Ponovo Citroen 2CV6 Spaček
O novom Citroenu 2CV6 Spačeku već smo pisali a sada je britanski AutoExpress objavio više detalja i par novih renderinga reinkarnacije ovog legendarnog automobila. Na slikama vidite kako AutoExpress zamišlja izgled novog Spačeka i to na osnovu informacija insajdera. Dakle moderna interpretacija klasičnog dizajna koji je odmah prepoznatljiv i ne dozvoljava da se ni pod razno ne pomeša sa nekim drugim automobilom. Kako AutoExpress lepo zapaža, sada i Citroen sa novim Spačekom želi da se okoristi šarmom originalnog modela (predstavljenog 1948. godine a proizvodnja prekinuta tek 1990.) kako su to već uradili VW sa novom Bubom, BMW sa Minijem ili Fiat sa novim 500 (koji doduše tek treba da se pojavi u prodaji). Oživljavanje legendi automobilizma ionako je aktuelni trend u auto industriji. Novi Spaček će zadržati glavne dizajnerske karakteristike originala mada sa nekim promenama koje naravno zahteva tržište na početku 21. veka. Ostaju i dalje karakteristična prednja hauba sa Citroen-ovim logom, neizmenjeni bokovi kao i prekriveni zadnji točkovi dok su prednja svetla sada inkorporirana u prednje blatobrane. Kao podsećanje na pokretni krov starog Spačeka i novi model će imati slično rešenje kao i stakleni krov kao opciju. I u kabini će novi Spaček zadržati isti minimalistički duh prethodnika sa velikim upravljačem i brzinomerom u retro stilu. Kao kontrast retro izgledu, Citroen će za novi Spaček iskoristiti najmoderniju tehnologiju i materijale pa će karoserija automobila verovatno biti napravljena od plastičnih panela a pogon će biti hibridni (kombinacija dizel motor/elektromotor) što će smanjiti potrošnju i emisiju štetnih sastojaka. Kao i u slučaju Minija i novog Fiata 500, i vlasnici novog Spačeka će imati veliku mogućnost personalizacije svog primerka kroz veliki izbor različitih boja karoserije, presvlaka za sedišta i opcija poput pokretnog krova ili krova sa panoramskim staklom. Što se mehanike tiče novi Spaček imaće prednji pogon i trebalo bi da koristi komponente Citroena C3 i C4. Naravno budući da će i novi Spaček (poput Minija) biti lifestyle automobil a u gami Citroena zauzimaće mesto iznad modela C3, treba očekivati i visoku cenu. Dok u Citroenu drže zatvorena usta u vezi sa eventualnom proizvodnjom ovog automobila, insajderi AutoExpress-a nagoveštavaju da će se koncept verzija novog Spačeka pojaviti tokom 2009. godine.
ja mislim da je ovo orginalna verzija starog spaceka ja sam odusevljen!posto ja imam Spaceka 1963 g kao nov ja sam ovim modelom iznenadjen i zahvalan Citroenu
Ma koliko se oni trudili da ga naprave da lici na strai SPACEK nije im uspelo.Ubedljivo najbolji auti iz njihovog doba su 3 auta i to Citroen :
1.Spacek
2.Dijana
3.Ajkula
Njihov jedini pravi potez bi bio kada bi napravili potpuno iste ove auta po spoljasnjem i unutrasnjem izgledu ( a da ispod haube ugrade tehnologiju 21veka ).
Ali sve ovo nije dovelo do tolike popularnosti ova tri modela kao ZVUK NJIHOVIH MOTORA.
Mnogi ljudi misle da su to losi auti i dan danas.Ja sam od malih nogu zavoleo ove modele auta.Jedini auti iz novijeg vremena koji moze da se poredi sa tim modelima je ZASTAVINA FICA.
Definitivno po meni najbolji auti i najzanimljiviji ... u - do 21veka automobilske industrije su sledeca kola :
1.Spacek
2.Dijana
3.Ajkula
4.ZASTAVINA FICA
ZIVELI LJUBITELJI OLTAJMERA.
//////////////////////////////
ako poseduje neko slike dijane,spaceka ili ajkule moze li da mi ih posalje na e-mail:unisoft@verat.net
slazem se sa vama, da su najbolji spacek dijana i ajkula, ali nemojte u tu grupu da dodajete ficu, onda pre fice dolazi u obzir buba.
PRAVI POTEZ BI BIO VEC POMENUTOA IZRADA POTPUNO ISTOG AUTOMOBILA.
ista dijana bi se prodavala kao luda i spacek takodje. i vazna stavka je sto bi cena tih automobila bila znatno povoljnija.
ako moze da bude isto sve, a iz novog vremena, koristiti, gume-tubeleks, i stvari koje na samom autu, ne bi izmenili niti zvuk ,otora niti izgled auta.
sticajem okolnosti postao sam vlasnik narandzaste diane,kao i svaki auto ima svojih mana ali su one vrlo sarmantne kao i sam auto,citroen je uvek bio pionir u svemu tako to daje poseban smek celoj prici.uskoro cu poceti sa restauracijom,jer zelim da auto vratim u stanje kada je izasao iz fabrike,a ne kako se to obicno kod nas "budzi"da ne kazem"tjunira"i prave jezive kombinacije koristeci delove od juga,keca,lade i sl.
imam spaceka koji je uradjen skoro do perfekcije restauracija je trajala dve godine samo onaj ko ga je nekad vozio zna kakav je auto ali nazalost moracu da ga prodam pa bi voleo da ga uzme neko ko zna sta je spacek
INTERESUJE ME DA LI STE PRODALI SPACEK I PO KOJOJ CENI JER MOJA ZENA JE ZALJUBLJENIK TIH AUTA JER JE DUGO VOZILA DIJANU TE VAS MOLIM ZA ODGOVOR
moj otac je imao novog spaceka kojeg je kupio 76 na salonu u bg,prodao ga je 2006 i dalje u odlicnom stanju.Sa njim je presao 420 000 km uz svakako redovna odrzavanja,mada je u zadnje vreme poceo malo da troskari ulje ali za tog godista to je zanemarljivo
Pozdrav svim ljubiteljima citroena.
Skoro sam postao vlasnik Dijane 1977 godiste ne znam mnogo o njima sem da sam uvek mastao o Dijani koju cu ja da vozim. Interesuje me sve o restauraciji Dijana, sheme, slike, dimenzije sasije, radnje gde mogu da se nabave delovi kontakti sa ljubiteljima Dijana koji su vec prosli kroz ovu euforiju restauracije i sada uzivaju u voznji.