
Porše je preuzeo prvo mesto od Tojote, a deseti i jedanaesti sat su bili kobni po Tojotine prototipove. Prvo je vodeća #7 Tojota ostala na stazi zbog kvara, a nakon sat vremena je i #9 Tojota odustala zbog oštećenja.
Period sigurnosnog automobila u 10. satu trke je rastegao razliku između #7 Tojota posade i Poršea, ali odmah po završetku perioda pod sigurnosnim vozilom #7 Tojota je počela da posustaje. Kamuji Kobajaši je bio za volanom kada je odmah po izlasku na startno ciljni pravac #7 prototip počeo da posustaje. Ovo se desilo u najgorem mogućem trenutku na najgorem mogućem mestu, posle perioda pod sigurnosnim vozilom i na ciljnom pravcu. To je značilo da je Tojota morala da pređe čitav krug malom brzinom dok su Porše i ostali konkurentni grabili punom brzinom. Kobajaši je sve probao, ali nije uspeo da kompletira krug i dođe do boksa, a kvar kvačila je glavni krivac za odustajanje. Ovim odustajanjem Porše #1 posada se popela na prvo mesto sa krugom prednosti u odnosu na #9 Tojota posadu. Tojota sa brojem 8 je uspela da popravi prednji pogon i vratila se na stazu, a to će u 11. satu ostati i poslednja Tojota na stazi.
Lapijer je bio za upravljačem #9 Tojote sa krugom zaostatka u odnosu na vodeći Porše, kada je Tojotin prototip dobio velika oštećenja zadnjeg levog kraja usled kontakta i pucanja pneumatika. Pneumatik se raspadao i dok je Lapijer pokušao da se doviče do boksa, a ostaci penumatika su toliko oštetili zadnji deo da povratak u boks nije bio moguć. Koliko je sve to tužno po Tojotine fanove izgledalo govori i podatak da je Lapijer nekako uspeo da prođe od druge polovine Mulzan pravca do Fordovih šikana, ali je nadomak boksa konačno odustao. Odustajanje i druge Tojote ostavilo je #1 Porše na sigurnom prvom mestu sa više desetine krugova prednosti u odnosu na #8 Tojotu koja je u tom trenutku zaostajala gotovo 30 krugova u odnosu na #1 Porše.
U LMP2 klasi Rebelion je dugo držao prva dva mesta, ali je #38 Oreka Džekija Čena blizu na trećem mestu, a čak su i vodili nakon jednog od mnogobrojnih restarta trke. U svakom slučaju reč o pobedniku će se voditi između Rebeliona i ekipe Džekija Čena.
U GTEPro klasi je izletanje Aston Martina sa brojem 95 promovisalo Porše #91 na prvo mesto. #95 Aston je izleteo na Arnažu tokom prvog kruga nakon rutinskog pit stopa, a grešku je napravio Stenvej. Na minut iza vodećeg #91 Poršea je grupa GTEPro mašina koju predvodi #97 Aston koji je prešao #63 Korvetu na isteku 18. sata trke. Ford sa brojem 67 je na minut iza Korvete i #71 Ferarija i po svemu sudeći Ford neće ponoviti rezultat od prošle godine.
U GTEAm klasi vodi #84 Ferari, a prva tri mesta u ovoj klasi pripadaju Ferarijevim automoiblima.
Izvor: Nacionalnaklasa.com