home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Moto GP vesti

12 Feb 2021 - 21:25 Sport Link

Mark Markes se odrekao plate, Honda odbila predlog

Vozač Honde Mark Markes saopštio je svom timu da se odriče plate za 2020. godinu, pošto je propustio celokupnu sezonu, ali čelnici nisu prihvatili njegov predlog, javlja španski AS.

Šestostruki šampion Moto GP početkom 2020. potpisao je novu saradnju sa Hondom do 2024, međutim, celu proteklu sezonu proveo je van staze zbog teške povrede ruke u prvoj trci u Heresu. Iz tog razloga, Španac se odlučio na pomenuti gest, koji u Hondi izuzetno cene, ali sa njime nisu saglasni, prenosi Sport Klub.

Markes se i dalje nalazi u procesu oporavka i pitanje je da li će biti spreman za početak sezone 28. marta u Kataru. Narednih dana će obaviti detaljne lekarske preglede u Madridu i tada bi trebalo da bude poznat datum njegovog povratka.

Vozač iz Servare član je Honde od 2013. godine, kada je i stigao u Kraljevsku klasu.

Izvor: Sportklub.rs

Foto: REUTERS/Jon Nazca

Ohrabrujući lekarski nalazi, Markesova ruka zarasta

Slomljena ruka šestostrukog svetskog prvaka u Moto GP klasi, Marka Markesa, počinje da pokazuje znakove zarastanja, saopštava Honda.

Deset nedelja nakon poslednje operacije zaražene pseudoartroze desne nadlaktične kosti, klinička slika je znatno povoljnija. Medicinski tim, kojeg su vodili lekari Samuel Antunja i Ignasio Rožer de Onja, a u kojem su bili još i doktori Huan de Miguel, Aitor Ibarzabal i Andrea Garsija Viljanueva, dao je pozitivne izveštaje posle pregledanih snimaka. Od ovog trenutka, u narednih nekoliko nedelja, Markes će moći neprekidno da napreduje u procesu funkcionalnog oporavka operisane ruke.

Istorijat povrede i pogoršanja Markesove situacije već je poznat svih fanovima španskog asa i ljubiteljima Moto GP šampionata. Markes je nedavno uklonio zaštitu za rame, koju je nosio već neko vreme.

Ipak, do početka nove sezone u Kataru (28. mart), ostalo je još šest nedelja, a testiranja su zakazana već za 1. mart. Markesovo učešće i dalje je pod znakom pitanja, a verovatno će mnogo toga biti jasnije 22. februara na prezentaciji Hondinog motora, kada će se Mark pojaviti u društvu svog novog klupskog kolege Pola Espargara. Poslednjih nedelja pričalo se i pisalo o mogućnosti da Andrea Doviciozo zameni Markesa u Hondi, ukoliko ovaj ne bude u sposoban da započne sezonu, ali je Honda sve demantovala pričom da, ukoliko bude potrebe, ponovo aktivira test vozača Sepa Bradla.

Izvor: Sportklub.rs

KTM predstavio motor za „sledeći nivo“

KTM rejsing predstavio je izgled svog motora za predstojeći Moto GP šampionat, a tom prilikom otkriveno je i novo farbanje koje će se naći na motociklima satelitskog tima austrijske kompanije Teh3.

KTM 2021

Sezona koja počinje krajem marta u Kataru biće peta za KTM u kraljevskoj klasi, a treća od početka saradnje sa Teh3.

Prošlogodišnji šampionat bio je i te kako uspešan za KTM, pošto je Bred Binder u Brnu timu doneo prvu pobedu u istoriji, a potom je Migel Oliveira braneći boje Teh3 još dva puta stigao do najvišeg stepenika pobedničkog postolja. Zbog toga je austrijski proizvođač ostao bez koncesija, ali će biti jedini tim bez njih koji će sezonu započeti sa potpuno novim motorom, pošto mu je bilo dozvoljeno da ga razvija, za razliku od ostalih u koje spadaju Honda, Jamaha, Dukati i Suzuki.

Binder je zadržao svoje mesto u timu, dok je na mesto Pola Espargara, koji je prešao u Repsol Hondu, stigao Oliveira. Boje Teh3 braniće Iker Lekuona i Danilo Petruči.

„Celokupno putovanje do sada je bilo san, ali je i sam projekat bio da postanemo pobednici u kraljevskoj klasi i sjajno je pogledati unazad i shvatiti da imamo te trijumfe. Ali, definitivno ne želim da kažem da smo već kandidati za titulu. Smatram da taj pritisak treba da bude na ostalima u šampionatu, ali smo presrećni što nam se san ostvario, te pobede su činjenica, stoje na papiru, i definitivno želimo još“, rekao je prvi čovek KTM rejsinga Pit Bajrer.

I dok je fabrički tim zadržao sada već tradicionalno farbanje, Teh3 je promenio boje zbog rastanka sa dosadašnjim glavnim sponzorom Red Bulom. Francuski tim će sada imati motor u bojama koje su karakteristične za KTM brend – narandžastoj i crnoj.

„Kada pogledate taj motor tera vas da se smešite i to je veoma jasna poruka: KTM je stigao u Moto GP. Ne mogu da dočekam da ga vidim u trci jer svi motori izgledaju sjajno kada se bore za dobre pozicije. Mi smo se već zaljubili u ovaj dizajn, a on ima jasnu poruku“, naglasio je Bajrer.

Po sadašnjem planu nova Moto GP sezona bi trebalo da počne 28. marta trkom za Veliku nagradu Katara, a moći ćete da je pratite na kanalima Sport Kluba.

Izvor: Sportklub.rs

Foto: KTM Images/Sebas Romero

Đoan Mir neće „jedinicu“ na svom motociklu

Aktuelni svetski šampion Đoan Mir je rešio da zadrži svoj broj 36 u 2021. godini. On kao svetski prvak po tradiciji jedini ima mogućnost da u sezoni u kojoj brani titulu vozi sa rednim brojem jedan.

Mir je svoju titulu uzeo nakon što je iz čitave sezone maltene odsustvovao Mark Markes, a zatim je vozač Suzukija na vreme potukao sve rivale. Tako je zaradio pravo da njegov Suzuki SKX-RR nosi broj jedan, ali će Mir ostati sa svojim voljenim brojem 36.

„Više nego išta taj broj predstavlja naporan rad. Želim da nastavim ovakvim načinom rada i da dođem do prilike da osvojim još titula. Možda ako to uradim opet nosiću broj jedan. Sada sam veoma srećan sa ovom odlukom i želim da se zahvalim navijačima na podršci„, rekao je Mir.

On kaže da je ovo bila teška odluka i da je mnogo o njoj razmišljao.

„Postoje koristi u oba slučaja, na jednoj strani imaš priliku da koristiš broj jedan na motoru i to je nešto što si zaista zaslužio i takođe izgleda veoma kul! Međutim 36 mi je mnogo značio kroz godine. Kao da je deo mene i zato hoću da nastavim sa njim„, dodao je Mir.

Izvor: Sportklub.rs



čitanja : 738



Komentari