
Kada na jednom velikom takmičenju kao što je jubilarni 60. RALLY TOUR DE CORSE, ostvarite nekoliko pobeda na brzinskim ispitima i iza sebe ostavite elitu reli asova sveta, a onda vam odjednom beli dim iz auspuha pokaže da je motor vašeg automobila na izdisaju, osećaj razočarenja je teško opisati.
To se upravo dogodilo neobično brzom majstoru relija, Ircu KRIS MIKU, sa njegovim „sitroenom C3 WRC“. Posle šestog ispita motor je jednostavno izgubio snagu a 380 KS je skoro potpuno nestalo. MIK je odmah obavestio svoj tim o zaista velikom maleru i niko u taboru moćnog „SITROENA“ za sada ne zna šta se dogodilo i koji je uzrok drastičnog gubljenja snage. Velika šteta za jednog od najhrabrijih reli majstora i sportistu koji nikada nije znao za kalkulacije i taktiku. Ako ga je na minulom reliju u Meksiku sreća sasvim pratila, ovde na oštrim krivinama Korzike ta SREĆA mu je potpuno okrenula ledja….a vozio ju perfektno, bez i jedne jedine veće greške!

U drugom danu posebno uzbudljivog relija na velikom francuskom ostrvu, sve je išlo od ruke Belgijancu TIJERI NUJVILU i njegovom „hjundaiu i20 coupe WRC“. NUJVIL je od četiri subotnja ispita dobio tri i sada ima prednost od 38.9 sekundi uoči finalnog dela i dva poslednja ispita.
Na neobičan rad motora požalio se i veliki favorit i svetski prvak SEBASTIEN OŽIE. On je sada na drugom mestu, ali ispred sebe nema KRIS MIKA, već TIJERI NUJVILA i baš veliki zaostatak.
Ipak, valja imati u vidu da u nedelju počinje najduži ispit od čak 53.78 km a potom i završno POWER STAGE, od 10.42 km. Ako OŽIEU proradi „ford fiesta“ može se desiti da pobedi na oba završna ispita ali je teško poverovati da može nadoknaditi zaostatak od čak 38.9 sekundi. Naravno, kao i puno puta do sada sve je moguće kada je reč o SVETSKOM RELI ŠAMPIONATU.
Poredak posle 8 brzinskih ispita:
1. TIJERI NUJVIL „hjundai“
2. SEBASTIEN OŽIE „ford fiesta“ + 38.9 sek.
3. SORDO „hjundai“ + 57.7
4. LATVALA „tojota“ + 1.09.4 min.
5. BRIN „sitroen“ + 1.12.2
Izvor: Mojsvetbrzine.rs