
Srpski automobilista Dušan Borković pobedio je u prvoj trci na Salcburgringu i tako se drugi put popeo na najviše mesto na podijumu ove sezone.
Borković je sjajno startovao i odmah pretekao Homolu, a već posle tri kruga napravio je sekund prednosti. Homola je teškom mukom zadržao i to drugo mesto, jer je u nekoliko navrata izletao na poslednjoj krivini pre startno-ciljnog pravca.
Treći je na cilj stigao Komini i ovaj rezultat popeo ga je na drugo mesto u generalnom plasmanu.
Drugi srpski predstavnik Milovan Vesnić nije se snašao i startu izgubio je poziciju od Altoea. Brzo ga je obišao i Verne, pa je Vesnić do petog kruga bio na 18. mestu, gde je neko vreme odolevao Robu Hafu.
Atila Taši se sa začelja munjevito probio do 13. pozicije, a dobar početni napredak izveo je i njegov timski kolega Kolčago, sa 13. mesta na 8, ali se u toj zoni nije i održao.
Stefano Komini je bio posebno raspoložen za preticanja, pa je u osam krugova nadoknadio tri mesta, prvo je relativno lako pretekao Jegera, a zatim i Neša i Oriolu.
U osmom krugu Ende je na začelju kolone zakačio Vesnića, pa su obojica završila u šljunku, s tim što je Amerikanac pokušao i uspeo da se s probušenom gumom vrati do boksa, dok je Mikica ostao zakopan na prvoj šikani. Istovremeno, Haf je izleteo posle najdužeg pravca i snažno udario u ogradu, posle čega je na stazu izašlo sigurnosno vozilo.
Posle restarta trke produžene na 17 krugova, Homola je umalo preoteo vodeću poziciju Borkoviću, ali ga je sa trećeg mesta pritisnuo Komini, pa je Slovak odustao od napada.
Krug kasnije, Jeger je dobio duel sa Oriolom za četvrto mesto i počeo da se približava Kominiju, ali je u tom trenutku Verne izleteo praktično na istom mestu gde i Haf. Sigurnosno vozilo je opet izašlo na stazu, ali se organizator trke ipak odlučio za prekid.
Osim trojke sa podijuma, bodove su stekli i Jeger, Oriola, Neš, Kadžaja, Meler, Taši i Ferviš.
Borković je posle pobede izbio na četvrto mesto u generalnom plasmanu, iza Vernea, Kominja i Kolčaga.
Izvor: Serbiaring.com
Vesnić neće startovati, Borković poručio da neće forsirati
Mikica Vesnić ipak neće voziti drugu trku TCR Internacionalne serije na Salcburgringu.
Njegovoj ekipi dozvoljena je neutralizacija park fermea, što je bilo nedovoljno da se “audi RS3 LMS” osposobi za start.
“Nije oštečenje samo pozadi, ima puno rizle u prostoru oko kaiševa i potreban je ceo jedan dan posla da se to sredi pred Hungaroring”, kazao nam je Vesnić.
Mikici je u prvoj trci presudio Dankan Ende, bacivši ga u šljunak na prvoj šikani.
Što se tiče Dušana Borkovića, on u drugom sprintu kreće sa 8. pozicije. Osvajač današnje trke 1 smatra da je za danas pokazao dovoljno i neće po svaku cenu forsirati u dolazećoj vožnji.
“To bi bilo to od mene”, našalio se on. “U drugoj trci neću zapinjati, moram da čuvam auto i inače, a i zbog sledećeg vikenda na Hungaroringu. U prvoj trci bilo je napeto, Homola umalo da me prođe, “opel” je jako brz. U drugoj trci će se za pobedu boriti Komini i Kolčago, a ja prognoziram pobedu Kominija”, poručio je Pančevac.
Izvor: Serbiaring.com
DOPUNJENO: Kolčago trijumfovao u trci 2, Komini trećim mestom preuzeo vođstvo
Roberto Kolčago pobednik je druge trke petog vikenda TCR internacionalne serije.
Posle udesa i komplikovane sitacije, mađarskoj ekipi M1RA radost je doneo i Atila Taši osvojenim drugim mestom, a podijum je kompletirao Stefano Komini.
Branilac titule je loše startovao i izgubio dve pozicije, dok je Taši krenuo munjevito kao i njegov timski kolega Kolčago i stigao do drugog mesta.
Morbideli je pokušao da izbaci mladog Mađara iz trke, ali se ovaj nije dao. U tim trenucima Komini je vratio jednu poziciju, da bi u četvrtom krugu uspeo da se obračuna i sa Morbidelijem i vrati se na treće mesto.
Italijanski veteran je posle intenzivnih borbi izgubio i od Oriole, pa je pao na petu poziciju.
Borković je posle pada na 12. mesto u petom krugu zakačio ivičnjak na 9. krivini i završio u šljunku, a za to vreme je Kolčago izgradio tri sekunde prednosti ispred prvog pratioca.
Gost u TCR internacionalnoj seriji Tomas Jeger pokazao je sjajno umeće kad je u cugu pretekao Ferviša i Kadžaju, a nešto kasnije i Morbidelija.
U 11. krugu na kobnoj 9. krivini izleteo i Oriola, pa je sigurnosno vozilo tri kruga vodilo trku.
Za to vreme odustao je i Ferviš, a pre restarta Kadžaji je pukla guma, pa je skrenuo u boks. Gruzin se sa krugom zaostatka vratio u trku. Za to vreme je Homola ispravio šikanu, pa je izgubio dve pozicije i pao na 10. mesto.
Rezultat Danijela Lojda (sedmo mesto) pod istragom je jer je preticao pod žutom zastavom.
Situacija u generalnom plasmanu se na polusezoni promenila u korist Kominija. On sada vodi sa 125 poena, drugi je Kolčago sa 122, a treći Verne sa 113. Taši sada ima 98 poena i četvrti je ispred Borkovića koji ima 82 boda.
Izvor: Serbiaring.com
Borković: Pobeda mi vraća samopuzdanje, ali je šteta što mi je Jeger upropastio trku 2
Dušan Borković imao je komplikovan vikend u Austriji.
Od pobede u prvoj trci do izletanja u šljunak u drugoj, njemu je mnogo jači utisak ostavilo odustajanje nego pobeda, a za naš portal je objasnio i zašto.
“Druga trka je veliko razočaranje i za mene i za tim. Mogu slobodno da kažem da mi je Jeger uništio trku. Dva puta me je isekao, posle smo imali kontakt i rezultat je bilo otkazivanje poluosovine. Javio sam ekipi preko radija da ne mogu da skrećem i da ću da odustanem, a onda sam završio u šljunku. Meni je jasno da je želeo da se dokaže jer prvi put vozi TCR, ali nije fer prema nama koji se borimo za šampionat da dolaze i da nam upropašćavaju borbu za titulu”, objašnjava Dušan dešavanja iz druge trke.
“Ja razumem organizatore da žele 24 automobila na startu, ali mislim da je poštenije da se naš 16 bori cele godine”, dodaje on.
Srpskom trkaču je ovo druga pobeda u sezoni i sada je peti u generalnom plasmanu, a celoj ekipi mnogo znači taj rezultat.
“Bilo je dosta problema sa automobilom od početka sezone, posebno u kvalifikacijama i ova pobeda i meni i timu vraća samopouzdanje. Možda je izgledalo da sam lako pobedio, ali nije bilo tako. Znao sam da će start biti bitan i dobro sam ga odradio. Homola je bio sjajan, držao je korak sa mnom i na restartu me skoro prešao. Bio je brži, posebno u drugom sektoru, jer je na pravcu “opel” ipak bolji od “alfe”. Čak sam se bojao incidenta, mada se on i ja dobro poznajemo i ne bismo jedan drugome ništa namerno učinili”, završava Borković.
Izvor: Serbiaring.com