
Hamilton: Kao da sam vozio autobus u krivinama
Odavno Luis Hamilton nije imao lošiju trku od one u Monte Karlu tokom proteklog vikenda. Osvojio je sedmo mesto i izgubio prvu poziciju u generalnom plasmanu Formule 1.
Britanac je kao jedan od uzroka lošeg plasmana naveo probleme sa gumama, piše Sport Klub.
„Ne znam zbog čega, ali imamo konstantno problem sa pneumaticima u hladnijim vremenskim uslovima. Veliko je pitanje šta treba da uradimo sa gumama na ovakvim stazama. Na prethodne dve trke sve je bilo u redu, međutim sada je viđeno mnogo slabosti. Jednostavno nisam mogao dan nađem pravi ritam“, istakao je sedmostruki šampion sveta.
Dodatnu poteškoću Hamiltonu je napravio dizajn bolida.
„Nikada mi ovde nismo imali neke dobre rezultate. Naš bolid je najduži. Imao sam u nekim krivinama osećaj kao da vozim autobus. Naravno to što je problem u Monte Karlu, na drugim stazama je prednost“, izjavio je Hamilton.
I pored toga je Ferstapen prestigao u generalnom plasmanu, Hamilton nije zabrinut.
„Iskreno nema tuge. Nije bio sjajan vikend, međutim to svima može da se desi. Razgovarao sam sa ljudima u timu. Nadam se da ćemo neke greške otkloniti, jer nas i u narednoj trci u Azerbejdžanu očekuje trka na ulici“, rekao je Hamilton.
Sve trke, kvalifikacije i treninzi u šampionatu Formule 1 direktno se prenose na kanalima Sport kluba.
Izvor: Sportklub.rs
Foto: Mark Thompson/Getty Images
Ferari: Povlačenje Leklera izazvao peh u kvalifikacijama
Iz Ferarija kažu da je nesrećno odustajanje Šarla Leklera od trke za Veliku nagradu Monaka izazvalo oštećenje bolida koje je doživeo dan ranije u kvalifikacijama. Ali nije na vreme otkriveno...
Ferarijev tim u početku nije bio siguran šta je dovelo do problema sa levom pogonskom poluosovinom na bolidu zbog čega Lekler nije mogao za započne trku u Monaku, iako je trebalo da startuje sa pol pozicije.
Međutim, istraga u ponedeljak u njihovoj fabrici Maranelo potvrdila je da je to posledica subotnje nesreće.
Na žalost Ferarija, taj problem nije otkriven pre trke. Dotični deo obično nije onaj koji bi bio pregledan nakon takvog udesa. Kvar je takođe bio neočekivan jer se nalazio na suprotnoj strani automobila od onog koji je udario u zid u finišu kvalifikacija.
Problem nije bio do menjača
Ferarijev tim je u početku mislio da je problem bio zbog menjača. Da je to trebalo promeniti, Lekler bi dobio automatsku kaznu za pet mesta i morao bi da krene sa šeste pozicije.
Timovi mogu od FIA da zatraže dozvolu za promenu oštećenih delova nakon udesa, ali u Ferariju to nisu učinili, jer nisu videli kvar. U Ferariju priznaju da su iz ovog incidenta „naučili lekciju“ i da će tim ubuduće pokretati nove postupke kako bi pokušao da izbegne da se takva situacija ponovi.
Izvor: Sportklub.rs