
Fors Indija - novi sponzor i upečatljiva boja bolida
Fors Indija će u novoj sezoni Formule 1 imati potpuno nov i jedinstven izgled bolida.
Dve nijanse roze i srebrna boja nova su obeležja Fors Indije koja se uz novi izgleda bolida pohvalila i saradnjom sa Best voter Tehnolodži timom - liderom na evropskom tržištu kada je u pitanju tehnoligoja vezana za snabdevanje vodom.
Fors Indija se u poslednjih deset godina razvila u jedan od najprepoznatljivijih sportskih brendova, bolide ovog sjajnog tima voziće u 2017. Serhio Perez i Esteban Okon i sigurni smo da ćete ih bez problema uočavati na stazi tokom praćenja trka na kanalima Sport Kluba.
Izvor: Sportklub.rs
Gospodo sa "Albert parka", da se niste malo zaneli?
Aktuelni šampion Formule 1 Niko Rozberg završio je karijeru samo pet dana posle osvajanja titule, ali izgleda da nisu svi obavešteni o tome.
Na stazi „Albert park“ za desetak dana biće označen početak akcije u ovogodišnjem šampionatu, a pripreme u Melburnu su već u toku.
Međutim, organizatori su se malo zaneli i Rozberga vratili iz penzije, o čemu svedoči fotografija koju je ekipa Red Bula objavila na svom Tviter profilu.

I nisu učinili samo to, već su nemačkog automobilistu prebacili u austrijski tim, a mesto su mu našli između Maksa Ferstapena i Danijela Rikarda. Redosled garaža je takav da je pored Red Bula stavljen Mercedes, ali se na fotografiji samo vidi deo Valterija Botasa.
Da li su organizatori Velike nagrade Australije želeli nešto da poruče ili su zaboravili da se Rozberg povukao, ostaje da se vidi.
Ovogodišnji šampionat Formule 1 počinje 26. marta, a moći ćete da ga pratite direktno i ekskluzivno na Sport klubu.
Izvor: Sportklub.rs
Fetel: Dobro smo zamaskirali promene
Ferari je postizao odlične rezultate na završnim testiranjima u Barseloni, a četvorostruki svetski šampion Sebastijan Fetel ističe da su u timu sa promenama počeli još prošle sezone.
- Ove godine smo se bolje pripremili, jer smo odradili veći broj izlazaka na pistu. Tim je u boljoj formi, ali i naučili smo puno iz sezone 2016. Ako pogledate rezultate tada, može se reći da nismo imali uspeha... Ono što se dešavalo u pozadini nam je bilo veoma značajno. Sada nam ostaje da čekamo prvu trku u Malburnu kako bi sve to i potvrdili - rekao je Fetel.
Za razliku od njegove prve sezone u Ferariju, kada je uspevao da dođe do pobeda, prošle sezone "crni konjić" bio je u dubokoj senci prvenstveno Mercedesa, a čak i kada je "Srebrna strela" kiksirala italijanska ekipa gubila je bitku sa Red Bulom.
- Naučili smo veliki broj lekcija na polju organizacije, gde smo svi napravili određene pomake. Eto, 2015. ja sam lično imao dobru godinu jer sam počeo ponovo da pobeđujem. Već 2016. nismo ostvarili rezulate koje smo želeli. Sada smo se unapredili na više bitnih tačaka.
Izvor: Sportklub.rs
Maks: Nisam previše zabrinut
Vozač Red Bula Maks Ferstapen rekao je da nije previše zabrinut time što njegov tim zaostaje za Ferarijem i Mercedesom na predsezonskim testiranjima.
"Nisam zabrinut. Koristimo ovo testiranje baš za to, da testiramo razne delove i deliće i ne obaziremo se previše na vreme i na rezultate. Ništa ozbiljno nije problematično, sve što se dešava, možemo da rešimo do Melburna".
Holanđanin je ubeđen da rezultati na testiranjima nikako ne određuju poredak u sezoni.
"U testovima nikada ne pokažete sve što imate. Siguran sam da i Meklaren i Vilijams imaju još mnogo toga u arsenalu i da će to pokazati tek u Melburnu. Samo se Melburn računa", jasan je Ferstapen.
Izvor: Sportklub.rs
India najruznija na gridu puuuuu....pa ovo je pederski auto.
Nesto vezano za Renault....
Renault kaze da je njihov novi motor premasio ocekivanja po pitanju performansi uprkos problemima sa pouzdanoscu na predsezonskim testiranjima.
Francuski proizvodjac predstavio je potpuno novi koncept za 2017, pokusaj koji bi mogao da smanji deficit za rivalskim motorima Mercedesa i Ferarija.
Iako je Renault imao problema sa pouzdanoscu tokom testova u Barseloni, pre svega sa ERs-om gde je tim bio prinudjen da pokrece u konzervativnom modu- postoji optimizam za predstojecu sezonu.
Mislim da smo na pravom putu, cak smo i nadmasili zadate ciljeve, rekoa je Abitol.
Dosli smo sa potpuno novom arhitekturom motora ne samo u smislu motora sa unutrasnjim sagorevanjem vec i sa ERS-om
To znaci veliki izazov posebno u smislu pouzdanosti tako da nije nikakvo iznenadjenje.
Ocekivali smo da se suocimo sa odredjenim poteskocama, ali smo te poteskoce materijalizovali.
Dobre vesti su da to ne radimo nizasta, znaci da su performanse tu, samo treba da ih izvucemo.
Ne radimo to nonstop zato sto zelimo da upravljamo distancom i zivotom delova motora, koji su i dalje u kriticnim uslovima. Ali vidimo performanse koje zelimo, one su definitivno tu.
Renault procenjuje izbor specifikacije za Australijski Grand Pri, pazljivo balansirajuci izmedju snage i pouzdanosti.
Svasta moze da se desi u Melburnu, mi radimo sve da budemo sigurni da sve prodje u najboljem redu.
Verujemo da je situacija ugrubo pod kontrolom, ali ove jedinice su veoma kompleksne da se kontrolisu, Mi jos treba da napravimo odredjene odluke pre Melburna koje ce imati uticaj ne samo poredak vec i na liniju cilja.
Mi smo na kriticno putu i veoma je vazno da ostanemo fokusirani i ne uzimamo nista za gotovo.
Forma Renaulta bice kljucna za nade Red Bula da se ukljuci u borbu za Sampionat ove godine Abitol samouvereno verijem da ce musterijski tim biti u poziciji da se bori za sampionat sa francuskim motorom.
Izvor:Autosport