home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Vesti iz Formule 1

19 Jul 2016 - 06:34 Sport Link

Imola dobila ugovor, ali trka verovatno ostaje Monci

Kako piše Sport klub, prvi čovek Formule 1 Berni Eklston postigao je dogovor po kojem će se šampionat vratiti u Imoli, ali će trka za Veliku nagradu Italije najverovatnije ostati u Monci.

Eklston je prethodno rekao da pregovori oko novog ugovora sa “Moncom” nisu daleko odmakli, ali Anđelo Stiki Damijani, predsednik Automobilskog kluba Italije, ističe da su prepreke razrešene i da se nada dogovoru.

U slučaju da on bude postignut, ugovor koji bude potpisan sa stazom “Enco i Dino Ferari” neće biti važeći.

“Konačno smo rešili sve probleme oko teritorije, između gradova Milana i Monce. Pripremamo ponudu koja će biti poslata menadžmentu Formule 1”, rekao je Stiki Damijani.

Potpredsednik regiona Lombardija Fabricio Sala istakao je da je spreman da finansira pet miliona godišnje da bi trka ostala u Monci.

“Velika nagrada Italije je u Monci, ona je deo naše tradicije i ne smemo da dozvolimo da nestane”, rekao je Sala.

S druge strane, Eklston tvrdi da je uradio sve što je mogao, a da uprkos dogovoru sa Imolom, činjenica da se Stiki Damijani toliko zalaže da trka ostane u Monci, šanse da dođe do promene domaćina su male.

“Imamo dogovor sa Imolom koja je spremna. Ali, tu je i čoveka koji govori: Ili ćemo raditi stvari na moj način ili nećemo. Kada ljudi kažu tako nešto, znate kakav je odgovor. On mora da uradi ono što mislim da je pravo rešenje i ako se desi da ne budemo imali trku u Italiji u kalendaru, to neće biti zbog mene. Ima ugovor i samo je potreban potpis”, rekao je Eklston:

Eklston je istakao da čak i da trka u Imoli bude vožena kao Velika nagrada Italije, to mora da odobri Stiki Damijani.

Hamilton: Osećam vatru u sebi

Aktuelni šampion Formule 1 Luis Hamilton rekao je da oseća veliko samopouzdanje pred Veliku nagradu Mađarske, na kojoj želi da pretekne timskog kolegu iz Mercedesa Nika Rozberga u generalnom plasmanu.

Od njihovog udesa u Španiji početkom maja, Hamilton je trijumfovao na četiri od pet trka i sada ima samo bod manje od Rozberga, koji je prethodno ostvario pobede na prve četiri trke ove sezone.

“Od te loše trke u Barseloni, uspeo sam da kultivišem neverovatno jak mentalni stav. Osećam se sveže, moćno i uvereno pred Mađarsku. Osećam vatru u sebi”, rekao je Hamilton.

Britanac je tokom karijere četiri puta slavio na “Hungaroringu”, gde je poslednju pobedu ostvario 2013. godine, a u prošle godine je bio šesti.

“Imam neverovatnu podršku u Budimpešti i ne mogu da dočekam da stignem na stazu. U poslednjih nekoliko godina nisam imao najlakše vikende u Budimpešti, ali znam da imam dobar ritam i želim da preokrenem situaciju”, naglasio je Hamilton.

Rozberg je prošle godine bio osmi u Mađarskoj, gde mu je najbolji plasman četvrto mesto.

“Borba sa Luisom je u toku, osećam se sjajno, bolid je sjajan i neka borba počne”, naglasio je Rozberg.

Akcija na stazi “Hungaroring” počinje u petak, a ceo trkački vikend moći ćete da ispratite u direktnim prenosima na Sport klubu.

Ferari zove Brona da se vrati

Ekipa Ferarija razmatra novi akcioni plan posle razočaravajućih rezultata od početka sezone, a on uključuje i povratak Rosa Brona.

Prvi čovek italijanske kompanije Serđo Markjone i šef tima Mauricio Arivabene prošle nedelje su imali niz sastanaka na kojima su glavne teme bile promene koje treba da budu napravljene. Zaključak posle tih sastanaka je da je timu potreban novi pristup.

Markjone je čak imao direktne razgovore sa inženjerima da bi bolje shvatio kakav je dugoročni potencijal ovogodišnjeg bolida i već se krenulo sa konkretnim potezima.

Jedna od ideja je da se Bron angažuje kao konsultant da bi pomogao timu u napretku, bez potrebe da bude angažovan za stalno. Mediji prenose da je Bron odbio prvobitnu ponudu Ferarija, pošto se namerno držao podalje od Formule 1 otkako je napustio Mercedes krajem 2013. godine. Od tada je bilo jasno da Bron nema želju da putuje na sve trke Formule 1, niti želi da se obaveže na toliku posvećenost poslu koja je potrebna za uspeh u Formuli 1.

Međutim, legendarni tim i dalje želi da Bron bude neka vrsta konsultanta Markjoneu i Arivabene posebno što se tiče tehničkih pitanja i ukaže na to šta je potrebno promeniti. Za sada nije jasno koliko bi Bron ulazio u posao koji trenutno obavlja tehnički direktor Džejms Alison.

Izvesno je da su u Ferariju ozbiljni u nameri da ubede Brona da postoji uloga u timu koja bi mu odgovarala. Upravo Bron je jedan od najzaslužnijih za velike uspehe koje je Ferari ostvario sa Mihaelom Šumaherom od 2000. do 2004. godine, zajedno sa Žanom Todom. Bron je imao i velike uspehe sa Benetonom i Bronom, da bi potom postavio osnove za rezultate koje Mercedes postiže poslednjih godina. Ipak, više puta je od tada istakao da nema želju da se vrati u Formulu 1.

“Kada sam radio ranije, bio sam posvećen 24 sata dnevno sedam dana nedeljno, a to više ne želim. Nikad ne reci nikad, ali sam zadovoljan svojim životom sada, a nije se pojavilo ništa što bi me motivisalo i zainteresovalo da bih to promenio”, istakao je Bron nedavno.

Izvor: Sportklub.rs



čitanja : 812



Komentari