
Maks Bjađi u bolnici posle udesa
Nekadašnji vozač Moto GP šampionata Italijan Maks Bjađi doživeo je nesreću tokom Supermoto treninga na stazi u Latini, a tom prilikom je zadobio i ozbiljne povrede koje na sreću nisu opasne po život.
Bivši Suprebajk šampion iz 2010. i 2012. godine je tokom testiranja u okolini glavnog grada Italije doživeo nesreću kada je izgubio kontrolu nad motorom, posle čega je odmah helikopterom prebačen u Rim.
Njegov život nije ugrožen, ali je kako prenose italijanski mediji povrede nisu naivne, a odnose se na grudni koš.
45-godišnji Rimljanin je u karijeri četiri puta bio prvak u klasi do 250 kubika Moto šampionata, a kasnije je u "kraljevskoj klasi" ostvario 12 pobeda i 58 podijuma. U tom periodu branio je boje Honde i Jamahe.
U Superbajk šampionat se uključio 2007. godine, da bi se penzionisao 2012. godine. Tri godine kasnije se privremeno vratio na stazu na motoru Aprilije.
Izvor: Sportklub.rs
FP1: Markez najbrži, Vinjales šesti, Rosi 17.
Prvim slobodnim treningom počeo je trkački vikend na stazi Katalunja, a najbrži je bio domaći vozač Mark Markez u Hondi. Lider u generalnom plasmanu Maverik Vinjales bio je šesti, a Valentino Rosi tek 17.
Aktuelni svetski šampion Markez postavio je vreme 1:45.875 i bio je 326 hiljaditinki brži od Kala Kračloua. Treći je bio pobednik iz Muđela Andrea Doviciozo sa 630 hiljaditih delova sekunde zaostatka.
U jednu sekundu stali su još Dani Pedrosa, Jonas Folger i Maverik Vinjales. Njegov timski kolega Valentino Rosi nije se proslavio, pošto je bio 17. sa više od dve sekunde sporijim vremenom od Markeza. U Moto 2 kategoriji najbrži je bio Migel Oliveira, drugi je bio Takaki Nakagami, a treći Franko Morbideli, dok je u Moto 3 prvi bio Romano Fenati, ispred Đoana Mira i Marka Becekija.
Izvor: Sportklub.rs
Rosi: Tajland ne bi bio sjajno mesto za trku
Valentino Rosi otvoreno je bio protiv dodavanja trke na Tajlandu Moto GP kalendaru.
Veoma je izvesno da će staza "Čang" kod grada Buriram od 2018. biti deo Moto Gp kalendara, ali Doktor nije baš oduševljen tom idejom.
"Bio sam tamo sa Jamahom i prvo, mesto nije previše privlačno, drugo, staza nema mnogo krivina, samo duge pravce. Ne mislim da bi to baš bilo najbolje mesto za proširenje kalendara".
Saglasan je bio i Mark Markes (uglavnom).
"Mislim da je 18 trka već sasvim dovoljno, maksimum. Ne znam kakvi su planovi za budućnost, ali ne znam kako bi vozači izdržali 20 trka. Tajland? Zašto da ne, volim nove nove staze i nove izazove", rekao je vozač Honde.
Izvor: Sportklub.rs