home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Jovan Lazarević

Italijanski Porše karera kup minulog vikenda na legendranoj Monci imao je ovosezonsku premijeru na kojoj je učešće uzeo i Jovan Lazarević šampion Srbije u automobilizmu.

Pravo nastupa na pomenutom takmičenju mladić iz Kraljeva zavredeo je poslednjeg vikenda marta na stazi Enco i Dino Ferari u Imoli osvojivši peto mesto u konkurenciji novajlija. Rešen da od prvog takmičenja vozi srčano, u drugoj trci posle kontakta sa konkurentom morao je da završi pre kraja zbog probušenog pneumatika.

Hronološki gledano da bi vozio dve nedeljne trke valjalo je dan pre toga odraditi kvalifikacije.

– Na nezvaničnim treninzima imao sam deseto vreme, što nam je ulivalo osnovanu nadu da u kvalifikacijama mogu koju poziciju bliže prvom startnom redu. U toku kvalifikacija, odlukom inženjera najbrži krug sam odradio dva kruga pre kraja istih. Naravno, gužva na stazi učinila je svoje tako da sam završio kao 19. Konkretno, u poslednjem sektoru zasmetao mi je jedan takmičar, inače bih ušao u q2. U prilog tvrdnji govore vremena prva dva sektora i sa poslednjeg sektora iz prethodnog kruga, prostim sabiranjem lako se da ustanoviti. No, to su bile kvalifikacije, okrenuli smo se priprema za dve nedeljne trke – uvodne su reči Jovana Lazarevića.

Porše 911 GT3 (serija 991,2) maksimalnih 485 KS oslobađa iz šestocilindarskog bokser motora pri 7.500 o/min, što govori u prilog činjenici da je u pitanju respektabilna trkačka sprava. Lazarević vozi za italijanski Duel tim kao jedini predstavnik.

– Prvu trku sam starovao sa 19. mesta i završio na 11. Više nego pristojan plasman, jer valja uzeti u obzir da na stazi vlada poprilična gužva i da svi voze bez milosti, tako da je svako obilaženje svojevrstan mali uspeh. Drugu trku sam startovao sa pozicije na kojoj sam završio prvu i od prvog metra sam krenuo da napadam, ali i da branim poziciju. Negde na polovini trke u borbi za osmo mesto, došlo je do kontakta pre krivine sa Larinijem, što je rezultiralo da mene pukne prednji desni, a njemu zadnji levi pneumatika, tako da smo morali da završimo trku pre kraja – jasan je Lazarević.

Potrebno je reči da je ovo Lazareviću prvi nastup u pomenutoj konkurenciji, da su neiskustvo i prevelika želja uzeli danak, ali ruku na srce, bez srčanosti nema ni trkanja. Važno je da Porše škola izuzetno pomaže sa instrukcijama, a Niki Cadei je zadužen za usvaršavanje, što će sasvim sigurno dati rezultate, a isti će biti uočeni koliko na narednom takmičenju 19. maja u Mizanu.

Izvor: Plumrace



čitanja : 547



Komentari