home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako smo već pisali, prvi kineski TCR automobil je “senova D50 TCR”, baziran na serijskom vozilu kompanije BAIC motor.

Ovaj model izložen je na inauguralnoj rundi novostvorene serije TCR Kina u Šangaju, a sada je o njemu saopšteno i nešto više tehničkih detalja.

“Senova D50 TCR” nastala je zajedničkim zalaganjem ekipe Grid motorsport i italijanske firme Heksatron rejsing sistemi.

Grid motorsport svoje sedište ima u Gvangžuu, osnovan je 2010. i bavio se GT i formula trkama u azijsko-pacifičkoj oblasti (Blanpan GT, Ferari Pireli čelendž, Lamborgini super trofeo, Formula Reno, itd).

Na čelu Heksatrona je uvaženi inženjer Marko Kalovolo, u čijoj su biografiji, između ostalog, WRC, superturing, DTM, ITC, ETCC i WTCC poduhvati.

Prvi kineski TCR automobil ima turboprehranjivani motor od 2 litra, koji sadašnjih 320 KS oslobađa pri 6.000 o/min, a njegov obrtni moment iznosi 450 Nm pri 4.000 o/min.

Menjač je šestostepeni sekvencijalni Sadev, dvostruko kvačilo marke ZF Zahs (Sachs), elektronika Mareli, ugrađene su kočnice britanskog proizvođača Alkon (Alcon), pločice španskog Galfera, opruge Ajbah (Eibach), a komponente vešanja izradio je holandski JRZ.

Na trkačku “senovu” montirani su pneumatici kineskog brenda Landsejl (Landsail), s kojima će nastupati u kineskom kupu, koji joj je i prvi takmičarski teren.

Puna TCR homologacija “senove D50 TCR” stvar je relativno skore budućnosti, pa će ovaj model počev od 2018. godine moći da se trka u svim TCR serijama – nacionalnim, regionalnim, kontinentalnim i u globalnoj.

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 624



Komentari