
Naslov je potpuno tačan jer jer reč o modifikovanom RENOU KLIO 2 koji je godinama razvijan i koji je u proteklom vikendu na madjarskoj stazi HUNGARORING, na trkama SREDNJO EVROPSKE ZONE i sa našim šampionom auto sporta ZORANOM KASTRATOVIĆEM opet zabeležio dve pobede.
Našeg asa kojeg svi znaju pod skraćenicom „KASTRO“ već nazivaju KRALJEM HUNGARORINGA. Taj KLIO sada ima 320 KS i težinu od samo 920 kg. U Madjarskoj je nosio točkove od 18 coli i gume 250/650/18 a sekvencijalni menjač, takoznani „pedal šift“ je ugradjen u vidu papučica na volanu.
ZORAN KASTRATOVIĆ vozi za SRBIJU i za tim GM REJSING, u kojem su i MIKICA VESNIĆ i RUDI PEŠOVIĆ, koji u suštini pruža najviše finansija.
ZORAN KASTRATOVIĆ, što je veoma čudno, nema ni jednog jedinog sponzora. Šteta što se niko iz naše zemlje nije zainteresovao za prezentaciju svoje firme ili svog proizvoda na trkama u EVROPI, sa natpisom na karoseriji NAJBRŽEG KLIA NA SVETU.
Naš as je pravi ekspert za mehaniku...to znaju svi automobilisti Srbije i svi ga cene. Na trci u Madjarskoj savetnik mu je bio naš legendarni automobilista PAVLE KOMNENOVIĆ a oko menjača koji je izuzetno kompleksan pomoć mu je pružio NENAD RASPOPOVIĆ, asistent na Mašinskom fakultetu u Novom Sadu. Posle HUNGARORINGA na redu su trke u Austriji, Slovačkoj i Češkoj.
Pred početak prošlogodišnje sezone ZORAN KASTRATOVIĆ je ovako opisao svoje remek delo:
Namenski razvijeno vozilo za sportska takmičenja sa prednjom vučom, levi volan, Renault Clio auto iz familije turističkih automobila.
Većina komponenti na vozilu je namenski radjena u sportskom odelenju Williamsa i Sodema.
Motor u vozilu je postavljen popreko 4 cilindra u liniji sa dve bregaste osovine 16 ventila i iz 1998 ccm izvučeno je 315 KS.
Menjač u vozilu je Hewland 6 brzina sekvencijalni i menjanje brzina je bez puštanja gasa.
Prenos snage se prenosi na menjač preko AP karboskog kvačila 140 mm prečnika.
Ogibljenje na vozilu je McPherson napred dok je zadnji sa viljuškama u kombinaciji sa torzionom polugom i Eibach oprugama.
Amortizeri na vozilu su Penske-racing i anti roll bar poluge su podesive iz kokpita.
Kočioni sitem je AP racing napred 380mm sa 6-klipnim vodeno hladjenim klještima, nazad 320 mm 4-klipna klješta.
Instrumenti i elektronika u vozilu su Magneti Marelli MF4.
Felne su OZ-racing 19 inča sa Dunlop 212-650-19 Slickovima.
Težina vozila je 920 kg.
Izvor: Mojsvetbrzine.rs
Kad bi ovi naši talneti, kao Kasto, Vesnić i sl, dobili samo 10% od Borkovićevog budžeta, srpska zastava bi stalno viorila, a himna se pevala.
Treba videti kako Vesnić-i spremaju aute, kakav je to duh i zanje, ili kakav posao je napravio Kastro.
Mašinski fakultet u NS i asistent Nenad je pored jednstavne ugradnje hidraulične komande sekvent menjača, odradio komplet podešavaja ECU, to jeste na motornoj kočnici su urađene mape za VEMS ECU sistem, koji je i kruna celog rada na ovom autu.
Ružna školjka je posledica aerodinamčkih dodataka, koji su nadomestili mali WB i malu dužinu auta, što posebno čini hendikep, na ulasku u složene ili duge krivine.
Uglavnom, Kastro, svaka čast.