home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Honda planira da lansira trkačku verziju Acure NSX. Ono što još uvek nije odlučeno je u kojoj klasi će se novajlija trkati, pod kojim specifikacijama i pod komandnom palicom kojeg odeljenja.

Originalni NSX se takmičio u Japanu, u Super GT seriji, kao i HSV-010, koji je originalno zamišljen kao zamena za NSX. Međutim, novi model je američki koliko je japanski, tako da je vrlo verovatno da će se takmičiti na američkom tlu.

Opcije koje razmatra Honda su GTE i GT3. Pitate se kakva je razlika? Pre samo nekoliko godina, međunarodno trkanje je bilo podeljeno između GT1, GT2, GT3 i u manjem obimu GT4 klasa. GT1 je ugašen 2009., GT2 je reformatiran u GTE (u Pro i Am kategorijama), dok su GT3 i GT4 nastavile dalje. Danas se GTE vozi na 24 časa Le Mana i povezan je sa šampionatima poput FIA WEC, Evropske Le Man serije, Azijske Le Man serije i United SportsCar šampionata. U međuvremenu, GT3 učestvuje u serijama poput Blancpain Endurancea i rastućem broju regionalnih šampionata. GT4 se vozi u nižim amaterskim serijama.

Acura trenutno učestvuje sa TLX-GT u Pirelli World Challengeu u Americi. S obzirom da se serija premešta u GT3 specifikacije, kompanija se suočava s odlukom da ili prilagodi postojeći automobil novim pravilima ili da ga zameni novim modelom. NSX bi mogao da se pokaže kao idealno rešenje, ali bi GTE klasa ipak bila globalno otvorenija prema publici.

Šta god Honda/Acura da odluči, verovatno neće biti sa hibridnim pogonom, koji donosi dodatne komplikacije a ne baš puno benefita pod aktuelnim pravilima. Japanski proizvođač će takođe odlučiti ko će razviti novi NSX trkački model, a kandidati su kalifornijski Honda Performance Development (HPD) i italijanski JAS Motorsport (koji vodi WTCC tim).

Izvor: Vrelegume.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Honda



čitanja : 585



Komentari