home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ima li boljeg testa za automobil od iscrpljujuće trke 24 sata Nirburgringa? U Hyundaiju misle da nema, pa će krajem maja na 25 kilometara dugoj stazi (kombinacija GP staze i legendarne staze Nordschleife) učestvovati sa svoja dva nova "skoro pa produkcijska" modela i30 N.

U Hyundaiju su prošlog vikenda s minimalno modifikovanim automobilom i30 N 4-satnu trku koja se vozila na Nirburgringu završili na trećem mestu u svojoj klasi (iza Lexusa RC i Audija TT RS), što je odličan rezultat za njihov novi sportski automobil i još bolja uvertira za 24-satnu trku izdržljivosti u kojoj će Hyundai nastupati s dva (opet) minimalno modifikovana automobila.

"Prilikom razvijanja i testiranja produkcijskog modela i30 N mnogo vremena proveli smo na stazi Nordschleife. Boljeg testnog poligona nema. Zašto se trkamo? Zato što nam je želja da slovo N s kojim označavamo naše sportske modele u sebi sadrži i adekvatan trkački pedigre", kaže Albert Biermann, bivši šef BMW-ovog M odeljenja, sada na čelu Hyundaijevog N odeljenja u kome su zaduženi za sportske verzije Hyundai automobila.

Hyundaijeve automobile koji će krajem maja startovati na trci 24 sata Nirburgringa, za koju kažu da je mnogo nemilosrdnija prema automobilima i vozačima u odnosu na trku 24 sata Le Mana, pokretaće dvolitarski četvorocilindarski turbo motor čiji potencijal (malo manje od 280KS) će na podlogu prenositi preko ručnog 6-stepenog menjača.

U Hyundaiju kažu da su motor i menjač apsolutno identični motoru i menjaču koji će kupci uskoro moći dobiti uz drumski i30 N, a trka će inžinjerima Hyundaija pomoći za finalno podešavanje pojedinih komponenti i eventualno poboljšavanje performansi produkcijskog modela i30 N koji bi u prodajne salone Hyundaija trebalo da stigne do kraja godine.

Izvor: Klix.ba

Foto: Hyundai



čitanja : 770



Komentari