Danijel Rikardo.
Fetel je nakon četiri osvojene titule, odlučio da pređe u Ferari, i to nakon sezone u kojoj je njegov partner iz Red Bula zabeležio čak tri trijumfa na trkama, a on ni jednu.
Horner smatra da je događaj na trci u Monci verovatno presudio da Fetel donese odluku o napuštanju Red Bula.
Rikardo je tada imao žestok obračun na stazi sa Fetelom i na kraju ga pobedio u borbi za peto mesto.
„Bio je veoma frustriran nakon te trke. Video sam da se nešto čudno događa sa njim, i da je postao odsutan. Mislim da je i tada odlučio da mu je potrebna promena. Verovatno je nedugo zatim i postigao dogovor sa Ferarijem“, smatra Horner.
Rikardo: Ovo je bila godina za pravljenje reputacije
Vozač Red Bula Danijel Rikardo rekao je da je 2014. "bila godina za pravljenje reputacije i sticanje poštovanja" među vozačima F1 karavana.
U prvoj sezoni kada je stigao iz Toro Rosa, Australijanac je bio pravo osveženje u F1. Ne samo što je osvojio treće mesto u generalnom plasmanu, već je njegov osmeh i generalno "opušten" pristup iznova oduševljavao pratioce najbržeg karavana na svetu.
"Mislim da je sve ovo što se dogodilo 2014. bilo delom šok delom srećne okolnosti. Rekao sam sebi pred početak sezone: samo da se nametnem, samo da steknem poštovanje ostalih vozača. Hteo sam samo da budem spontan, ako mi se slavi, slaviću, ako mi se vrišti, vrištaću", rekao je Rikardo.
Rikardo je dodao i to da će mu u najlepšem sećanju ostati Kanada, dok je trka koju bi najradije zaboravio ona u Budimpešti. Njegov klupski drug od sledeće sezone biće Danil Kvjat.
Ferari otpustio Fraja i Tombazisa
Nastavljaju se velike promene u Ferariju, italijanski tim otpustio je šefa inženjera Peta Fraja i glavnog dizajnera Nikolasa Tombazisa.
Otkazi Fraju i Tombazisu nisu iznenađenje jer se već neko vreme spekulisalo kako su upravo oni sledeći koje će otpustiti novi šef Mauricio Arivabene.
Za sada Ferari neće tražiti zamenu za Fraja nego će njegove dužnosti preuzeti tehnički direktor Džajms Alison.
Za razliku od Fraja, Tombazisova zamena je Simone Resta. Kako stoji u saopštenju ekipe, Ferari će u budućnosti imati jednostavniju strukturu i jasniju raspodelu dužnosti.
Tost: Kvjat može da postane jedan od najboljih
Glavni čovek Toro Roso tima Franc Tost vidi ogroman potencijal u Danilu Kvjatu i smatra da će mladi Rus biti hit u Red Bulu 2015. kao što je Danijel Rikardo bio ove godine.
"Danil je odradio sjajan posao kao ruki. On ima beskrajan potencijal, možete da ga vidite kako upija sve što mu kažete. Mislim da može da bude u samom vrhu."
Kvjat je imao osam bodova na kraju sezone, a Tost je priznao i to da je odluka da izbaci Žan Erika Vernjea, koji već briljira u Formuli E, bila veoma teška.
"Ponekad u životu morate da donesete teške odluke. Želeli smo da ga zadržimo, ali smo ipak odlučili da krenemo sa izuzetno mladim vozačima, Maksom (Verstapenom) i Karlosom (Sajncom). Želim mu mnogo sreće u Formuli E", zaključio je Tost.
Izvor: Sportklub.rs