home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Srpski automobilista Milovan Vesnić spreman je za novi izazov u svojoj bogatoj karijeri!

On će sledećeg vikenda debitovati u TCR internacionalnoj seriji na Salcburgringu u Austriji za volanom “audija RS3 LMS”, automobila sa kojim je nastupao u CEZ enduransu na mađarskoj rundi tog takmičenja.

“Nemam specijalna očekivanja što se nove serije tiče. Dolazim među vozače koji su u vrhunskoj trkačkoj formi, a ja sam sa novim automobilom imam samo “lagani test” na Hungaroringu. Cilj mi je da završim obe trke u Austriji, a ako uspem da uzmem neki bod to bi bio vrhunski uspeh u takvim uslovima. Voleo bih kad bi ovaj izlet u TCR bio uvertira u sledeću sezonu i više nastupa u tom šampionatu, pa je ovo meni kao vozaču i celom mom tim dragoceno iskustvo”, kaže Vesnić za naš portal.

Ideja proslavljenog automobiliste iz Užica bila je da se bori za TCR Trofej Evropa, što bi podrazumevalo nastupe na evropskim rundama TCR Internacionalne serije, kao i glavni događaj, finale na autodromu Adrija krajem oktobra.

“Nažalost, nisam naišao na razumevanje sponzora, pa sam teškom mukom i uz pomoć prijatelja uspeo da sakupim budžet za Austriju i Mađarsku. Bez jakog generalnog sponzora to je bila nemoguća misija, a ja takvog sponzora trenutno nemam”, kaže on i dodaje da se do oktobra možda desi čudo, pa ipak ode na Adriju i pokuša da se bori za Trofej Evropa.

Vesnić se osvrnuo i na turing učinak “audija RS3 LMS”, pre svega onog koji priprema belgijska ekipa Komtuju rejsing.

“Oni su izuzetno napredovali od početka TCR sezone, a za to su zaslužni, pre svega, trkački kilometri i podrška Audi sporta, odnosno inženjeri koji su taj auto i napravili. Njihova prednost je ogromna. Oni voze bez prestanka, ubacili su i učešće u TCR Beneluks, što pokazuje koliko su ozbiljno ušli u projekat. Posle nastupa Rudija Pešovića u CEZ-u i ETCC-u, mi smo auto gotovo kompletno rasklopili i spremili ga za novi izazov. A koliko ćemo moći da pariramo Kominiju i Fervišu, videćemo na stazi”, realan je srpski as.

Vesnić svrstava Salcburgring u jednu od svojih omiljenih staza, jer je brza i jedna od retkih koja je građena na starinski način.

“Staza je veoma opasna, posebno za način na koji se vozi TCR. Tu treba uzeti u obzir i vremenske uslove u Alpima, jer u jednom trenutku bude sunčano, a u sledećem padne kiša, uz velike temperaturne oscilacije. Sve je to čini zahtevnom i izazovnom. Za Salcburg me vezuju i lepe i ružne uspomene. Tamo sam pobeđivao u Klio V6 kupu, ali sam izgubio i gotovo sigurnu pobedu u ETCC-u 2014. posle greške na startu. Verujem da ćemo se ove godine svi radovati u Austriji i još jači otići na Hungaroring, nedelju dana kasnije”, završava Vesnić.

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 810



Komentari

Sve je Mikica lepo objasnio, poput mojih beseda ovde, koje nisu bile drage mnogima.
Samo nije smeo da kaže, da bi bilo lepo da se malo "meda" prelije iz Ducine čaše u njegovu.
Čovek danima sam radi na autu, prebacuje ga sa jedne na drugu klasu, i sl. Žalosno, za takav talenat. Nadam se da će biti para za ovih par izleta u TCR. A i sam je objasnio šta je ustvari tak "mega - giga" TCR.

Srećno šampione!

Autor oktopod 31 Maj 2017, 16:44

Nek je sa srecom.

Autor Renault Terminator 31 Maj 2017, 16:52