home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Greco

Mateo Greko je pobedom na drugom sprintu u Monci stavio tačku na sezonu italijanskog TCR šampionata, a zahvaljujući svom drugom trijumfu u 2019. obezbedio je zvanje viceprvaka serije.

Pilotu “kupre” su društvo na podijumu pravili 17-godišnji Jakopo Gvideti u “audiju” i Erik Skalvini u “kupri” s DSG transmisijom.

Nikola Miljković je svoj drugi trkački nastup u TCR Italija završio kao sedmi, 48.120 sekundi iza pobednika.

Uoči trke 2 nije padala kiša, i staza se na pojedinim sekcijama osušila, ali je na drugim ipak bila dovoljno vlažna da svih 15 učesnika startuje na pneumaticima s profilom (za razliku od trke 1, gde su vozači imali i alternativna rešenja sa slikovima).

Greko je pošao s druge pozicije, iza Damjana Reducija u “hjundaiju”, ali je odmah preuzeo vođstvo, dok se na drugo mesto popeo Enriko Betera u “audiju”. Reduci je nastavio da gubi pozicije kada mu je treće mesto oduzeo Skalvini, koji se nije zadovoljio učinjenim, već je kasnije na krivini Rođa obišao i Beteru. Izveo je to promišljenim manevrom, započetim boljim izlaskom iz prve šikane, nastavljenim paralelnom vožnjom kroz krivinu Bjasono i uspešno okončanim na prilazu drugoj šikani.

Miljković je u prvom krugu napredovao četiri pozicije i dovršio ga je kao deveti, u pratnji ruskog konkurenta Lava Tolkačova.

Kiša se ponovo javila brzo posle starta i bila je izuzetno jaka na startno-ciljnom pravcu, što je izazvalo brojne probleme na prvoj šikani, greške na kočenju, okretanja i traženje alternativnih prolaza. Na tom mestu okrenuo se Miljković, ali ga to nije koštalo pozicija.

Vozač “golfa” Klaudio Formenti okrenuo je “kupru” Džodija Vula, zbog čega je kažnjen prolaskom kroz boks. Istu sudbinu doživeo je i osvajač trke 1, Marko Pelegrini, jer je na prvoj šikani udario sestrinski Reducijev “hjundai”.

U 6. krugu Miljković je savladao Tolkačova i popeo se na 8. mesto, a a kad je Pelegrini skrenuo u kazneni prolaz kroz boks, srpski vozač je nasledio poziciju 7. Do kraja trke, automobilista sa Karaburme vodio je bitku s Pelegrinijem, izgubio je pa povratio mesto i završio je kao sedmi. I u najboljoj situaciji po Miljkovića, šestoplasirani Feliče Jelmini bio je preko 14 sekundi udaljen, samim tim i nedostižan.

Najživlju borbu u završnoj fazi sprinta vodili su piloti “hjundaija” Reduci i Jelmini, a ulog je bilo peto mesto. Ova dvojica nisu štedela udarce, a zanimljivo je da su i jedan i drugi vozač kažnjeni. Jelminiju je dodato 5 sekundi zbog ranog kontakta s Tavanom, a Reduciju je izrečena ista mera “zbog nepoštovanja trkačke putanje”. On je, braneći se od Jelminija, vozio cik-cak na prilazu Parabolici (isti potez Džoša Fajlsa na TCR Evropa vikendu pre nedelju dana na istom mestu nije čak ni uzet u razmatranje).

Aktuelni prvak TCR Italija Salvatore Tavano nije igrao značajnu ulogu u poslednjoj trci šampionata. Njegova “kupra” je, po svemu sudeći, još nosila posledice sudara u trci 1, a da stvar po šampiona bude još gora, morao je da je parkira u poslednjem krugu i na cilj nije ni stigao.

Posle 13 krugova Greko je prošao kraj karirane zastave 1,691 sekund ispred Gvidetija i 7.176 sekundi pre Skalvinija. Betera je kasnio skoro 20 sekundi i njegove vicešampionske ambicije nisu se ostvarile.

Iza Reducija i Jelminija klasifikovan je Miljković, a posle svih na licu mesta izrečenih kazni poredak prvih 10 kompletirali su Pelegrini, Vulo i Tolkačov.

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 734



Komentari