
Veliku borbu vodili su danas KRIS MIK i SEBASTIEN OŽIE. Plavokosi i pegavi Irac je zaista perfektno vladao svojim „sitroenom C3 WRC“ i na najbolji mogući način savladjivao mnoštvo znatno zaprljanih asfaltnih krivina na dobro poznatom ostrvu Korzika. Od četiri brzinska ispita bio je najbrži na tri a na jednom je za samo 8 desetinki sekunde bio uspešniji OŽIE.
Kada uspete da pobediti svetskog prvaka na njegovom terenu, na asfaltu, za koji je OŽIE pravi majstor, onda morate da imate i dobar auto i dobrog suvozača, sjajne inžinjere i svakako da za nijansu budete bolji od rivala. Sve to danas je imao popularni KRIS MIK, svojevremeno učenik čuvenog KOLINA MEK REA i sve popularniji as medju milionima reli fanova.
Prednost Irca je posle prvog dana 10.3 sekundi. To nije nenadoknadivo ali je i ozbiljno dobro za KRIS MIKA koji ne mora totalno da rizikuje.
„Danas je bilo dobro, ali, videćemo šta će biti sutra. Znam da se SEBASTIEN nikada ne predaje“… rekao je MIK, očigledno prezadovoljan svojom vožnjom, timom i razlikom od 10.3 sekundi.
Evidentno je da je „sitroen“ proradio i da trijumf u Meksiku nije bio slučajnost. Dobro finkcioniše i „ford fiesta WRC“ OŽIEA, što se ne bi moglo reći za ostale automobile u M-Sport ekipi.
Iza OŽIEA je posle prvog dana „hjundai“ i TIJERI NUJVIL a potom sledi odlični BRIN pa SORDO. Mnogi su posle relija u Švedskoj očekivali mnogo više od „tojote jaris“, medjutim LATVALA za liderom zaostaje jedan minut posle četiri ispita a to je baš mnogo.
Već prvog dana incidente su imali HANINEN i TANAK, naravno i ogromna zakašnjenja. Puno kasni i EVANS.
Opravdao je prognoze ANDREAS MIKELSEN, sa svojom odličnom „škodom fabijom R5″ a sasvim je izvesno da će pobediti u konkurenciji WRC 2 jer su i KAMILI i KOPECKI imali velikih tehničkih pehova i stekli ogroman minus.
U subotu se voze 4 brzinska ispita a u nedelju je finale sa dva brzinca. Stiče se utisak da je KRIS MIK na dobrom putu da se opet nadje na prvom mestu podijuma, ali, toliko su brzi i on i SEBASTIEN OŽIE, da i najmanja greška može dovesti do bitnih promena.
Poredak posle 4 brzinska ispita:
1. KRIS MIK „sitroen“
2. SEBASTIEN OŽIE „fiesta“ + 10.3 sek.
3. NUJVIL “ hjundai“ + 25.8
4. BRIN „sitroen“ + 52.4
5. SORDO „hjundai“ + 53.8
6. LATVALA „tojota“ + 1.00.2 min.
7. PADON „hjundai“ + 1.18.8
8. LEFEVR „sitroen“ + 2.07.6
9. MIKELSEN „škoda“ + 2.57.3
10. SARAZIN „škoda“ +3.17.8
Izvor: Mojsvetbrzine.rs
NR
Hahaha,bas si skroman.Da ti posteno kazem,ni ja se nebi bunio.Ja bi bio zadovoljan I sa Saxom 1600.
I drugi vozac Citroena se dobro drzi,Breen je cetvrti.
Kad nece Auto da okaci video moram ja hehe...
https://youtu.be/Na3jaPLZ-Mg
https://youtu.be/x_km_tswzDE
Uvek je Sitroen lepo izgledao na reliju. Ali ovaj stvarno brije. Hvala Renola na linkovima.
Prosli reli se spasio. Ne svidja mi se Ozije kako vozi. Ceka Mika da se slupa pa da pokupi poene. :-)
Prso motor na Mikovom Citroenu.Ne mogu da se sjetim kad je Citroenu zadnji put crko motor na reliju i sad da rikne.Nema covjek srece.
Mozda bi Breen mogao do postolja u svom ovom rasulu heheh....
Do kvara na motoru,Meek je imao 18-19 sekundi prednosti u odnosu na Ogiera.Pobjeda bi bila sigurna,al tako nije mislio i DS3....
Renault Terminator
Žao mi je zbog Sitoena i Ogiera.
Drago mi je zbog budal--čine Mika. Taj nije za ova posla. Sitroen nema vozače. Nek uzmu slobodnog Mikelsena.
Rekoh ja jutros šta će biti.
Ima li ko da prenosi WRC sa Korzike?
Ova crna Arena reprizira Meksiko... Sve prslo, treba krenuti u šetnje.... :)