UPDATE : Restilizovani Porsche 911

Lovci na automobilske novitete nedavno su uspeli da tokom fabričkih testiranja uhvate restilizovanu verziju Porschea 911, koja treba da se pojavi u prodaji na jesen ove godine. Kao što se i očekivalo, dizajnerske promene nisu revolucionarne. Suptilne modifikacije su zadesile prednji i zadnji kraj automobila i uključuju drugačiji prednji branik i pokazivače smera, dok je rep dobio nova LED svetla (unutrašnjost će u osnovi ostati skoro ista kao i do sada, sa izuzetkom malo doterane centralne konzole i sistema satelitske navigacije). Međutim, daleko veće novosti se kriju pod poklopcem motora. Tako će 3,6 i 3,8 litarski šestocilindrični Boxer agregati u revidiranom Porscheu 911 dobiti sistem direktnog ubrizgavanja, kakav je prošle godine dobio i SUV model Cayenne (kod Cayenna je to rezultiralo povećanjem snage motora i obrtnog momenta za 10 – 15 odsto). Manji 3,6 L agregat u Porscheu 911 Carreri je dobio dodatnih 20KS i 20Nm obrtnog momenta (sada 345KS i 390Nm), dok je 3,8 litarski u Carreri S ojačan na 385KS i 420Nm (+30KS i 20Nm). Uprkos povećanju snage, ovi motori će imati manju potrošnju goriva i emisiju CO2 i zadovoljavaće Euro5 norme. Obnovljeni 911 će konačno dobiti i menjač sa duplim kvačilom, nazvan Porsche Doppel Kupplungen ili kraće PDK (ima sedam stepeni prenosa). Redizajn podrazumeva i nove točkove od 18 inča (standard za 911 Carreru), odnosno 19 inča (Carrera S), kao i pojačani kočioni sistem. Inače, potpuno nova generacija Porschea 911 se najavljuje za 2011. godinu, o kojoj se za sada ne zna mnogo, ali treba da izdrži na tržištu do 2018. godine.