
Na najprestižnijoj trci motociklista na svetu, 24 sata Le Mana, srpski VIDRA tim predvodjen vozačem Daliborom Miletićem i njegovim kolegama Željkom Pavlovićem, Draganom Ljubinkovićem i rezervom Brendon Cretu zauzeo je 15. mesto u najjačoj kategoriji Super bike, EWC i tako ostvario izuzetan rezultat.
Naš tim osvojio je prve bodove u okviru Svetskog prvenstva u disciplini „endurance“ u trkama izdržljivosti. Pobednik jubilarnog moto Le Mana je ekipa Yamaha tim GMT 94. Drugo mesto zauzela je Yamaha YART, a trećeplasirani je fabrički tim Kawasakija.
U najjačoj klasi u konkurenciji sa fabričkim timovima Honde, Yamahe, Kawasakija, Suzukija, BMW, Ducatija, članovi srpskog tima vozili su 24 sata bez prestanka Yamahu R1. Uspeh je još veći, zbog činjenice da je srpska ekipa prvi put u istoriji učestvovala u najjačoj klasi i da je ove godine konkurencija bila paklena. Veliki broj vrhunskih ekipa nije uspeo ni da se kvalifikuje za trku, jer su kvalifikacije prošle samo timovi koji su kasnili do 25% vremena u odnosu na najboljeg (Yamaha Yart) koji je osvojio pol poziciju i oborio rekord staze. Pre početka trke, na ceremoniji svečanog otvaranja jubilarnog, 40. Le Mana, pred 150.000 gledalaca, intonirane su himne svih učesnika najprestižnije trke na svetu. Članovi našeg tima iz Srbije i Republike Srpske ponosno su otpevali himnu „Bože pravde“.
Tokom trke, naš tim je u boksu, svakih 40 minuta dosipao gorivo, menjane su gume, kočnice, otklanjani su kvarovi na motociklu. Tehnički problemi sa elektronikom, izduvnom granom i ostalim delovima Yamahe pratili su naš tim od subote u 23h (8 sati od starta) do završetka trke u nedelju u 15h. Samo jedan boravak u boksu i otklanjanje kvara trajao je 25 minuta. Ipak, najveći problem dogodio se 3 sata pre kraja trke, kada je jedan od takmičara u krivini udario načeg Dalibora Miletića. Tom prilikom naš najbolji vozač je pao. Srećom, samo je ugruvan. Motocikl je ozbiljno oštećen i mehničari su dali sve od sebe kako bi što pre izašao na stazu sa novim vozačem. Svojom požrtvovanošću nadoknadili su razliku u materijalnim sredstvima koje su bogati timovi uložili u pripremu za trku.
Auto moto savez Srbije (AMSS) prepoznao je značaj takmičenja za razvoj srpskog moto sporta i pomogao je odlazak našeg tima u Le Man. Tamo su predsednik AMSS Mirko Butulija i pomoćnik predsednika za sport Božidar Mihailović pružili punu podršku našem timu pre i tokom trke.
Sledeća trka biće organizovana 20. maja u Nemačkoj.
Izvor: Mojsvetbrzine.rs
Ovo kao kad nas premijer da izjavu o uspesnosti Vlade a ustvari...
Kvalifikovali se kao 54. od 59 ekipa ucesnika, poslednji u kategoriji Endurance u kojoj se takmice. Trku zavrsili kao 36. od 37, u klasi Endurance 15. jer su svi drugi odustali. 182 kruga zaostatka za pobednikom, puta 4.185km je oko 760km.
Svaka cast momcima sto su zavrsili trku ali o ovome pisati kao spektakularnom uspehu, cak i za nase standarde... Ne.
I da, ekipa se zvanicno zove Team Rabid Transit.