Vesti iz Formule 1

Alonso odbacio mogućnost prelaska u Red Bull
Španac je izjavio da nema konkretan plan šta će raditi u narednoj godini.
Dvostrukom šampionu Formule 1 na kraju ove sezone ističe ugovor sa McLaren Hondom, ali je izjavio da će tek posle letnje pauze krenuti u pregovorima sa određenim timovima. Za sada postoji nekoliko opcija gde bi Alonso mogao da nastavi karijeru, ali jedno je sigurno da to neće biti Red Bull.
“Videću šta će se sve desiti. Lagao bih vas kada bi vam rekao da imam konkretan plan. Mogu da odem u neki drugi tim, ali ne znam da li će to biti Mercedes ili neko drugi. Možda će to biti i Renault ukoliko počnu ponovo da dominiraju. Posle leta krenuću sa pregovorima. Sa jedne strane Red Bull je jedini tim koji je zatvorio svoja vrata, jer ima dobre i mlade vozače sa dugoročnim ugovorima.” dodao je Alonso.
Izvor: f1-serbia.com
Renault želi što pre Pereza u svojim redovima
Francuski tim hoće da što pre potpiše ugovor sa mladim Meksikancem.
Kako prenosi francuski L’Equipe, tim iz Vira Šatijona želi da što pre u svojim redovima vidi Sergia Pereza, pošto je očigledno da Jolyon Palmer nije prikazao onakve performanse kakave su se od njega očekivale. Ovaj list navodi da Renault hoće Pereza dovede čak i tokom sezone uz određeno obeštećenje koje treba da bude uplaćemno timu Fors Indije.
Ipak, malo je verovatno da će Meksikanac želeti da promeni sredinu tokom godine, jer je on takođe na Ferraijevoj listi želja ukoliko se Kimi Raikkonen odluči da završi karijeru.
Izvor: f1-serbia.com
Wolff: Ferrari je 16 nedelja ranije počeo sa razvojem bolida
Prvi čovek Mercedesa kazao je da je italijanski tim mnogo ranije počeo sa radom na ovogodišnjem bolidu.
U prošloj sezoni Ferrari je izgubio bitku sa svojim najvećim rivalima, pa je tako godinu završio na trećoj poziciji iza Mercedesa i Red Bulla. Ipak, tim iz Maranela je još ranije sav svoj fokus prebacio na razvoj SF70-H, što je rezultiralo momentalnim uspehom u 2017.
“Da sve bude jasno, Ferrari je razvoj bolida započeo dosta rano, u decembru 2015. godine. Mi smo sa tim projektom krenuli u martu 2016. Ali do tada, oni su imali više od 50% resursa koji su bili usmereni na novi bolid i tako su imali prednost od 16 nedelja. Za to vreme možete da pronađete unapređenje od 5 do 6 desetinki.” kazao je Toto Wolff.
Izvor: f1-serbia.com
Verlajn može da vozi u Kanadi
Isto kao i Valentino Rosi, Paskal Verlajn je prošao testove i može da vozi na trci za Veliku nagradu Kanade.
Nemački vozač Zaubera je imao nezgodan udes u Monaku, koji je izazvao Dženson Baton i bili su mu potrebni dodatni pregledi i testovi da bi mu doktori izdali dozvolu da vozi na stazi "Žil Vilnev".
"Iskreno, nije bilo prijatno. Nisam mogao da izađem iz bolida i svašta mi je prolazilo kroz glavu. Osećam se dobro, ali su mi rekli da moram na dodatne preglode iz predostrožnosti. Bio je to nepromišljen potez Džensona, jer je to sve osim krivine za preticanje. Trebalo je malo bolje da razmisli", rekao je Verlajn.
Izvor: Sportklub.rs