home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Doviciozo i Lorenco

Posle svađe koja je izbila između Horhea Lorenca i Andree Dovicioza tokom vikenda za Veliku nagradu Malezije, Dukati planira sastanak sa obojicom svojih vozača da bi se ta situacija raščistila.

U Sepangu je došlo do verbalnog rata između timskih kolega kada je Italijan dao svoje viđenje situacije o tome zašto je Lorenco zbog povrede morao da propusti četvrtu trku zaredom. Doviciozo je insinuirao da se španski motociklista često nalazi u takvim situacijama i da mu u Dukatiju do dozvoljavaju, što je dovelo do Lorencovog oštrog odgovora na Tviteru.

Pošto je pretposlednju trku sezone završio na šestom mestu, Doviciozo je pokušao da smiri situaciju, istakavši da Lorenco nije razumeo šta je hteo da kaže i da je njegovu izjavu shvatio preozbiljno.

S druge strane, sportski direktor Dukatija Paolo Ćijabati je priznao da u timu planiraju da razgovaraju sa svojim vozačima i da im još jednom naglase šta je prioritet.

„Jasno je da su interesi Dukatija važniji od ličnih problema između vozača. Kada budemo zajedno u Milanu, odvojićemo pola sata da bismo razgovarali sa Horheom i Andreom. Želimo da izbegnemo da se nešto slično desi tokom poslednje trke sezone. Razumem da takve situacije mogu da se dese, ponekad su vozači nervozni tokom trkačkog vikenda i u promenljivim uslovima kažu nešto što ne bi trebalo“, istakao je Ćijabati za sajt Motorsport.

Novonastala situacija ne predstavlja ništa novo za Ćijabatija, koji je morao da interveniše kada je došlo do razmirica između Dovicioza i njegovog bivšeg timskog kolege Andree Janonea 2016. godine. Sve se desilo pošto je Janone izbacio sa staze Dovicioza kada su se borili za drugo mesto na Velikoj nagradi Argentine.

Ovogodišnji Moto GP šampionat se završava 18. novembra na stazi „Rikardo Tormo“ u Valensiji. Biće to poslednja trka za Lorenca u Dukatiju, pošto će od naredne sezone voziti za Repsol Hondu, a na njegovo mesto dolazi Danilo Petruči.

Izvor: Sportklub.rs

Džarvis: U 2019. će Jamaha napraviti velike promene

Šef fabričke Jamahe Lin Džarvis je u opširnom intervjuu govorio za crash.net, a najavio je i velike promene u timu u kom će i seledeće godine biti Valentino Rosi i Maverik Vinjales.

U aktuelnoj sezoni Jamaha je mnogo razočarala. Japanski tim je došao do samo jedne pobede i to tek u 17. trci u šampionatu na ostrvu Filip. Tada je trijumfovao Maverik Vinjales u trci u koju Mark Markez nije ni završio. U poslednjih nekoliko trka Jamaha pokazuje napredak, a to se vidi iz rezultata Valentina Rosija i Žoana Zarka u Maleziji.

"Mnogo je vremena prošlo od Asena prošle godine do Austrlaije. Nije bilo lako. Prošlu godinu smo počeli dobro i sa Valeovom pobedom u Asenu smo bili ok. Ponavljali su nam se problemi u nekim trkama i na kraju smo imali mnogo problema na kraju sezone posle pozitivnog starta. Za ovu sezonu smo se nadali nekom boljem izdanju i bilo je frustrirajuće i teško za vozače da to prihvate. Oni su ovde da bi pobeđivali. I dalje ne mogu da kažem da smo sve rešili jer i dalje ima stvari koje treba da se poprave", kaže Lin Džarvis.

Prvi čovek Jamahinog tima je nagovestio neke promene za narednu sezonu pa je usledilo pitanje o tome šta je konkretno mislio.

"Ne mogu vam reći, još je rano. Bićemo drugačiji sledeće sezone. Maverik će promeniti šefa ekipe i imaće novog analitičara uz sebe. Biće dakle promena u organizaciji i probaćemo da ispravljamo probleme. Imaćemo više inženjera i imaćemo nove inženjere", ostaje zagonetan Džarvis.

Maverik Vinjales je posle trke u Australiji tražio od Jamahe da ga više sluša u smislu onoga što on želi od motora. To je nagovestilo mogućnost da Jamaha različito razvija motocikle dvojice vozača.

"Ne slažem se sa tim komentarima. On jeste nervozan zbog nekih stvari. Ako biste pitali Valentina i on bi vam rekao isto. Nije to Maverikov poseban problem. Mislim da obojica kažu 'Zašto me ne slušate? Zašto Jamaha ne može da mi da ono što hoću?' Za mene je to isto. Specifikacije motora moraju biti iste i to ne možemo da menjamo. Veoma je važno da su specifikacije ispravne na početku godine. Sve ostale stvari mogu da budu promenjene, personalizovane... Već postoje razlike između mašina. Srž je ista", kaže Džarvis.

Lin Džarvis je još pričao o problematičnim vikendima ove sezone, o elektronici na Jamahinim motorima i o Žoanu Zarku, Horheu Lorencu. 

Izvor: Sportklub.rs



čitanja : 665



Komentari