home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon debakla na ovogodišnjem izdanju trke 24 sata Le Mana i avgustovske najave o potpunom povlačenju iz WEC šampionata (World Endurance Championship), u Nissanu su ipak doneli odluku da će u najsnažnijoj klasi LMP1 okušati sreću i naredne godine.

U nastojanju da naredne sezone budu znatno konkurentniji, brži i pouzdaniji, što nije bio slučaj u ovogodišnjem nastupu na najprestižnijoj trci 24 sata Le Mana, u Nissanovoj diviziji zaduženoj za trkačke projekte su napravili brojne promene na svom LMP1 hibridnom prototipu GT-R Nismo, a za nastup u WEC šampionatu naredne godine Michelin će im isporučiti novorazvijene gume.

Bez obzira na mnogobrojne modifikacije na automobilu, jedinstven izvorni dizajn koji uključuje prednji pogon i napred smešteni trolitarski biturbo benzinski V6 motor, ostaje nepromenjen.

U Nissanu je takođe odlučeno da se na mesto šefa tima postavi Mike Carcamo koji će zameniti Bena Bowlbyja. "Želimo da se takmičimo na najvišem nivou. Nismo srećni ako ne pobeđujemo, jer nam je trkanje u krvi i potrudićemo se da naredne sezone sve bude kako treba“, rekao je direktor NISMO odeljenja Shoichi Miyatani.

Izvor: Klix.ba

Foto: Nissan



čitanja : 1014



Komentari

Nije ni njima lako.

Ako nemacki proizvodjaci ne bi varali na softverima, ovaj Nisan bi sigurno bio prvi.

Autor vojvoda 02 Okt 2015, 14:55

Pa ni Porse nista nije uradio prve sezone.
Nisan je rizikovao, imali su problema, hibridni pogon nije radio u potpunosti, tj samo je benzinac radio.
Zato serijski GTR delje 911 na ringu, ko vola u kupusu. :)
A Ferrari u F1 najvise titula, gde Porse ne sme ni da udje.

Autor MB 02 Okt 2015, 15:16