home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Pred nama je finalni dan relija svetskog šampionata, koji se ovog vikenda održava u Australiji. U ukupnom poretku situacija ne bi mogla da bude bolja za sve koji uživaju u neizvesnim borbama, ali pozadina priče ipak je, smatraju neki vozači, manje sportska nego što to priliči takmičenju ovog ranga.

Tokom druge etape relija organizatori su pripremili i noćni brzinac. Na australijskom makadamu, poznatom po tome da "visi u vazduhu" i smanjuje vidljivost. U kombinaciji s mrakom, prašina je stvorila zavesu koja je značajno usporila neke vozače. Istovremeno, kritičari ovog koncepta organizatorima zameraju svesno poigravanje sa bezbednošću takmičara. Doduše, ovom posednjem bi mogli nešto zameriti, bar kada je reli u pitanju; ako se ne usuđuješ voziti brzo zbog teških uslova, vozi sporije.

Jedan od najglasnijih, tačnije najbesnijih, kritičara bio je Kris Meeke. Britanski vozač tima Citroen je uoči noćnog brzinca imao 2,4 sekunde prednosti ispred Ogiera i držao je vodeću poziciju, ali zbog pomenutih teških uslova na stazi, a koji navodno nisu jednako ometali sve vozače, ispustio je prednost iz ruku i predao vodstvo u ruke francuskom konkurentu.

Meeke je na cilju ispita kipteo od besa, koji je potom istresao na visoke predstavnike FIA-e, a s novinarima je odlučio da razgovara tek nakon nekoliko ponovljenih poziva, rekavši da je "sve ovo velika sramota.".

Izvor: Autosport.hr



čitanja : 769



Komentari