
Reli posade, timovi, publika…skoro svi…pitaju se zbog čega je organizator odabrao za itinerer tako surove predele u planinama Turske, iznad MARMARISA.
Tačno je da je reč o SVETSKOM RELI ŠAMPIONATU, o sudaru najboljih fabričkih ekipa sa najboljim reli automobilima današnjice, ALI, čemu takvi brzinski ispiti gde se ne može pokazati veština sa volanom pri brzoj vožnji, već očajničko manevrisanje pri izbegavanje kamenja, bolje rečeno STENA na putu.

Od 28 posada na RELIJU TURSKA 2019, izgleda da nema ni jedne jedine koja nije bar jednom menjala pocepani pneumatik a višestruke punkcije i vožnju na felnama doživeo je baš preterano veliki broj asova u TOP DESET.

Posle 7 ispita, najviše sreće imali su vozači SITROENA, LAPI i OŽIE, koji zauzimaju čelne pozicije a da vožnja bude baš katastrofalno teška u samom finišu dana doprinela je i kiša, koja je tešku stazu pretvorila u blato i klizavu kao led…..
RELI TURSKA se nastavlja u subotu sa 6 ispita i završava u nedelju sa 4 poslednja.
Plasman posle 7 (od 17) brzinskih ispita:
1. LAPI – „sitroen“
2. OŽIE – „sitroen“….. + 17.7 sek.
3. NOJVIL – „hjundai“….. + 18.4
4. SUNINEN – „ford“……. + 44.4
5. MIKELSEN – „hjundai“…… + 1.04.1 min.
6. SORDO – „hjundai“…….. + 1.25.2
7. MIK – „tojota“…………… + 1.32.1
8. TANAK – „tojota“……….. + 1.37.4
9. LATVALA – „tojota“……. + 1.42.5
10. TIDEMAND – „ford“……… + 3.45.4
Izvor: Mojsvetbrzine.rs