
Okončan je još jedan RELI MONTE KARLO. Svi su već u centru prestonice MONAKA. Jedni slave, drugi tuguju i žale zbog slupanih automobila i propuštenih prilika. Svi su razočarni crnom sudbinom koja je bacila tamnu senku na samom početku ove grandiozne priredbe automobilskog sporta. Izgubljen život čoveka u publici pokraj staze, koji je sasvim sigurno bio strastveni ljubitelj RULET RELIJA, mnoge je ostavio bez reči…
U takmičarskom delu je došlo do pravih iznenadjenja i neočekivanih momenata. Najveći gubitnik ovog 85. RELIJA MONTE KARLO je Belgijanac TIJERI NOJVIL, vozač „hjundaia“, vice šampion sveta i as koji je u stvari bio najbrži ovog vikenda – ali i NAJMALEROZNIJI.

NOJVIL je dokazao visok nivo i potpuno je tačno ono što je upravo rekao poznati beogradski automobilista i šampion, BOŠKO MARKOVIĆ – „On je zvezda u usponu i njegovo vreme tek dolazi“.
Ako se anulira greška NOJVILA i prethodni kiks OŽIEA, vidi se da je razlika medju njima minimalna i da će predstojeća takmičenja u RELI ŠAMPIONATU SVETA doneti puno neizvesnosti i ujednačenosti po pitanju konkurencije.

SEBASTIEN OŽIE je sijao na cilju poslednjeg ispita „power stage“, koji je doneo dodatne bodove NOJVILU, LEFEVRU, HANINENU, EVANSU i SORDU. Pravi poznavaoci relija i oni koji su odavno prepoznali ko je i šta je SEBASTIEN OŽIE, znali su posle minusa NOJVILA, da će četvorostruki prvak sveta rutinski stići do pobede a tada je u jednom dahu rekao:
„Presrećan sam zbog ovog uspeha. To je velika stvar za tim M SPORT. Uspeli smo da pobedimo samo posle mesec dana priprema. Bilo je veoma teško, hvala celom timu za sve…“

Radosni su bili i vozači „TOJOTE“, pre svega LATVALA, koji je stigao do druge pozicije na podijumu, ali i HANINEN, iako je imao previše pehova. Mnogi su vozače „TOJOTE“ pozicionirali kao skoro autsajdere, pored „HJUNDAIA“, „FORDA“ i „SITROENA“, a eto, ispalo je sasvim drugačije. Najviše je razočarao „SITROEN“, pre svega Irac KRIS MIK, koji je čak ubrajan u moguće pobednike. Loš rezultat je malo popravio KREG BRIN, sa prošlogodišnjim modelom „DS 3″ i odličnim plasmanom na peto mesto. Čast „HJUNDAIA“ je donekle spasao iskusni Španac DANI SORDO i pozicijom broj četiri u ukupnom poretku.
Kad se malo bolje sagledaju rezultati svih ispita vidi se da je najstandardniji, najmirniji i NAJBOLJI u svojoj kategoriji, WRC 2, bio ovoga puta ZAISTA BLISTAVI ANDREAS MIKELSEN. Njegova „škoda fabijaR5″, slabija više od 100KS od WRC „monstruma“ je klizila kao najmoćnji brod u snežnom i ledenom okeanu RELIJA MONTE KARLO.
Eto, 85. RELI MONTE KARLO je iza nas. Ostaje da ga komentarišemo i da već stvaramo sliku o novom snežnom cirkusu – o ŠVEDSKOM RELIJU 2017.
Generalni plasman 85. RELIJA MONTE KARLO:
1. OŽIE – „ford fiesta“
2. LATVALA – „tojota“ + 2.15.0
3.TANAK – „ford“ + 2.57.8
4. SORDO – „hjundai“ + 3.35.8
5. BRIN – „sitroen DS3 16″ + 3.47.8
6. EVANS – „ford“ + 6.45.0
7. MIKELSEN (WRC 2) – „škoda“ + 9.32.7
8. KOPECKI (WRC 2) – „škoda“ + 12.58.1 !!!!
9. LEFEVR – „sitroen C3″ + 14.43.8
10. BUFIE – „ford R5″ + 16.09.4
Izvor: Mojsvetbrzine.rs
Citroen je stvarno podbacio,nisam ocekivao ovakav debakla.Na kraju Ogier je ipak ocekivano,Hjundai jako brzo na cesti isto me iznenadio,Toyota se uopste nije obrukala na ovom reliju....Al dobro,prvi je ovo reli za ove nove masine,ima tu jos puno da se vozi,mislim da je vec 9 Februara Svedski reli pa da vidimo sta ce tamo biti.