Otkrivena serijska Honda CR-Z
Nekoliko meseci pre zvaničnog lansiranja na japanskom tržištu (u februaru 2010.), na internetu su se pre vremena pojavile prve slike serijske Honde CR-Z, skenirane iz zvanične japanske brošure.
CR-Z je inače samo jedan od nekoliko najavljenih hibrida kojima će ova japanska kompanija proširiti svoju porodicu hibridnih modela, budući da je u skoroj budućnosti već u planu i Fit Hybrid (u Evropi Jazz).
CR-Z je kompaktni hibridni sportista (CR-Z od "Compact Renaissance Zero", dizajniran da bude "futuristički i dinamičan", odnosno da kombinuje snažne performanse u kompaktnoj formi sa futurističkim imidžom), koji je u formi koncept automobila prvi put predstavljen 2007. godine na Salonu u Tokiju (predserijska verzija je nedavno debitovala na ovogodišnjem Salonu u Tokiju).
Kao što se i očekivalo, serijska varijanta se od predserijskog modela ne razlikuje mnogo, a to posebno važi za unutrašnjost.
Prema ovoj procureloj brošuri, CR-Z će pokretati 1,5 litarski i-VTEC četvorocilindrični benzinac sa 114KS pri 6000 o/min. i 145 Nm pri 4800 o/min., u kombinaciji sa elektromotorom od 14KS i 78 Nm (u paru sa manuelnim šestostepenim menjačem ili CVT transmisijom).
Što se dimenzija tiče, CR-Z je dugačak 4080 mm, širok 1740 mm, visok 1395 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2435 mm, dok podatak o težini nije poznat.
Na kraju još i podatak da ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi manje od 10 sekundi (tačnije, 9,7 sec).