home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Britanski CarMagazine tvrdi da je došao do zvaničnih fabričkih skica novog Audija A1, koji u potpunosti otkrivaju kako će novi baby Audi izgledati, a da li se zaista radi o originalnim skicama pokazaće vreme. Inače, nemački proizvođač već nekoliko godina nije prisutan u segmentu premium mališana, koje predvodi BMW-ov novi Mini, tako da dolazak Audija A1 na tržište (u poslednjem kvartalu 2009.) uopšte ne iznenađuje. Osim atraktivnog i zanimljivog dizajna sa karakterističnom i nezaobilaznom "single frame" maskom, pažnju privlači i činjenica da će A1 biti među prvim modelima u VW grupaciji, koji će koristiti novu MQB platformu na kojoj će kasnije nastati i novi Audi A3 i ostali novi manji modeli iz VW grupe. Budući da će Audi opremiti A1 i sa Quattro integralnim pogonom, sasvim je jasno zašto nije upotrebljena PQ25 platforma sa samo prednjim pogonom na kojoj se razvija novi VW Polo za 2008. godinu. A1 će biti dugačak nepunih četiri metra a biće niži i širi od svojih neposrednih konkuranata. Audi inače planira četiri karoserijske verzije novog A1. To su hatchback sa troja vrata (na slikama), nešto prostraniji i praktičniji hatchback sa petora vrata, sledi manji Coupe i na kraju još i Cabrio, za koji još nije sigurno da li se radi o klasičnom kabrioletu sa četiri sedišta ili sportskom roadsteru sa mestom za samo dva putnika. Ne treba zaboraviti ni sportsku S1 verziju, koju bi trebalo da pokreće turbo benzinac sa 200 konja, naravno u kombinaciji sa Quattro pogonom. Na trećoj slici je prikazana ta S1 varijanta novog malog Audija, koja se ističe velikim alu točkovima, komletnim aero body paketom i dnevnim LED svetlima. Obični modeli A1 će naravno imati pogon samo na prednjoj osovini. Audi je predvideo ugradnju pet različitih verzija jednog 1,4 litarskog benzinca, koji će u zavisnosti da li imaju ili nemaju turbo punjač, razvijati 48kW/65KS, 63kW/85KS, 77kW/105KS, 103kW/140KS i 125kW/170KS. Svi će naravno imati direktno ubrizgavanje goriva. Od dizelaša u ponudi će biti 1,6 litarski agregat u nekoliko verzija : sa 55kW/75KS, 66kW/90KS, 77kW/105KS i 96kW/130KS. Kako bi opravdao svoj buduću premium status, Audi A1 će se opremati i DSG menjačem sa duplim kvačilom. Audi se nada će tokom 2010.-te, prve pune godine proizvodnje, proizvesti oko 100.000 komada A1, a da kasnije sa promocijom novih verzija kao i SUV modela Q1, proizvodnja u fabrici u Briselu naraste na 190.000 primeraka. Cene će se kretati od 16.000 evra pa naviše.



čitanja : 1440



Komentari