home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Red Bull: Zbog Renaulta gubimo milione

Red Bull je potvrdio da će Daniel Ricciardo i Daniil Kvjat nastupiti sa novim motorima na VN Austrije, a to znači da će obojica biti kažnjeni. Oba vozača su već načela svoj četvrti motor, a na Red Bull Ring su stigli znajući da postoji mogućnost korišćenja petog motora. S obzirom na to da se trka vozi na stazi gde do izražaja dolazi snaga pogonske jedinice, tim je nakon sastanka inženjera odlučio da promeni motore u oba bolida.

To znači da će Ricciardo i Kvjat startati sa začelja, a pozitivno je to što će verovatno izbeći dobijanje kazni na stazama poput Silverstonea i Hungaroringa koje bi trebalo da odgovaraju Red Bullovom RB11.

Austrijski tim nije jedini koji će biti kažnjen zbog promene motora. McLaren je danas odlučio da promeni motor na bolidu Fernanda Alonsa.

Red Bull i Renault su na početku sezone vodili verbalni rat nakon niza problema na pogonskim jedinicama francuske kompanije. Situacija se nakon par trka smirila te su obe strane prionule poslu. Međutim, vrh austrijskog tima poslednjih dana je ponovo aktivan kada je njihov dobavljač u pitanju. Motorsportski savetnik Helmut Marko je prvo izjavio da bi B-verzija Ferrarijevog motora bila bolja od A-verzije Renaultovog, a sada tvrdi da će pad u konstruktorskom poretku njegov tim koštati 20 miliona evra.

“Pad s drugog na četvrto mesto će nam naškoditi. To će nas koštati nekih 20 miliona evra. Ako bude sreće, ostaće tako jer Lotus i Force India takođe imaju Mercedesov motor. Činjenica je da ne možemo ići još dve godine s ovim motorom.”

Bild prenosi da je krizni sastanak između Red Bulla i Renaulta zakazan za 25. jun.

“Dobićemo rezultate njihovih poslednjih testova te će nam objasniti kako vide budućnost. Nakon toga ćemo odlučiti šta ćemo. Naš odnos s Renaultom je, u najmanju ruku, veoma napet”, priznao je Marko.

Alonso - kažnjen s 20 mesta

Tehnički delegat Formule 1 je potvrdio da je McLaren na Alonsov bolid uoči VN Austrije ugradio peti po redu motor sa unutrašnjim sagorevanjem, turbo punjač i MGU-H generator pa će Španac dobiti kaznu od 20 mesta na gridu.

Ove godine se kazne ne prenose na sledeće trke, a vozači više neće startovati iz pit lanea ako im mehaničari zamene kompletnu pogonsku jedinicu. Od ove sezone se kazne za svaki pojedinačni element sabiraju, a ako ih vozač ne može ‘odraditi’, kažnjen će biti u trci, zavisno o broju mesta koji ne može odraditi.

Vozač dobija kaznu od 10 mesta kada tim prvi put ugradi peti element, a za sve ostale ugradnje petih elemenata slede kazne od pet mesta. Za Alonsa to znači kaznu od 20 mesta na gridu, a budući da kaznu neće moći odraditi u celosti, u trci će dobiti vremensku kaznu, kaznu prolaska kroz boks ili stop/go kaznu od 10 sekundi.

Izvor: Automototrend.com.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Red Bull



čitanja : 810



Komentari

mange
Sta bi sa tvojim prognozama ?!
Opet katastrofalne prognoze, a sve zbog slepe mrznje prema Mercedesu.
Rekao si da ce McLaren sa Hondom na vrh, da ih koci Mercedes, a oni sad na dnu.
A sa dna, Lotus se daleko popravio prelaskom na Mercedesov agregat.
Sad je McLaren na Lotusom mestu iz 2014-e dok je koristio Renola.
I tu si omasio.
Dzaba mrznja, dzaba hejt, Mercedes melje. :D
ti i toma prestadoste da gledate F1, odnosno sad ste odjednom postali navijaci Ferrarija, nakon Red Bula.
Pa ako se u vestima slucajno pojavi neka vest, eto vas odma nazad. :)))
Ja navijam za, a vi protiv Mercedesa, nije vam bitno za koga navijate, moze to da bude i Williams, McLaren ili bilo ko ko je iza Mercedesa, odnosno ko mu je najblizi u datom trenutku. :)))

Autor MB 20 Jun 2015, 11:39

Meni je i dalje neverovatno da „Reno“, nekadišnji pionir turbo motora u „Formuli 1“ kao i u putničkim automobilima, ne može da se sastavi.

Autor CaMIRO 21 Jun 2015, 00:22