home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Uz malu pomoć Norbija Mihelisa, šefa tima M1RA, Atila Taši stigao je do prve pobede u TCR Internacionalnoj seriji.

Pošavši sa pol-pozicije, Mihelis je još pre prve krivine “sproveo” Atilu Tašija do vodeće pozicije i svrstao se na drugo mesto, mada mađarski tinejdžer jeste startovao odlično i odmah je prestigao Žan-Karla Vernea. 

Verne se uz dosta muke održao ispred Kolčaga, sledili su Oriola, Haf, Lojd i Neš. Poslednja dvojica su se izvanredno probila u prvih 10, posle starta sa mesta 11 i 12.

Borković je odvezao “alfu” u boks već na početku drugog kruga, da bi se u završnici sprinta ipak vratio na pistu. Takođe u drugom krugu odustajanje je najavio i Stijan Paulsen, a malo kasnije svoj “golf” je parkirao i Rob Haf.

Taši je u nastavku stvorio prednost od skoro tri sekunde nad drugoplasiranim Mihelisom, a ovaj je predstavljao nepremostivu prepreku za Vernea, uprkos žestokim pokušajima francuskog pilota u samoj završnici prvog sprinta.

Poredak na vrhu ostao je nepromenjen: Taši je svih 14 krugova proveo na vrhu i zabeležio je prvu pobedu u TCR Internacionalnoj seriji, do karirane zastave su ga sledili Mihelis, Verne i Kolčago.

Kraft-Bambuovi vozači stigli su do vrednih poena, svrstali su se u formaciji, na pozicijama od pete do osme. Vestkoustovi puleni Altoe i Morbideli držali su osmo i deveto mesto, a najuzbudljivije je bilo u zoni u kojoj se odlučivalo o poslednjem raspoloživom bodu.

Posle odustajanja Ferviša, odluka o desetom mestu pala je u direktnom duelu Homole i Kadžaje, koji je dobio Slovak u “opelu” DG sporta.

Aktuelni prvak Stefano Komini prišao je relativno blizu zoni bodova, ali dalje od dvanaestog mesta nije mogao. Mikica Vesnić prvi put je završio trku TCR Internacionalne serije, plasiran kao osamnaesti.

Posle prve trke na Hungaroringu, u vođstvo prvenstva vratio se Kolčago (135 bodova), ispred Vernea (132), Tašija (126), Kominija (125), Oriole (91) i Borkovića (82).

Drugi mađarski sprint startuje u jedan po podne.

Izvor: Serbiaring.com

Taši: Hvala Norbiju, sačuvao mi je leđa

Prva trka TCR Internacionalne serije na Hungaroringu bila je daleko od spektakularne, ali je donela vredan, željen, u velikoj meri i očekivan rezultat Atili Tašiju, Norbertu Mihelisu, Hondi, M1RA timu, pa i mađarskom auto-sportu.

Osamnaestogodišnji Taši prvi put se popeo na najviši stepenik pobedničkog postolja, doduše uz Mihelisovu nesebičnu pomoć. Niko u press sali Hungaroringa ne sumnja da je WTCC superstar mogao da se doveze do pobede, ali je kao vozač i šef tima ispunio jučerašnje obećanje i srazmerno elegantno je mladom pilotu obezbedio prvo slavlje.

“Srećan sam, san mi se ostvario, stigao sam do prve pobede u TCR Internacionalnoj seriji pred mojom publikom i na mojoj domaćoj stazi”, kazao je Taši. “To je najbolje što mi se dogodilo u karijeri, zato hvala Norbiju, jer mi je čuvao leđa.”

“Izveo sam dobar start i mogao sam da pretičem, a posle toga sam znao da će Norbi pokušavati da me brani. Zato sam razmišljao samo o krivinama koje dolaze, zaboravio sam na retrovizore i pazio sam na gume. Koncentrisao sam se na stazu i na to da ne grešim.”

“Na kraju trke mučili su me problemi s kočnicama i podupravljanjem, pa sam malo usporio, ali je sve ispalo dobro. Sada sam umoran, ali i srećan.”

Tašija je pobeda na Hungaroringu lansirala na treće mesto u generalnom, gde uoči drugog današnjeg sprinta ima šest bodova manje od Vernea, a poen više od Kominija.

“Na početku sezone nisam ni razmišljao o tome da bih i ja mogao da se borim za titulu, ali je dobro videti da je tempo tu, da imamo dobar automobil i dobar tim koji odlično radi svakog vikenda. Svaki put pronađemo nešto što nas učini bržim. Ovog puta smo imali 10 kilograma više, ali smo ipak pobedili”, kazao je Atila Taši.

Izvor: Serbiaring.com

Mihelis: Nisam pustio Tašija, već je on startovao briljantno

Bez trunke sujete, Norbert Mihelis je sproveo Atilu Tašija do prve pobede u karijeri u TCR Internacionalnoj seriji, a sam je završio na drugom stepeniku podijuma Hungaroringa.

Njegov tim M1RA tako je stigao do dvostrukog slavlja na domaćem terenu, a treći pilot postave Roberto Kolčago završio je na poziciji 4, što ga je popelo na čelo generalnog plasmana, barem u fazi između prvog i drugog mađarskog sprinta.

Mihelis je obraćanje na konferenciji za medije počeo određenim “nijansiranjem” situacije sa starta trke 1.

“Nisam ja pustio Atilu da me prođe, već je on briljantno startovao i tu nisam mnogao mnogo da učinim. Posle toga smo tražili dobar timski rezultat. Žan-Karl je forsirao i u nekim delovima staze bio je brži od mene, ali je vozio jako fer i nismo se dodirnuli.”

“Pokušavao sam da pokrijem sve putanje i da ostavim Atili malo prostora kako bi mogao da sačuva gume, jer sam znao da će Žan-Karl tokom cele trke biti brz.”

“Čestitam ekipi, sve je ispalo kako smo planirali, ali sad u centru pažnje mora da se nađe druga trka. Bilo bi opasno da sad previše slavimo, voleo bih da svi ostanu usredređeni, očekuje nas važna trka, u kojoj je takođe moguće da završimo na podijumu, i eto nam cija.”

“Osećam se kao da sam ja osvojio trku. Atila je ovo odavno zaslužio, od početka sezone je odličan i već spolja može da se vidi koliko se mnogo poboljšao u odnosu na prošlu godinu. Drago mi je zbog njega, jer ja se sećam i svoje prve pobede na Hungaroringu i znam da je to uspomena za ceo život.”

“Atili ovo može da bude dodatni podsticaj za preostale trke sezone i verujem da može da se nađe u borbi za titulu. Znam da mu je 18 godina, ali je dosad radio savršeno.”

Norbi je dodao da bi rado izvezao sve preostale trke TCR Internacionalne serije, ali da njegov tim mora da konsoliduje finansije posle teške i skupe havarije na Salcburgringu. Prioritet je da se ne pojavi neka rupa u budžetu, koja bi u završnici sezone mogla da naškodi Kolčagovoj i Tašijevoj kampanji.

“Ako se pojavi prilika, rado bih ponovo vozio TCR, ali to zasad nije realno”, završio je WTCC superstar.

Izvor: Serbiaring.com

Vesnić za Serbiaring: Nisam smeo agresivno da ulazim u krivine jer nije bilo bezbedno

Drugo gostovanje Milovana Vesnića u TCR internacionalnoj seriji nije donelo boljitak u plasmanu našem trofejnom automobilisti.

On je trku 1 na Hungaroingu, posle pucanja gume u kvalifikacijama, startovao sa 22. mesta, a kroz cilj je prošao kao 18.

“Nismo zadovoljni tokom trke. U formacijskom krugu “audi” je prijavio problem sa pritiskom ulja i to ćemo da istražimo između dve trke sa inženjerima iz Seat sporta. Uspeo sam da startujem, a onda su počeli problemi sa kočnicama”, kaže Vesnić za naš portal.

“Pedala mi je propadala, nisam smeo agresivno da ulazim u krivine jer nije bilo bezbedno. Promenili smo dobavljača kočnica i diskova posle Salcburga, ali očigledno da nismo potrefili pravu kombinaciju. Raspitivali smo se kod drugih timova, pre svega Komtuju rejsinga koji servisira “audi RS3 LMS”, ali oni kriju informacije. Između dve trke nemamo vremena da se time bavimo, pa ćemo po dolasku kući nastaviti da tražimo rešenje”.

Vesnić će u drugoj trci startovati sa 24. pozicije, jer se kazne koje su ga popele za dve pozicije odnose samo na prvu trku.

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 552



Komentari