home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
KTM

Šefovi KTM-a smatraju da je potrebno ulaganje od 70 miliona evra da bi se postigao uspeh u MotoGP-u.

Tim je ušao u premijernu klasu pre šest godina, a ove sezone su njihovi vozači Bred Binder i Migel Oliveira završili na šestom, odnosno desetom mestu u generalnom plasmanu.

Oliveiru, koji je ove godine dva puta pobeđivao na trkama, KTM će zameniti u narednoj sezoni zameniti Džekom Milerom - visokoprofilnim pojačanjem iz Ducati tima.

Borba protiv Ducatija ili Yamahe nije jeftina, upozoravaju u KTM-u.

Hubert Trunkenpolc, jedan od direktora KTM-a, je nedavno izjavio: „Kada smo odlučili da uđemo u MotoGP, shvatili smo da uspesi koje smo ostvarili u Moto3 i Moto2 zaista nikoga ne zanimaju i da nisu stvorili reakciju koji smo očekivali , posebno na azijskim tržištima.”

Izvršni direktor KTM-a Štefan Pirer je dodao: „Očigledno vam je potreban ogroman budžet za ovakav projekat. Govorimo o 70 miliona evra bruto samo za MotoGP.”

„Ako želite da pokušate da budete na podijumu, brojke tako izgledaju. Moto2 je zapravo najjeftinija klasa, takođe zbog proizvodnih motora, a Moto3 nije ni blizu premijerne klase po troškovima.”

Trunkenpolc je nastavio: „Ali samo u MotoGP-u možete videti rezultate svojih ulaganja. Svest o brendu se izuzetno isplati i kao rezultat toga se KTM smatra mnogo jačim.”

„Naš plan da povratimo troškove MotoGP-a kroz dodatnu prodaju je zaista uspeo.”

„Međutim, ima smisla uvesti mlade talente u MotoGP kroz dve male klase i iz tog razloga nastavljamo da ulažemo i u Moto3 i Moto2, ali pažnju medija dobijate samo kao proizvođač u MotoGP-u.”

S druge strane, evo šta je Pirer imao da kaže: „Nikada nismo propovedali olimpijski princip tvrdeći da je važno učestvovati. Ako učestvujemo na šampionatu, želimo da se popnemo na podijum.”

„Uvek smo govorili da ćemo biti strpljivi u MotoGP-u jer je bilo potrebno sedam ili osam godina da osvojimo Dakar i američki superkros.”

„Pokazali smo da ozbiljno shvatamo MotoGP i planiramo dugoročno u premijernoj klasi. Pobede s Tech3 timom i novi ugovor sa Dornom do kraja 2026. to potvrđuju.”

KTM-u pomažu njihovi sponzori, Red Bull. Ali MotoGP je već bio svedok Suzukija, moćnog brenda, koji je napustio šampionat zbog rastućih troškova.

Izvor:  Moto-berza.com



čitanja : 505



Komentari