
Slovak Mato Homola osvojio je pol-poziciju za sutrašnju trku na Slacburgringu.
On je u prvom delu kvalifikacija pokazao da ima tempo, ali nije mogao dalje od osmog mesta. U drugom delu je veoma brzo preuzeo vođstvo i sa vremenom kruga 1:25,481 izborio se za najbolju startnu poziciju.
Pol-poziciju za trku dva, prema inverznom rasporedu, osvojio je Roberto Kolčago.
Prvi deo kvalifikacija obeležila je vožnja u zavetrini, pre svih trojice vozača Kraft-Bambu rejsinga, ali su iza njih u formaciji vozili i Taši sa Kolčagom, odnosno Verne sa Hafom.
Vreme bolje od minut i 27 sekundi prvi je spustio Homola (1:26,737), te je neko vreme proveo na čelu. U drugoj polovini sesije Komini, Jeger i Broković opasno su se približili brzini koja bi spustila vreme na ispod sekund i 26, a to je prvo pošlo za rukom Kolčagu (1:25,913).
U finišu prvog dela kvalifikacija iz dalje borbe za najvišu startnu poziciju neočekivano je ispao trenutno vodeći u generalnom plasmanu Žan-Karl Verne. U tim trenucima je Paulsen izleteo sa staze i petoj krivini, pa je Kadžajino vreme 1:25,864 brisano i Gruzin nije mogao da nastavi kvalifikacije iako je u tom trenutku bio prvoplasirani.
Time je Kolčago i zvanično bio najbrži, a iza njega su se kvalifikovali Lojd, Jeger, Taši i Komini. Borković je napravio šesto vreme, a u daljoj borbi su ostali još i Haf, Oriola, Homola, Neš, Ferviš i Morbideli.
Drugi srpski predstavnik Milovan Vesnić napravio je lično najbolje vreme celog vikenda 1:26,913, ali mu je to bilo dovoljno tek za 17. poziciju.
Drugu kvalifikacionu sesiju sjajno je započeo Borković vremenom kruga 1:25,689. To su otpratili Homola i Taši, a Homola je na polovini sesije postavio 1:25,481, što mu je i donelo pol-poziciju.
Borković će startovati sa drugog mesta, a treće je u poslednjem pokušaju osvojio Oriola, ispred Tašija i Jegera.
Drga dva pulena Kraft-Bambua, uprkos sjajnom tempu na testovima i treninzima, kao i sjajnoj taktici, nisu stigla dalje od šestog (Neš), odnosno 11. mesta (Lojd).
Sedmi će u prvoj trci krenuti Haf, ispred branioca titule Kominija i Morbidelija.
Prva trka na Salcburgringu na programu je sutra od 13 sati.
Izvor: Serbiaring.com
Borković: Mislim da “alfa” apsolutno ne može brže od ovog
Drugo startno mesto u prvoj trci rezultat je srpskog automobiliste Dušana Borkovića na kvalifikacijama za peti trkački vikend TCR internacionalne serije na Salcburgringu.
Njemu je pol-pozicija izmakla za svega 0,071 sekundi, a za naš portal je ispričao utiske sa kvalifikacija u Austriji.
“Znao sam da ćemo se svi ubrzati, ali nisam znao koliko. “Opel” zaista dobro ide na pravcu, tu je njihova prednost. Homola je izvukao bolje vreme u drugom sektoru, koji je najbrži na stazi. Ja sam ponovo imao problem sa kompjuterom koji me je i u Monci blokirao na pravcima, nije davao dovoljno goriva. Umesto na 7.000 obrtaja, blokirao me je na 6.700 i tu blokadu prekida na 240 km/h, tako da može da me obiđe svako ko vozi 245 km/h. Homola je išao i do 250 kilometara na sat. To je drastična razlika i to me mori”, kaže srpski as.
“Jedina šansa mi je da ga obiđem na startu, ali se sa “đulijetom” nikad ne zna da li može da izvuče dobar start ili ne. Ako ga obiđem, moram da pokušam da napravim prednost, ali je opet ta maksimalna brzina problematična. Zatim, ako me Homola stigne, bojim se da ćemo da se sudarimo”, priča dalje Borković, koji priznaje da je u svom najbržem krugu vozio na samom limitu i da se auto i inače dosta ljuljao.
“Da me je neko samo lako pipnuo, mislim da bih izleteo, auto je skoro lebdeo. Tri puta mi se desilo da skoro nisam uspeo da skrenem. Mislim da “alfa” od ovoga apsolutno ne može brže”.
“Kad sam završio prvi krug, nisam znao koliko sam brz, a i razlike su veoma male. U trećem pokušaju gume su već bile oštećene, pa sam ga bez opterećenja izvezao do kraja i ispostavilo se da mi je to bilo najbolje vreme”.
Ipak, Dušan nije sasvim zadovoljan postignutim.
“Pozicija mi se ne sviđa. Mislim da bi za mene bilo bolje da sam bio osmi. Tu bih se izborio za nekoliko pozicija i onda bih u drugoj trci bio među sporijima, pa bih opet mogao da napravim dobar rezultat. Ovako su oko mene veoma brzi vozači i to mi neće ići naruku. Homola je u poslednje vreme počeo hrabrije da vozi, a i on nema šta da izgubi, pa mislim da će sutra biti veoma agresivan. Jedina mi je šansa da zaista dobro startujem”, završava Borković i dodaje da mu je veoma žao što je, zbog nesporazuma u komunikaciji s boksom, na kraju slučajno blokirao Kominija u njegovom poslednjem pokušaju da popravi vreme.
Izvor: Serbiaring.com
Vesnić: Morbideli mi je upropastio krug, mogao sam da budem 12!
Prvi vikend u TCR internacionalnoj seriji počeo je dobro za srpskog automobilistu Milovana Vesnića, ali su se stvari zakomplikovale pred kvalifikacije, onda kad je bilo najvažnije.
“Prvo se desio peh sa kočnicama, što me je malo uzdrmalo. Rešavali smo problem u hodu, i vratili setap na ono što smo napravili za testove. Ispostavilo se da smo doneli dobru odluku”, kaže Vesnić za naš portal.
“Onda sam u kvalifikacijama počeo da skidam vremena, ušao u boks, stavio nove gume i dao se u poteru za ulaskom u Q2. Skinuo sam više od sekunde do izlaska na uspon, a preko radio-veze sam dobio informaciju da mi je dovoljno da popravim 0,4 kako bih nastavio kvalifikacije. Na krivini Farerlager video sam Morbidelija na stazi, signalizirao mu da sam u brzom krugu, a on je samo pustio gas i tu sam morao da kočim. Upropastio mi je krug sa kojim sam mogao da budem 12!”, prepričava Mikica dešavanja na stazi.
Naš as ipak nije sasvim klonuo duhom i dodaje da će se boriti sutra u trkama koliko bude mogao.
“Ovo je za mene tek drugi trkački vikend u novom automobilu i neću da se žalim, jer još nam treba vremena da se upoznamo i otkrijemo koji je najbolji setap za njega. Mi ćemo večeras još raditi i pokušati da pronađemo neka rešenja za probleme koje sam sam uočio. Na Salcburgringu zavetrina veoma mnogo znači i mnogo bi mi pomoglo da sam imao sa kim to da izvedem. Sad mi je najvažnije da ovde sutra prođe sve kako treba i da sa iskustvom iz Austrije budem još bolji na sledećem vikendu u Mađarskoj”, završava Vesnić.
Izvor: Serbiaring.com
Za 5 min start prve trke u Austriji,ko hoce da prati uzivo evo link..
https://www.youtube.com/watch?v=zw0IfxEAxk4
Šta je ovo Borković vodi, Vesnić tek 21.
Oktopod na aparatima. :)))
@Rendžo
Hvala za link.
Duca pobjedio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IDE BOZE PRAVDE,mojoj sreci nema kraja.Steta za Mikicu.
Tu je SRPSKA zastava,SRBIJA cim je izasao iz auta heheh...To je sportista patriota.Svaka cast.
Pocinje druga trka,prenos na RTS2.Borkovic startuje sa 8 mjesta.
Jbg lose je odvezao ovu drugu trku,Ducati odustao..Mikica nije startovao.
Pit-e
SNS je sve dao da se Duca lepo voza. Inače konkurencija jaka
Lojd, Jeger, Taši i Komin
Lepo sam rekao da Mikica nema auto za TCR. Sve pare otišle na margarin majstora i SNS poslanika.
oktopod
Pa neka je dao, šta misliš kako drugi vozači funkcionišu ?
I u F1 gledaju koji vozač će najviše para i sponzora da dovuče sa sobom a ne koji je najbolji.
Samo je kod nas jeres ako se pomažu domaći.
Neka je SNS dao, neka mu je pružio podršku i treba !
Pametnije nego Fijatu i sličnima.
E sad, to što je Borković pobedio je njegova zasluga.
Mogu da ga podrže ali ako nije dobar vozač, neće pobediti.
E sad tebi što je krivo i što si ljubomoran na Borkovića, mrziš ga, to je tvoj problem.
Nije tebi Borković jedini problem, mnogo takvih "problema" imaš.
Autosport je jako skup sport i bez sponzora se ne može.
Tako da Borkoviću ne treba zameriti ništa.
Da nema uslova, mogao bi da se slika sa svojim talentom.
A ovako pobedjuje.
Ti bi voleo da prodje ko Vesnić.
Samo se ti nerviraj.
I teši se kako je Vučić omogućio Borkoviću da pobedi.
Vučić je vozio, samo se nije videlo. :)
Ne moze Oktopod da smisli Ducu nikako hehe...
Mislim da Mikicu jednostavno nije htjelo da ide danas i gotovo,dzabe sve.Nadam se da ce u Madjarskoj i njegov Audi funkcionisati bolje,bar kao Cominijev.Duca je u drugoj trci isto imao tehnickih problema al jbg to je za Alfu normalno da stalno nesto crkava na njoj.
Lepo sam vam rekao da Vesnić nema auto.
Pričate meni o Duci, a ja vozio sa njime u nekim pokušajima. To je jako prljav vozač.
Oktopod
A koji je vozac "cist" kada se trka?Nema tu fer fajta,udara se dje najvise boli.Isto kao u ratu
Setite se samo kakve je gluposti Borković pravio u WTTC dok nije pobegao.
A setite se da je zapretio u TCR da će početi opet da vozi prljavo. Što je ozbiljno mislio. Za to je iskusan majstor, da lansira čoveka bez trunke savesti.
Oktopod
Kakve gluposti?Udario je nekoga?Pa udaraju i njega.Na krugu moras biti prljav ako hoces nesto da napravis,nije to reli,ako hoces sve cisto i cakum-pakum idi vozi reli,nemoj ni ici na krug gdje su kontakti svih mogucih vrsta potpuno normalna stvar.On je u WTCC zavrsio na kraju 7 u generalnom,niko drugi od nasih nije ni ucestvovao u toj seriji a kamoli ostvario neki plasman,znaci gospodo izvolite udjite u WTCC pa budite bolje plasirani od Duce sto je bio pa onda dokazite i pokazite svoje majstorstvo a ne voziti neke tamo CEZ-ve i kenjati ovdje kako Duca ovo,kako Duca ono,evo bio Vesnic u TcR-u,sta je napravio?NISTA.Nece ni u Madjarskoj nista napraviti,izbacice ga sa staze u prvoj krivini,za to nisu krivi sponzori,Gruzini I Duca,kriv je prvenstveno on.Ima nov auto,bolji auto od Duce i nije u stanju trku da zavrsi a ovaj pobjedjuje,konstantno u bodovima u generalnom visoko plasiran i sada je Duca kurton od vozaca a Vesnic je masjtorcina,druze pobrkao si loncice opasno,mozda si ti privatno dobar sa Vesnicem i to je ok al brate nemoj da zajebavas vise i da pises gluposti kada je Duca u pitanju.
Vesnic ima stazu,ima auto,izvoli pokazi i dokazi ko si i sta si u istom si kosu kao i Duca.Comini sa tim autom ubija na stazi,prelece preko konkurencije.Ostavi pristrasnost po strani,budi malo objektivan jbt...