home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Audi R26 Concept
 
115 dana pre svoje prve trke u Formuli 1, Audi je pružio najavu u svom Brand Experience Centru u Minhenu. Baš kao i u budućim proizvodnim modelima, Audi će doneti beskompromisnu ​​jasnoću na trkačku stazu i šire.

„Ulaskom u vrhunac motosporta, Audi daje jasnu, ambicioznu izjavu“, kaže generalni direktor Audija Gernot Delner. „Formula 1 će biti katalizator za promenu ka vitkijem, bržem i inovativnijem Audiju.“

Prema Delneru, Audi ulazi u trkačku seriju sa ambicioznim, ali realističnim planom: „Ne ulazimo u Formulu 1 samo da bismo bili tamo. Želimo da pobedimo. Istovremeno, znamo da se vrhunski tim u Formuli 1 ne postaje preko noći. Potrebno je vreme, istrajnost i neumorno preispitivanje statusa kvo. Do 2030. godine želimo da se borimo za titulu svetskog šampiona.“

Tim Formule 1 će predvoditi novi identitet brenda Audi

Audi R26 Concept je jasna izjava i pruža najavu šeme boja i dizajna prvog vozila Formule 1 iz ovog brenda, a koji će biti predstavljen u januaru. Ovaj vizuelni identitet je baziran na nedavno predstavljenoj filozofiji dizajna i njena četiri principa dizajna: jasan, tehnički, inteligentan i emotivan.

Audi R26 Concept

„Primenjujemo objedinjujući jezik dizajna koji objedinjuje svaki aspekt naše organizacije“, kaže glavni kreativni direktor Audija, Masimo Frasela. „Ovo čini projekat Formule 1 pionirom za novi identitet brenda, koji će se u budućnosti primenjivati i za F1 tim i za Audi u celini.“

R26 Concept jedan je od prvih izraza novog vizuelnog identiteta brenda. Minimalističke grafičke površine, definisane preciznim geometrijskim rezovima, besprekorno se integrišu sa geometrijom trkačkog automobila. Paleta boja sadrži Titanium, Carbon Black i novu Audi Red boju.

Audi R26 Concept

Kao deo ovog identiteta, Audi će takođe imati crvene prstenove, koji se selektivno koriste kako bi naglasio svoje prisustvo u Formuli 1.

Audi R26 Concept

Projekat Formule 1 je strateški projekat za Audi, koji odražava tehnološko, kulturno i preduzetničko preusmeravanje brenda. Namenjen je da inspiriše i kupce i zaposlene. Razvoj i trke se odvijaju u ekonomski atraktivnom okviru: ograničenje troškova koje se primenjuje na sve timove obezbeđuje jasno definisan budžet i uslove, dok globalni domet Formule 1 nudi snažnu izloženost brenda i mogućnosti sponzorstva.

Da bi ušao u Formulu 1, Audi je početkom ove godine u celosti kupio Sauber grupu u Švajcarskoj, čime je stvorio uslove za uključivanje katarskog investicionog fonda kao investitora. Na čelu projekta Audi F1 su dva iskusna menadžera Formule 1, bivši šef tima Ferrari Matija Binoto i Džonatan Vitli, koji direktno odgovaraju izvršnom direktoru Audija Gernotu Delneru. Što se tiče vozača, kompanija se oslanja na kombinaciju iskustva i mladalačke energije sa iskusnim trkačkim vozačem Nikom Hilkenbergom (Nemačka) i mladim talentom Gabrijelom Bortoletom (Brazil).

Budući Audi F1 tim će imati svoj potpuni javni debi na zvaničnom predstavljanju tima u januaru 2026. Ubrzo nakon toga, prve zvanične test vožnje sa automobilima Formule 1 nove generacije održaće se krajem januara u Barseloni, Španija – i dalje iza zatvorenih vrata. Tokom daljih testova u Bahreinu (11–13. februar i 18–20. februar), fabrički tim Audija će prvi put testirati u Formuli 1 pred javnošću, pre nego što se dugo očekivani debi brenda održi u Melburnu (Australija) od 6. do 8. marta.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs

Izvor: Audi 



čitanja : 60



Komentari