
Mašina za trke izdržljivosti je najavljena sa oštrijim aerodinamičkim paketom, koji joj daje preteći stav.

Kako podseća Carscoops, između 2018. i 2022. godine, Toyota je dominirala trkama izdržljivosti, osvojivši pet uzastopnih pobeda u Le Manu. Taj niz je prekinut kada je Ferrari trijumfovao 2023, 2024. i 2025. godine. Odlučna da uzvrati udarac, Toyota Gazoo Racing priprema svoju novu trkačku mašinu, sa ciljem da ostane konkurentna u sve jačoj konkurenciji.
Tizer slike otkrivaju ultra-agresivni redizajn. Na prednjem delu, revidirani GR010 ima horizontalno raspoređene LED farove koji podsećaju na izgled Toyotinih drumskih automobila, zajedno sa integrisanim otvorima za ventilaciju. Na zadnjem delu možemo videti LED traku pune širine i preoblikovano krilo.

Toyotin GR010 Hybrid je prvi put debitovao 2021. godine kao naslednik TS050 Hybrida. Kao i svi WEC hiper automobili, homologovan je pod strogim pravilima, sa samo pet „džoker“ mogućnosti razvoja dozvoljenih tokom njegovog životnog ciklusa. Neki od njih su već korišćeni u ažuriranju iz 2023. godine, a ostali će verovatno biti primenjeni za ovaj najnoviji redizajn.
Ono što još nije jasno jeste da li će sam hibridni sistem doživeti neke promene. Trenutna postavka kombinuje twin-turbo 3,5 litarski V6 motor sa napred postavljenim elektromotorom, za ukupnu snagu od 500 kW/680 KS u skladu sa propisima.
Očekuje se da će se testiranje revidiranog hiperautomobila održati na stazi Pol Rikar u Francuskoj 8. i 9. oktobra, što bi nam konačno moglo pružiti jasniji uvid u ažurirani dizajn.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs