
Jaguar radi na modularnoj aluminijumskoj platformi na kojoj bi trebalo da prave čitavu paletu vozila. Najvažniji automobil, ipak, krije se iza kodne oznake X760
U pitanju je limuzina segmenta D kojom bi Britanci konkurisali najpopularnijem automobilu u klasi - BMW-ovoj seriji 3. Poslednji put kada je Jaguar to pokušao iskoristili su platformu Ford Mondea i potpuno promašili.

Britanska firma Drayson Racing Technologies (DRT) je postavila četiri svetska brzinska rekorda za električna vozila u kategoriji do 1000 kilograma.

Iz Prior Designa nam stiže novi aerodinamički body kit for za Mercedesovu G klasu (W463).

Kineski mediji pišu da će tamošnji Beijing Auto 28. decembra ove godine konačno početi sa prodajom dugo najavljivanog modela B40 (u formi koncepta se pojavio još 2010. godine).

Mulgari promoviše svoj tjuning paket namenjen Mercedesovoj sportskoj C klasi; dakle Mercedesu C63 AMG.
Haima M5

Kineski Haima je nakon modela M3 i M6 pripremio još jedan M model, i to sedan nazvan M5.

JE Design je svoju ponudu proširio i kompletnim tjuning programom za novi Seat Leon FR.

Dobri rezultati, pre svega Romana Grožana (a ne zaostaje mnogo ni Kimi Raikonen), u poslednje dve trke obradovali su sve u Lotusu čiji se čelnici nadaju da bi ekipa do kraja sezone mogla do vicešampionske titule iako je to do pre samo nekoliko nedelja bio samo pusti sa pošto je zaostatak za Ferarijem bio ogromnih 68 bodova.

Duel bolida Formule 1 iz 1992. godine i nekog današnjeg bi bio ravan trci u kojoj bi na jednoj strani imali penzionera, a na drugoj sportistu u dvadesetim godinama. Naravno, to ne znači da ove mašine nisu zanimljive.

Japanska kompanija Honda učestvuje na ovogodišnjoj manifestaciji Intelligent Transportation Systems World Congress Tokyo 2013 (održava se 20. put), gde prikazuje svoje napredne inteligentne sisteme i informacione tehnologije kod motocikala, automobila i električnih vozila.
Škoda Rapid Spaceback sa 3 vrata - kompjuterska simulacija

Sa pojavom standardne Škode Rapid odmah su počele glasine o razvijanju ostalih karoserijskih verzija. Pri tome se mislilo na karavansku i hatchback verziju sa pet vrata.
W457 paket omogućava da VF Commodore sa 6.0L V8 motorom razvija 457 kW/621KS i 780 Nm, dok W497 paket za HSV Gen-F i njegov 6.2L V8 podrazumeva 497 kW/675KS i 955 Nm obrtnog momenta.