
Kračlou: Neću se sklanjati Markesu
Vozač LCR Honde Kal Kračlou rekao je da je siguran da mu neće biti traženo da pomogne Markesu u borbi za titulu na preostale četiri trke sezone u Moto GP šampionatu.
Posle pete pobede u ovogodišnjem šampionatu, Velikoj nagradi Aragona, Markes je došao do prednosti od 16 bodova u odnosu na Andreu Dovicioza iz Dukatija u generalnom plasmanu. Šanse za titulu ima i vozač Jamahe Maverik Vinjales, koji ima 28 bodova manje od svog sunarodnika, a na raspolaganju ih je još 100.
Kračlou, koji je potpisao ugovor sa Hondom po kojem će dobiti fabrički motor, nema šanse za osvajanje titule, pošto ima 132 boda manje od Markesa. Međutim, kada je upitan da li očekuje da će biti podrška Markesu do kraja sezone, britanski motociklista je rekao da Honda to nije tražila od njega, niti očekuje da će se to desiti.
„Ne učestvujem u borbi za titulu, matematički nemam šanse. Ali, neću se sklanjati, to je sigurno. Na kraju krajeva, ja se trkam sa svima njima. Da Mark nije u borbi za titulu ili Doviciozo, da li mislite da bi se oni sklanjali ako imaju šansu da ostvare dobar rezultat? Ako se borite pri vrhu, svi moraju da poštuju da i mi ostali želimo dobar rezultat. Od mene nije traženo da podržim Markesa, niti će se to destiti“, rekao je Kračlou.
Britanski motociklista je istakao da nijedan vozač ne želi da mu se nešto pokloni.
„Ako neko izgubi titulu za bod ili dva zato što sam ja završio ispred njih, sigurno neće reći: ‚trebalo je da mi se pomeriš‘. Iskreno, motociklizam nije takav sport“, istakao je Kračlou.
Ovogodišnji Moto GP šampionat nastavlja se Velikom nagradom Japana na stazi „Tvin Ring Motegi“ 15. oktobra.
Izvor: Sportklub.rs
Aojama menja povređenog Milera u Motegiju
Honde Hiroši Aojama biće zamena za povređenog Džeka Milera u Mark VDS rejsingu na Velikoj nagradi Japana, 15. trci Moto GP šampionata.
Miler će trku na stazi „Tvin Ring Motegi“ propustiti jer je u padu tokom treninga u Andori prošlog petka doživeo prelom potkolenice.
Šampion klase do 250 kubika iz 2009. godine debitovao je u najjačoj klasi godinu dana kasnije, a tada je imao i svoju najbolju sezonu, koju je završio na desetom mestu braneći boje Gresini Honde.
Posle izleta u Svetski superbajk šampionat, japanski motociklista se vratio u Moto GP sa Avintijom, a potom je vozio i za Aspar. Od tada je bio test vozač Honde i od tada je vozio na šest trka.
„Prvenstveno bih želeo da poželim Džeku brz oporavak i nadam se da će biti spreman za trku na svom terenu, na Filip Ajlandu. Nikada nije lepo zameniti povređenog vozača, ali se nadam da mogu da odradim dobar posao i za Džeka i za tim. Nisam vozio ove sezone, tako da će mi biti potrebno neko vreme da mi se vrati osećaj“, istakao je Aojama.
Velika nagrada Japana na programu je 15. oktobra na stazi „Tvin Ring Motegi“.
Izvor: Sportklub.rs
Espargaro: 2018. velika šansa za mene i za Apriliju
Španski vozač Aleiš Espargaro veruje da on i Aprilija sledeće sezone mogu da se bore za "veoma velike i važne stvari".
Nakon šestog mesta u Aragonu, španskom vozaču su porasli apetiti i izrazio je veliki optimizam pred sezonu 2018.
"Ovo je jedna od najboljih trka u mojoj karijeri, loše sam startovao, ali sam se oporavio i vozio istim tempom sa Jamahama, Pedrosom i Doviciozom. Malo sam frustriran, jer sam možda mogao da uzmem četvrto mesto od Maverika".
Aleiš smatra da se Aprilija iz trke u trku približava velikim konstruktorima.
"Ako nastavimo ovako da napredujemo i da radimo, mislim da će sledeća sezona biti sjajna. Borićemo se za važne i velike stvari. Što se mene tiče, daću sve od sebe da budem na podijumu, ne mislim da je to neizvodljivo", ubeđen je Espargaro.
Izvor: Sportklub.rs
Lorenco 2018. kandidat za titulu
Horhe Lorenco će se naredne sezone boriti za titulu, smatra šef Dorne, Karmelo Espeleta.
Nakon što je čitavu MotoGP karijeru proveo u Yamahi, Lorenco je po dolasku u Ducati imao problema da se prilagodi novoj mašini. Dva najbolja rezultata u sezoni su treća mesta na Herezu i u Aragonu, a trenutno je sedmi u generalnom plasmanu.
Statistički gledano, ovo je njegova najlošija sezona u celokupnoj MotoGP karijeri.
Ipak, Espeleta smatra da je Horhe dosta napredovao i da će naredne godine biti jedan od kandidata za najviši plasman.
"Mislim da polako ali sigurno ostvaruje željeni napredak, što se vidi po performansama koje pokazuje. Stoji da je još uvek potrebno vremena da se u potpunosti prilagodi motociklu, ali Horhe korak po korak ide ka željenoj formi."
Primetno je da se Lorencova forma u mnogome popravila nakon što je Ducati u Brnu predstavio novi aerodinamički oklop. Na tri od poslednja gran prija je bio vođstvu, uključujući i 15 krugova u Aragonu, gde je na kraju pao na treće mesto iza Markesa i Pedrose.
Izvor: Moto-berza.com