BMW Vision EfficientDynamics concept – ilustracija

Odmah pošto su na internet dospele prve špijunske slike BMW–ovog koncept automobila, najavljenog za predstojeći Salon automobila u Frankfurtu, pojavile su se i ilustracije koje pokazuju šta je to u stvari sakriveno na tim fotografijama.
Naravno, ovo je samo jedna interpretacija, koja na kraju ne mora da bude i tačna. Ako se pokaže tačnom, BMW će Frankfurtu predstaviti studiju kupea sa četvora vrata, čiji izgled je mnoge već podsetio i na Mitsubishi Lancer.

Kako bilo, više za sada i nije poznato, sem da se radi o studiji sa BMW-ovom EfficientDynamics tehnologijom za smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2, stop/start sistemom i regeneracijom kočione sile.
Ni ime još nije poznato, budući da jedni tipuju na Z Vision concept, drugi na Vision EfficientDynamics concept, pojedini smatraju da je u pitanju BMW 6 GT, a neki čak i X4.
Zanimljivo je međutim saopštenje iz BMW-a. Naime, Bavarci tvrde da automobil na slikama uopšte nije taj koncept predviđen za izlaganje u Frankfurtu, već dizajnerska studija stara pet godina, koja je iz njihovog dizajn studia u Nemačkoj prebačena u skladište. Dakle, Vision EfficientDynamics concept stiže na Salon u Frankfurtu, ali se ne nalazi na ovim slikama. Da li treba da im verujemo ili se radi o nečemu što Amerikanci lepo nazivaju damage control?
strašno :) ovo da vidiš u retrovizoru i sam skrećeš u jendek. svaka čast bmw-u
Prednja svetla nema sanse da ostanu kao na renderingu, nerealno su mala!
BMW je pre 40god napravio jedan auto kojem je sustina upravo bila da se uplasis kada ga vidis u retrovizoru-na prednjem spojleru ispod branika nalazi se velika nalepnica "TURBO" ispisana naopako (u ogledalu) kao kod ambulantnih kola. U pitanju je model "2002 Turbo"
prednji deo ce na serijskoj verziji biti sigurno prepravljen. I to zbog evropskog zakona o zastiti pesaka. Tako da sigurno necemo videti ovakav ostar "shark" luk na serijskom modelu. Inace mislim da ce izgledati fantasticno, posebno onima koji budu mogli da ga vide uzivo u Frankfurtu. Dizajn sa ovoliko detalja mora se videti uzivo "u 3d" da bi se doziveo na pravi nacin, i da bi se sagledala sva njegova moc.