home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon katastrofalnog izdanja na trci 24 časa Le Mana u junu, Nissan odlaže sledeće pojavljivanje GT-R LM Nismo prototipa u ovogodišnjem WEC šampionatu. Tim nastavlja da vrši testove i da usput rešava probleme na automobilu.

„Znamo da će ljudi biti razočarani, ali budite uvereni da niko nije razočaraniji od nas“, rekao je Šoiči Mijatani, predsednik Nisma. „Mi smo trkački i želimo da se takmičimo, ali takođe želimo da budemo konkurentni. Iz tog razloga smo odlučili da nastavimo program i pripremimo GT-R LM Nismo za jaku konkurenciju s kojom se suočavamo u WEC šampionatu. Kada ste inovativni, ne smete da odustanete na prvim preprekama. Mi smo posvećeni tome da prevaziđemo sve izazove.“

Veliki problem za GT-R je na Le Manu bio sistem za rekuperaciju energije. Njegovo otkazivanje je značilo da je automobil morao da se osloni isključivo na snagu motora s unutrašnjim sagorevanjem. „Postoje mnoge oblasti na kojima moramo da poradimo, ne samo da odaberemo najbolju ERS opciju. Tim vredno radi na stazi, u vazdušnom tunelu i u različitim Nismo objektima širom sveta da bi se na najbolji način uvela čitava lista poboljšanja za koja znamo da su nam potrebna“, rekao je Ben Baulbi, tehnički direktor Nissan LM P1.

GT-R se susreo sa skepticizmom tokom svog debija, jer je zaobišao sve utvrđene smernice koje krase uspešne prototipove. Ne samo što je imao motor smešten napred, od čega se odustalo pre neke četiri decenije kada su prototipovi u pitanju, već je i snaga išla na prednje točkove, i to koliko snage – 1.250 „konja“, od čega je 700 dolazilo samo iz elektromotora. Uprkos ovoj mnogobrojnoj „konjici“, Porsche, Audi i Toyota su potukli GT-R LM Nismo.

Izvor: Vrelegume.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Nissan



čitanja : 938



Komentari

Rekoh ja da koncept "Sve napred" ima da ih obruka. Nadam se da ce se neke usijane glave malo ohladiti i premestiti makar el. motor na zadnju osovinu, tako da bi sa baterijama predstavljao protivtezu SUS motoru napred. Tada bi teret bio rasporedjen tacno izmedju osovina, sto bi im dalo dobru upravljivost, a posto el. motor moze precizno da dozira snagu, mogla bi se izvesti i neka asistencija pogonom u krivinama.

Autor Optimus Prime 11 Avg 2015, 13:16