
Nakon ugovora o sponzorstvu novog Yamahinog satelitskog tima, Petronas želi da ponovi uspeh koji u F1 ima sa Mercedesom.
Kada se za to ukazala prilika, šefovi Petronasa nisu oklevali, već su odmah prihvatili ulazak u MotoGP, jer se tako nešto ne dešava često.
Izuzetan uspeh koji je kompanija imala (i još uvek ima) s Mercedesom u F1, odličan je pokazatelj kako treba raditi i u „premijernoj klasi“.
Za razliku od dosadašnjeg Yamahinog satelitskog tima, Tech3, nova SRT ekipa će imati znatno bliskiji odnos sa japanskim proizvođačem, a motocikl koji će voziti Franko Morbideli će po specifikacijama biti izuzetno sličan mašinama koje će koristiti Rosi i Vinjales.
Šef nove operacije biće Johan Stigefelt, dok će zajedno s njim raditi i nekadašnja Lorencova desna ruka, Vilko Zilenberg. U prvoj sezoni cilj je navikavanje na šampionat, a kasnije se planira rapidan razvoj.
To je upravo ono što Petronas očekuje od ovog MotoGP projekta, kako u smislu rezultata, tako i kada je razvoj tehnologije u pitanju.
Petronas želi da svoje proizvode, ulja i lubrikante, razvije koristeći MotoGP kao probni poligon, ali kako sami navode, neke stvari koje su primenjene u F1, neće moći jednostavno da se kopiraju u MotoGP, već će razvojni proces morati da počne „od nule“.
Tim je želeo da i drugi vozač, Fabio Kvartaro, dobije istu mašinu kao Morbideli, ali kako se to njemu debitantska sezona, mišljenje je bilo da je još uvek rano za tako nešto. S druge strane, dosta se očekuje od Franka, koji u SRT stiže kao najbolji debitant 2018.
Zvanično predstavljanje Petronas SRT tima će biti održano na Sepangu, pred prvi predsezonski test u 2019. godini, koji se vozi od 6. do 8. februara.
Izvor: Moto-berza.com