
Kako prenosi portal f1-serbia, vodeći ljudi nemačke kompanije ozbiljno razmišljaju o ulasku u ovaj šampionat kao dobavljači agtegata.
Lutz Meschke jedan od vodećih ljudi u upravnom odboru Porschea tokom VN Italije imali su sastanak sa Rossom Brawnom i njegovim saradnicima. Iako se ova nemačka kompanija više ne nalazi u Formuli 1 još od 1991. godine i njihove saradnje sa Footwork timom, Porsche je sve ovo vreme imao ulagu u pratećem programu Formule 1 kroz svoj kup sportskih automobila. Ipak, Porsche se odlučio da na kraju ove godine napusti Enduras šampionat i pređe u Formulu E ali su ujedno i potvrdili interesovanje za najbrži cirkus zbog promene pravila agregata koja stupaju na snagu 2021. godine.
“Formula 1 je pravo mesto za nas. Kao što znate Formula E je veoma važna a F1 je uvek dobra tema za razmišljanje. Mi mislimo da je dobra prilika za nas promenom pravila o agregatima koje za neku godinu stupaju na snagu.” kazao je Meschke.
Na pitanje novinara da li novi tvin turbo motori sa manje tehnologije može privuči Porsche u Formuli 1, Lutz Meschke je dodao:
“Apsolutno. Mi moramo da smanjimo troškove u F1 i ovo je dobar način da to i postignemo.”
Izvor: f1-serbia.com
Foto: arhiva Autoblog.rs / Automotorundsport.de
Red Bull neće sprečiti dogovor između McLarena i Renaulta
Red Bull ima pravo da uloži veto na eventualno snabdevanje McLarena Renaultovim motorima, ali Christian Horner kaže da njegov tim neće praviti problem.
Sve je više glasina da će McLaren uskoro ipak objaviti da se rastaje sa Hondom i da će sledeće godine umesto njihovih koristiti Renaultove agregate. Ova promena zavisi i od odluke Toro Rossa koji bi trebalo da pređe na Hondine motore. Ipak, nisu samo potezi Toro Rossa ti koji bi mogli da poremete McLarenove planove.
„Mi imamo pravo veta na odluku Renaulta koga će snabdevati motorima. Međutim, ako imamo situaciju gde se pravi klasična razmena snabdevačima motora, onda je sve jasno. To je nešto što je u našem ugovoru već deset godina kada Ron Dennis nije hteo da nam da Mercedesove motore. Teoretski, mi bi smo mogli da uložimo veto. Ali mi ne bi smo imali ništa protiv da McLaren dobije Renaultove agregate. Mislim da bi svi bili zadovoljni onim što bi potencijalno moglo da ispadne iz svega toga. Još jedan jak tim svakako ne bi bio loša stvar za sport“, izjavio je Horner.
Izvor: f1-serbia.com
Hasegawa: Honda ne odustaje od McLarena
Šef japanske kompanije plaši se sumnji da neće imati dovoljno argumenta da ubedi čelnike McLarena za nastavak saradnje.
McLaren i Honda polako privršavaju svoju treću godinu započete saradnje koji nije ni blizu onako uspešna kao što se najavljivalo. Honda ima prevelikih problema sa pouzdanošću svoje pogonske jedinice koje su se u punoj meri odrazile i na rezultate celog tima. Zbog toga tim iz Vokinga razmišlja da promeni partnera na polju agregata.
“Mi idalje pokušavamo da poboljšamo svoje performanse i da ubedimo McLaren da idalje sarađujemo. Mi iz Honde nikada nećemo odustati od ove saradnje. Uvereni smo da na sledećoj trci možemo da budemo komeptitivni. Već smo odlučili da kakv motor će se pojaviti u Sigapuru. Imamo dosta poboljšanja ali to nije ništa preveliko.” kazao je Hasegawa.
Izvor: f1-serbia.com
Ferrari obnovio ugovor sa Marlborom
Italijanski tim je objavio da je potpisao novi višegodišnji ugovor sa kompanijom Philip Morris.
Marlboro je pre dvadesetak godina završio svoju saradnju sa McLarenom sa kojim su bili zajedno od početka 70-ih. Nakon toga su udružili snage sa Ferrarijem koji je nakon toga u šampionatu nastupao pod imenom Scuderia Ferrari Marlboro.
Međutim, reklamiranje cigareta je potpuno zabranjeno u Formuli 1 2007. godine, a italijanski tim je na mesta na kojima se pojavljivao logo Marlbora počeo da stavlja njihov bar kod sa paklica cigareta. Ovakav dizajn je uklonjen sa bolida 2010. ali je zato logo Ferrarijevog F1 tima prepravljen i sada po dizajni podseća na onaj koji maju pakovanja Marlboro cigareta.
Postojeći ugovor je isticao na kraju ove godine, ali je potpisivanje novog bilo neminovno, pogotovo sada kada je na čelu tima Maurizio Arrivabene koji je bio bivši direktor marketinga za Marlboro.
Izvor: f1-serbia.com
Proveo bi se ko bos po trnju.
Barem jedan duži period dok se ne uhoda.
Do tad bi fenjerašio poput Honde.
Ja bih baš voleo da udju. :)
Ne verujem da bi bas fenjerasio, Porsche ima vise trkackog iskustva nego Honda (mislim na Honda automobile), a ima i iskustva sa hibridima iz LM. Seti se, recimo, BMW je sa Vilijamsom dobrano prasio u pocetku, nego ih je zaje.avala pouzdanost (a vala i Merdzu je, narocito 2004.) Bitno je i za koju bi ekipu Porse radio motore.