
Kako smo već pisali, prvi kineski TCR automobil je “senova D50 TCR”, baziran na serijskom vozilu kompanije BAIC motor.
Ovaj model izložen je na inauguralnoj rundi novostvorene serije TCR Kina u Šangaju, a sada je o njemu saopšteno i nešto više tehničkih detalja.
“Senova D50 TCR” nastala je zajedničkim zalaganjem ekipe Grid motorsport i italijanske firme Heksatron rejsing sistemi.
Grid motorsport svoje sedište ima u Gvangžuu, osnovan je 2010. i bavio se GT i formula trkama u azijsko-pacifičkoj oblasti (Blanpan GT, Ferari Pireli čelendž, Lamborgini super trofeo, Formula Reno, itd).
Na čelu Heksatrona je uvaženi inženjer Marko Kalovolo, u čijoj su biografiji, između ostalog, WRC, superturing, DTM, ITC, ETCC i WTCC poduhvati.
Prvi kineski TCR automobil ima turboprehranjivani motor od 2 litra, koji sadašnjih 320 KS oslobađa pri 6.000 o/min, a njegov obrtni moment iznosi 450 Nm pri 4.000 o/min.
Menjač je šestostepeni sekvencijalni Sadev, dvostruko kvačilo marke ZF Zahs (Sachs), elektronika Mareli, ugrađene su kočnice britanskog proizvođača Alkon (Alcon), pločice španskog Galfera, opruge Ajbah (Eibach), a komponente vešanja izradio je holandski JRZ.
Na trkačku “senovu” montirani su pneumatici kineskog brenda Landsejl (Landsail), s kojima će nastupati u kineskom kupu, koji joj je i prvi takmičarski teren.
Puna TCR homologacija “senove D50 TCR” stvar je relativno skore budućnosti, pa će ovaj model počev od 2018. godine moći da se trka u svim TCR serijama – nacionalnim, regionalnim, kontinentalnim i u globalnoj.
Izvor: Serbiaring.com