
Andreas Mikkelsen zadržao je vodstvo na reliju u Australiji, ali njegova nada da pobedom završi svoju Volkswagen karijeru visi o koncu. On je zadržao svetskog šampiona Ogiera i Haydena Paddona na distanci na sparnim subotnjim brzincima na putevima Novog Južnog Walesa.
Međutim, bizarni problem na
poslednjem zemljanom brzincu spustio je njegovu prednost na samo 2 sekunde.
Njegovih 12 sekundi prednosti gotovo je izbrisano kada se papučica kvačila
njegovog Pola savila i pritisnula papučicu kočnice. Mikkelsen je vozio više od
pola brzinca sa kočnicama, pa je „prepustio“ 9.2 sekunde Ogieru.
„Čuo se udarac i mislim da je kamen morao da udari u auto i savio papučicu kvačila preko kočnice. Morao sam da vozim ostatak brzinca sa kočnicama.“
Uslovi su bili najgori za Ogiera koji je morao da krene prvi i da očisti put, ali temperatura iznad 35˚ brzo je trošila gume što je bio problem za sve vozače. Paddon je završio 10 sekundi iza Ogiera u svom Hyundaiu i20, a njegov timski kolega Neuville pao je daleko od pobedničkog posdijuma. Belgijski vozač se požalio zbog izbora tvrdih komponenti guma zbog proklizavanja.
Dani Sordo je peti sa 59.2 sekunde zaostatka, dok je Ostberg šesti.
Top 10:
# |
Vozač |
Tim |
Vreme |
|
|
1. |
Mikkelsen A. |
Volkswagen Motorsport II |
2:15:06.2 |
|
2. |
Ogier S. |
Volkswagen Motorsport |
+2.0 |
|
3. |
Paddon H. |
Hyundai Shell WRT |
+12.0 |
|
4. |
Neuville T. |
Hyundai Shell WRT |
+33.8 |
|
5. |
Sordo D. |
Hyundai Shell WRT |
+59.2 |
|
6. |
Ostberg M. |
M-Sport WRT |
+1:00.6 |
|
7. |
Camilli E. |
M-Sport WRT |
+1:21.7 |
|
8. |
Tanak O. |
Dmack World Rally Team |
+2:19.9 |
|
9. |
Bertelli L. |
FWRT s.r.l. |
+4:56.6 |
|
10. |
Lappi E. |
Škoda Motorsport |
+5:22.7 |
Izvor: Trke.rs