
Kako prenosi Sport klub, Berni Ekleston je rekao da Mercedes nije kriv zbog sopstvene dominacije u F1 šampionatu.
"Uvek će nekome smetati nešto. Ne razumem kako Mercedesu sve valja a da drugima ne valja. Nisu oni krivi zbog sopstvene dominacije."
Ekleston je rekao i to da bi drugi timovi trebalo da se oslone na svoje performanse umesto da kukaju zbog Mercedesa.
"Ne mogu da shvatim da Ferari i Reno nemaju resurse kao mercedes. Meklaren ima Hondu ali ne mogu da se sastave kako se to kaže. Ali, izgleda je najteže sesti i raditi", rekao je Ekleston.
Izvor: Sportklub.rs
Sad ocekujem komentare tipa:
"Bravo Eklestone, caru i kralju najveci na svetu, he*bacu i zavodniku najveci i najlepsi, Srbija i srpkinje te vole i cekaju da im dodjes"
:))
Naravno.
E Mercedesu Mercedesu, oće hejteri da eksplodiraju od besa. :)))
Naravno da nije kriv Mercedes! Ti, matora fosilcino, pedofilcino, si kriv, zato sto si uopste i poceo sa donosenjima kojekakvih glupih pravila, samo da bi sebi u dzep navukao sto vise para! Nekada su se pravila menjala cim se primetilo da jedna ekipa previse bezi drugima (kao sto je bila zabrana aktivnog ogibljenja '92), a ti sad tu nesto pr.is! Naravno, bilo je i raznih molerskih radova, kao sto je promena bodovnog sistema da bi se, satro, smanjila razlika izmedju Sumija i ostalih. 2002 god. je Ferari imao procenat pobeda 88% (Mercedes 2014. je imao 84%), pa je dosla promena bodovanja i usledio je rezultat- 2003. je Sumi za dlaku uzeo titulu, najvise zahvaljujuci dobrim voznjama Barikela. 2004-te opet Ferari dominira sa 83% pobeda i opet se menjaju pravila- 2005-te uvodi se samo jedan set guma za kvalifikacije i trku (ovo je opet najvise pogodilo Ferari, jer su oni koristili Bridzstonke, koje su bile mekse i brze se trosile, a na stranu to sto je Reno koristio mas-damper, tako se pokazalo ko je matorom novi sponzor). Iz prilozenog se vidi da je matori olos najkrivlji za ovakvu situaciju u F1, najvise zato sto je alav na pare i boli ga patason za sport. Naravno da Mercedesu sve valja kad se igra po pravilima za koja su oni uredno platili-nema razvoja motora i bolida u toku sezone. Matori je mogao da ne uzme lovu, ostavi stara pravila i sve bi bilo ok. Mercedes bi sigurno imao pocetnu prednost, a istorija pokazuje da su timovi sa takvom prednosti mogli biti dostignuti i prestignuti kad su pravila postenija. Trenutno mislim da bi bilo najbolje ograniciti maksimalnu snagu motora na neku vrednost (a ne obrtaje), a konstruktorima dati vise prostora da se igraju sa aerodinamikom. Tako bi se i timovi koji kupuju motore doveli u ravnopravniji polozaj u odnosu na fabricke, a i razvoj aerodinamike je mnogo korisniji auto industriji nego ogranicenje obrtaja i teranje na upotrebu mekse i tvrdje smese gume u trci! O ogranicenju potrosnje goriva u auto-moto sportu je suvisno govoriti, to je veca glupost nego posejati cvarak i cekati da nikne prase!
Matora drtina. Sahranio je F1! OP je objasnio sve! Ko vise plati taj ce biti sampion!
Mercedes je sad glavni sponzor Bernija,
Takođe. to je i sudsko poravnanje da Berni ne robija u Nemačkoj.
ОП
Што се љутиш на Бернија?? :)
Знаш да му је Славичока откинула милијардицу, треба сад то надокнадити а времена до опозива одозго све мање.
Иста је то психологија као наш Том Караџић, с малом разликом што је Берни направио своје такмичење а Кара је приватизовао државно ка своје. У тим (њиховим) годинама новац је једино животно задовољство а спорт је само начин да се новац награбуља. Навијачи, спортисти, таленти, изгубљени живци и разбијени телевизори...кога то занима?? Уосталом, ко жабу пита кад се бара затрпава?! :))
Чим истекне аранжман са Брканом ето нових правила, ето нових комбинација!! :)
Gagiba
Kad vec pomenu Slavicu, jednu anegdotu da ispricam.
Kad je Slavica pocela vezu sa Bernijem, u selu kod nje pricaju o njemu, kazu "ma on ti je mnogo bogat, ima neku veliku auto skolu u Italiji". :)))
Svaki put se nasmejem kad se toga setim. :)))