home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Moto GP vesti

27 Jun 2016 - 16:26 Sport Link

Markes: Drugo mesto kao pobeda

Kako prenosi Sport klub, Mark Markes, vozač Repsol Honde, rekao je da mu je drugo mesto u Asenu kao da je pobedio.

“Iskreno, osećam se kao da sam pobedio. Osvojio sam mnogo bodova u borbi za titulu, a skoro sve vreme mi se kroz glavu motala misao, samo da završim trku, samo da završim trku”.

Španac je bio zadovoljan motoom i gumama u Holandiji.

“Osećao sam se malo bolje nego u Argentini, grip je bio bolji. Generalno, mogu da budem veoma zadovoljan ovim vikendom, i čestitao bih Džeku, koji je bio veoma brz i hrabar i zaslužio je ovu pobedu”, rekao je Mark.

Izvor: Sportklub.rs

Rosi: Milerova pobeda jedina dobra stvar u Asenu

Vozač Jamahe Valentino Rosi rekao je da je razočaran svojim odustajanjem na Velikoj nagradi Holandije, ali da mu je drago zbog pobede Džeka Milera.

Mladi Australijanac je na stazi „Asen“ priredio jedno od najvećih iznenađenja poslednjih godina, pošto je upisao prvi trijumf u kraljevskoj klasi u izuzetno teškim uslovima na „Katedrali“.

Miler je slavio na trci koja je vožena iz dva dela, pretekavši Marka Markesa na Repsol Hondi za pobedu, pošto je prethodno Rosi izleteo sa staze dok je vodio. Doktor se u prvom delu trke borio na vrhu sa sunarodnicima Danilom Petručijem i Andreom Doviciozom, da bi posle prekida brzo preuzeo vođstvo, ali je napravio grešku i ostao bez plasmana po treći put ove sezone.

„Džekova pobeda je jedina dobra stvar koja se desila jer imamo sjajan odnos. Mnogo ga volim, svidelo mi se što je na podijum šampanjac pio iz svoje čizme. Srećan sam zbog njega. Zaslužio je to posle povrede koju je imao na početku godine. Sjajan je momak i mislim da je mnogo talentovan“, istakao je Rosi.

Što se tiče njegove trke, Rosi se izvinio Jamahi što je želeo previše u teškim uslovima.

„Velika je šteta jer smo imali šansu da ostvarimo dobar rezultat i osvojimo važne bodove u borbi za titulu. Po suvom sam imao dobar ritam, a stvari nisu bile loše ni po kiši. Mislim da je bila prava odluka prekinuti trku jer je na stazi bilo previše vode i bilo je veoma opasno. Motor mi je previše proklizavao i niste mogli da vidite ništa ispred sebe kada ste bili iza drugog vozača. Napravio sam grešku, išao sam previše brzo. Mnogo sam jurio, mnogo sam hteo. Bila je to glupa greška i žao mi je, posebno zbog tima jer smo mogli da pobedimo“, naglasio je Rosi.

Posle osam trka, Rosi drži treće mesto u generalnom plasmanu sa 103 boda, 42 manje od vodećeg Markesa, a 18 od svog timskog kolege Horhea Lorenca.

Ovogodišnji Moto GP šampionat se nastavlja Velikom nagradom Nemačke na stazi „Zahsenring“ 17. jula.

Izvor: Sportklub.rs

Miler: Pokazao sam da nisam idiot

Vozač Estrelja Galisija Mark VDS rejsinga Džek Miler istakao je da je pobedom na Velikoj nagradi Holandije voženoj u izuzetno teškim uslovima odgovorio mnogim kritičarima.

Miler je u nedelju na legendarnoj stazi „Asen“ ostvario prvu pobedu u kraljevskoj klasi, pošto se najbolje snašao na trci koja je vožena iz dva dela i koju je obeležio veliki pljusak.

Mladi Australijanac je u borbi za trijumf pobedio Marka Markesa na Repsol Hondi, prošavši kroz cilj dve sekunde ispred njega. Tokom osme trke sezone viđen je veliki broj incidenata, pa su tako vozači koji su držali prve tri pozicije pre prekida – Andrea Doviciozo, Danilo Petruči i Valentino Rosi redom odustali kada je trka nastavljena.

Milerov prethodni najbolji rezultat u najjačoj klasi je deseto mesto, na prethodnoj trci, koja je vožena na stazi „Katalunja“. Od debija u kraljevskoj klasi, Miler je imao velike probleme sa povredama, a najtežu je doživeo prošle godine, kada je u padu tokom motokros treninga zaradio prelom noge.

„Mnogi su nas kritikovali, govorili su da ovaj projekat neće uspeti, sada se nadam da smo im pokazali koliko su pogrešili i da ja znam da vozim motor, da nisam idiot. Hvala Hondi što je rizikovala sa mnom, ovo je fenomenalno“, naglasio je Miler, „Lepo je ostati na motoru, pošto znamo da sam bio poznat po padanju kada bih se našao u sličnoj poziciji. Lepo je doći do ovog trenutka posle izgubljene titule za dlaku (u Moto3 kategoriji 2014. godine, prim. aut) i teškog perioda karijere. Ne očekujem čuda posle ovoga, ali je lepo pobediti na ovakav način“.

Na pitanje kako se osećao kada je pretekao Markesa za trijumf, Miler je uz smeh reka

„Pokušao sam da vozim svoju trku, video sam da Mark ne želi da rizikuje, ali ko može da ga krivi, da sam ja sam sebe pretekao i ja bih pomisli Ovaj ludak će da izleti za dva minuta. Bilo je jasno da je zadovoljan drugom pozicijom, a poslednja tri kruga su bila zaista opuštena, pokušao sam samo da vozim konstantne krugove i prođem kroz cilj“.

Ovogodišnji Moto GP šampionat se nastavlja Velikom nagradom Nemačke na stazi „Zahsenring“ 17. jula.

Izvor: Sportklub.rs

Aleš Espargaro Suzuki menja Aprilijom

Vozač Suzukija Aleš Espargaro u naredne dve sezone braniće boje Aprilije.

Otkako je japanski tim potvrdio da je angažovao Andreu Janonea i Aleksa Rinsa za sledeću sezonu, spekulisalo se da će Espargaro preći u Apriliju. Potvrda se očekivala pred sam početak akcije u Asenu, gde je vožena Velika nagrada Holandije, međutim, pošto je stariji od braće Espargaro propustio let, ona je usledila tek po završetku trke.

Dolazak Espargara u redove Aprilije je u sklopu plana razvoja italijanskog tima. Cilj u narednom periodu je da Aprilija postane još konkurentnija, pošto je jasan napredak od početka sezone u odnosu na prethodnu.

Espargaro će se u timu pridružiti debitantu Semu Lousu, koji je još prošle godine potpisao ugovor sa Aprilijom i ekipom Gresinija, za koju trenutno vozi u Moto2 kategoriji. To ujedno znači da će Štefan Bradl i Alvaro Bautista ostati bez mesta na kraju sezone i moraće da nađu novi angažman.

26-godišnji Espargaro je bio španski šampion u klasi do 125 kubika 2004. godine. Posle nekoliko sezona u klasama do 125 i 250 kubika, u kraljevskoj klasi je debitovao 2009. godine. Najveću pažnju privukao je tokom 2012. godine, kada je bio najbolji vozač u kategoriji CRT, braneći boje Aspara na motoru koji je razvijala Aprilija. Isti rezultat je ponovio godinu dana kasnije, da bi prošle sezone dobio priliku u Suzukiju.

Svoj najbolji rezultat u Suzukiju španski motociklista je ostvario ove godine na trkama u Ostinu i Le Manu, kada je zauzeo četvrto mesto. Prošle godine je osvojio pol poziciju na stazi „Katalunja“ sa japanskim timom, a trenutno drži sedmo mesto u generalnom plasmanu kraljevske klase. 

Izvor: Sportklub.rs



čitanja : 735



Komentari