
Nakon osam sati vožnje na stazi La Sarte Tojota vodi na čuvenoj trci 24 časa Le Mana. Stephane Sarrazin je za volanom LMP1 Tojote, drugo i treće mesto pripada Porše posadama, dok je Audi sa jednom posadom na čestvrtom mestu, a druga posada je u problemima. U LMP2 klasi vodi Oreca #46, dok je pvratnik na Le Man, Ford vodeći u GTE Pro klasi.
Start trke je zbog nepovoljnih vremenskih uslova prošao pod sigurnosnim vozilom, a na stazi je bilo dosta stajaće vode, pa je direkcija trke odlučila da trka krene na najbezbedniji mogući način. Posle nešto dužeg perioda pod sigurnosnim vozilom, trka je krenula a osvjač pol pozicije Jani u Porše #2 prototipu je zadržao prvo mesto, dok je u osmom krugu Bernard izgubio drugo mesto na Mulsanne pravcu od Tojote #6 za čijim upravljačem je bio Conway. Ubrzo Conway napada Porše u Ford šikanama i uzima prvo mesto pred kraj prvog sata trke. Privatnici LMP1 klase su imali probleme a Rebelion #12 je proveo 20 minuta u boksu na servisu tokom trajanja sigurnosnog automobila. U LMP2 klasi je na kraju prvog sata na čelu bio #Oreca prototip sa Rastom za volanom. U GT Pro klasi će biti odlična borba što su potvrdili Ford i Ferari, a prednost na kraju prvog sata je imao Ford.
Drugi sat je doneo smenu na vrhu, a Hartley je #1 Porše doveo na čelo, a glavni razlog je to što je Tojota nešto ranije prešla na pneumatike za suvo vreme, tj. slikove. Nevolje za Audi kreću već u drugom satu trke i Audi #7 mora u boks zbog kvara turbine, a kvar mehaničari otklanjaju i menjaju turbo u fantastičnih 20 minuta. Dobra borba viđena je između #2 Poršea i #8 Audi prototipa, a Duval i Hartley su priredili dobru zabavu gledaocima. U GTPro klasi prvo mesto je uzeo Porše posle sporog boksa za Ford.
Naredni sati trke obeležile su strateške bitke Poršea i Tojote koja je na kraju petog sata bila na čelu sa posadom #6. Tojota je uspela da obezbedi krug više u odnosu na konkurente kada su zaustavljanja u boksu u pitanju, pa tako uspevaju da spoje 14 krugova sa jednim dolivanjem za razliku od konkurenata koji odrađuju 13 krugova. Poršei se voze relativno blizu i na kraju petog sata zaostaju za Tojotom manje od 30s, dok Audi polako gubi tempo i vozi se na 50s iza druge Tojote koja kasni 1 krug u odnosu na vodeći #6 Tojota prototip. Odlična borba je viđena u GTPro klasi gde su Fordovi napadali redom Porše i Ferari i na kraju petog sata su imali prva tri mesta u GTPro klasi.
Posle trećine trke Tojota i dalje kontroliše tempo i vodi sa 22s prednosti u odnosu na Porše #2. Audi nastavlja da se muči i Duval u #8 Audiju zaostaje 2 kruga za vodećom Tojotom, dok se drugi Audi bori da sustigne izgubljeno tokom početka trka i porblema sa turbinom. U LMP2 klasi je višena smena na drugom mestu koje sada zauzima #36 Alpine, dok se u GTPro klasi Ferari umešao između dva Forda.
Izvor: Nacionalnaklasa.com