
Lorenco na satelitskoj Jamahi dogodine?
Petostruki svetski šampion Horhe Lorenco mogao bi da se nađe na privatnoj Jamahi naredne godine, pošto je sve manje šansi da će naći mesto u nekom fabričkom timu.
Lorenco, koji je do 44 pobede i tri titule u kraljevskoj klasi došao kao vozač Jamahe, muči se sa formom otkako je prošle sezone prešao u Dukati.
Izvesno je da su šanse da španski motociklista ostane u italijanskom timu sve manje, pošto se čini da su Danilo Petruči i Džek Miler izvesnije opcije.
Iako se Lorenco poslednjih nedelja dovodio u vezu sa Suzukijem, mesto u tom timu najverovatnije će propasti Đoanu Miru, koji trenutno vozi u Moto2 kategoriji.
Pošto su mu opcije za mesto u fabričkim timovima ograničene, Lorenco istražuje mogućnost da se ponovo nađe na Jamahi. Njegovu situaciju pomno prati Dorna, vlasnik komercijalnih prava šampionata, koja želi da ga zadrži u kraljevskoj klasi, prenosi Motorsport.
Jamaha na kraju ove sezone završava dugogodišnju saradnju sa ekipom Teh3 i još nema satelitski tim za sledeću godinu. U tom slučaju bi dogovor sa nekim timom mogao da uključuje i Lorenca, a potencijalno bi do njega moglo da dođe sa Mark VDS rejsingom. Može da se desi i da Jamaha odluči da traži dozvolu da proširi tim na trojicu vozača, pošto već ima ugovore za narednu sezonu sa Valentinom Rosijem i Maverikom Vinjalesom.
Ovgodišnji Moto GP šampionat nastavlja se Velikom nagradom Italije 3. juna.
Izvor: Sportklub.rs
Mir pred potpisom za Suzuki
Španski motociklista Đoan Mir, koji trenutno vozi za Estrelja Galisija Mark VDS rejsing u Moto2 kategoriji, sledeće sezone će najverovatnije braniti boje Suzukija u kraljevskoj klasi Svetskog šampionata.
Poslednjih nedelja spekulisalo se da li će Mir u Moto GP šampionatu debitovati kao vozač Suzukija ili Honde, a izgleda da su te dileme razrešene. Honda je imala opciju da angažuje mladog Španca po kojoj bi on zamenio Danija Pedrosu u Repsol Hondu, ali je propustila rok da to učini.
Interesovanje za prošlogodišnjeg šampiona Moto3 kategorije pokazao je i Dukati, ali je Suzuki najizglednija opcija za njega. Iako ugovor još nije potpisan, zna se da će Mir u timu zameniti Andreu Janonea, pošto je Aleks Rins već produžio saradnju do 2020. godine.
Mir će na taj način krenuti istim putem kao Maverik Vinjales, koji je posle titule u najslabijoj klasi proveo jednu sezonu u Moto2, a potom ga je angažovao Suzuki.
Njegov angažman će i te kako uticati na tržište vozača. Janone će tako izvesno napustiti Suzuki, a spekuliše se da će zameniti Skota Redinga u Apriliji. Takođe bi najverovatnije značilo i da će Pedrosa ostati u Repsol Hondi i 14. sezonu, ali i da će Horhe Lorenco imati izuzetno mali broj opcija, pošto mu Dukati još nije ponudio ugovor.
Izvor: Sportklub.rs