home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Zajedno sa restilizovanim standardnim verzijama 308-ice, Peugeot će ove jeseni na domaćem terenu Salona automobila u Parizu predstaviti i sportski 308 GTI.

Pod haubom će se kriti 1.6 THP benzinac sa okruglo 200 konja, a po ranijim informacijama, kupcima će 308 GTI najverovatnije biti na raspolaganju samo u varijanti sa 5 vrata.

Drugi detalji za sada nisu poznati, ali pored jačeg motora mogu da se očekuju još i sportskija unutrašnjost, modifikovano ogibljenje, kao i atraktivnija spoljašnost, restilizovana po ugledu na novije modele ove francuske marke (kasnije je moguće da se pojavi 308 CC GTI).

Kako bi mogao da izgleda redizajnirani 308, pokazuje i ovaj redner koji objavljuje automobile-magazine.fr

Pored 308-ice GTI, i budući 208 odnosno naslednik aktuelnog Peugeota 207, takođe će biti dostupan u sportskom GTI izdanju, po uzoru na legendarni 205 GTI.



čitanja : 2638



Komentari

E ovo bih hteo da probam, da vidim kako izgleda kada se iz 1.6 vadi 200ks!!! Inace redizajnirani 308 ce biti bomba, inace - a i ovako ima najbolji dizajn u klasi i pruza najvise za ulozeni novac.

Autor Petar 17 Apr 2010, 20:00

Izraz "pruza najvise za ulozeni novac" je takva bezlicna izlizana fraza da stvarno nije vredna ni cinicne kritike.

Autor kornjaca 17 Apr 2010, 20:27

@kornjaca
slazem se potpuno, ne vidim sta pruza vise od konkurencije? A dizajn je u odnosu na Bravo smeshan... 307 je u svoje vreme bila pojam dizajna, kao i 206. Kasnije su skrenuli s puta...

Autor carobnjak 17 Apr 2010, 20:39

Apsolutno podrzavam za 307!

Autor kornjaca 17 Apr 2010, 20:49

Nisu skrenuli sa puta,oni jos uvek furaju veoma slican dizajn,ali je ljudima vec dosadio!

Autor doVla 17 Apr 2010, 20:52

@doVla
jeste slican ali su preterali! Pa pogledaj prednja svetla kod 207 i 308, skoro su se sastavili u sredini, strashno...
Vec novi 508 ima sasvim drugaciji, tj.mnogo bolji dizajn...

P.S. 308 sa strane lici na onu praistorijsku pticu sa onim izrastajem na glavi! :)))

Autor carobnjak 17 Apr 2010, 20:54

200 celih!

Autor automobi.li 17 Apr 2010, 21:23

Samo da ne izgleda ovako redizajniran!Sada je lepsi.

Autor milan 17 Apr 2010, 21:41

Redizajn ako bide ovakav bice to sranje a i mislim da je vreme da u GTI stave 2.0 turbo so bar 250konja isti agregat iz megane

Autor JerryMK 17 Apr 2010, 22:09

@Milan
Mozda je sadasnji 308 "lepsi" od najave redizajna, ali mu je sada gornja "maska" skoro isturenija od branika. Uzas od neprakticnosti. Glasam za bilo kakav branik!

Meni je, inace, bio lepsi nos prve 307-ice, a "dupe" redizajnirane.
Na ovoj najavi redizajna branik me delom ( tamo oko reg. tablice ) podseca na bravo i onda mi krenu "emocije" ...

Autor Moron 17 Apr 2010, 22:10

@Moron
u parvu si to za istureniji nos od branika, zato me i podseca na pticu! :)))

Autor carobnjak 17 Apr 2010, 22:13

@Carobnjak
Ja taj nos jos nisam razbio, ali poceo sam da stedim pare :)
Prva 307-ica je imala pravi branik. Mene je covek ( isavsi unazad ) udario tako spreda da me bilo strah da izidjem, jer sam bio siguran da mi je nos "rasturen". Kad ono - ama bas nista, samo malo izgreban branik ( jos srecom bio je onaj branik sa crnim "odbojnikom" po sredini ). Nisam mogao da verujem.
Sa ovim 308 me strah kada udarim u muvu ...

Autor Moron 17 Apr 2010, 22:24

@Moron
nisam te razumeo najbolje, hoces da kazes da si pre vozio 307?

Autor carobnjak 17 Apr 2010, 22:26

@Carobnjak
Da

Autor Moron 17 Apr 2010, 22:28

@Moron
koji motor?

Autor carobnjak 17 Apr 2010, 22:31

@Carobnjak
Bazicni 2.0 HDI od 90 ks i 205 Nm. To im je valjda bio prvi CR. Prema mom "razumevanju", ispod 1.500 o/min nije mogao da se vozi. Plus, prenosni odnosi u menjacu mu bas nisu bili idealno odmereni, pa se desavalo da ti deluje kao da je u drugoj prebrzo, a u trecoj presporo ( tj. "gusi" se ). Mada, covek koji ga je od mene kupio cesto mi se javi i kaze da je prezadovoljan ( za 10-ak meseci je presao oko 20.000 km ). Sa druge strane, 2.0 od 110 i 136 ks su im bili fantasticni ( probao sam ih ). Sasvim drugi svet.

Autor Moron 17 Apr 2010, 22:38

@Moron
pitam zbog toga sto sam cuo da se 1.6 benzinac jako lose pokazao. Postoji ona prica o pandurskim 307 koji se stalno kvare, navodno je problem u menjacu... Kazu da se pandurski Punto ( 1.2 16v) pokazao mnogo bolje nego ta verzija Pezoa...

Autor carobnjak 17 Apr 2010, 22:41

@Carobnjak
To sa menjacima moze biti posledica dve stvari. Jedno je da su ti panduri pre toga vozili "keceve" i da su poceli daa divljaju kada su seli u 307. Meni je pricao jedan visoki "zvanicnik" MUP-a da je to bilo jezivo koliko su imali razlupanih 307-ica samo prvog meseca. Dakle, "drvoseca" moze da unisti sve, pa i menjac. Uostalom, moj tast vozi keca i ja znam kako je vozio 307-icu kada sam mu god dao. Zato mu 308-icu nikada dao nisam.
Sa druge strane, mislim da je kriv i Verano ( tj. Verano remont ), jer je njihov stav bio ( sve do 2005-06 ) da se ulje u menjacu ( ili ulje kocnica ) navodno ne menja ( a onda su poceli da izmisljaju servisne "akcije" ), tako da je mozda to "kumovalo" da na nekim policijskim 307-icama odu menjaci.
Ja sam sve to, naravno, redovno menjao i nikada problem nisam imao. Znam zaista dosta "civila" koji vise 307, ali ne znam nikoga sa tim problemom,

Autor Moron 17 Apr 2010, 22:54

@Moron
jeste, i taj faktor je bitan, ali isti ti divljaci su vozili Puntice pa nije bilo takvih problema...?

Autor carobnjak 17 Apr 2010, 23:02

@Carobnjak
Pa, na punticima se menja ulje menjaca, zar ne? Ja znam da sam se prvi put ( krajem 2004. ) "objasnjavao" i "objasnjavao" u Veranu trazeci da mi zamene ulje menjaca i jedva su pristali ( kao ono, "Ma, pusti ludaka" ). Za ulje kocnica ih posle nisam ni pitao, vec sam to "sam" zamenio.
Kasnije su, istine radi, postali normalni.
Nema tog menjaca koji moze da izdrzi a da mu se ulje ne menja ...
Ne bi me cudilo da je Verano to radio namerno.
I sebringu mog drugara je propisana samo "sintetika", a majstor kod Auto komande mu sipa "mineralno" vec 4 godine ( jer "bolje podmazuje" ) - to se zove namerno unistavanje motora ( sebring vec dugo kao da "rezi" )

Autor Moron 17 Apr 2010, 23:14

@Moron

Znam čoveka kome se menjač na Pežou 307 zaglavio na auto-putu u 5-om stepenu prenosa. Auto nije bio star ni godinu dana.

Iste godine je policija nabavila 307, Punto i Floridu. Florida se pokazala kao najizdržljivija (to mi je rekao jedan inspektor:)) Škljoca na sve strane, ali ide :))

Autor Predrag 17 Apr 2010, 23:17

@Moron
za Punta u uputstvu pise da se ulje u menjacu menja na 3 godine, mada neki "pametni" majstori tvrde da uopste ne treba da se menja...

Autor carobnjak 17 Apr 2010, 23:19

@Carobnjak
Ti "pametni" su najopasniji. Kada bi svaki servisni interval skratio za trecinu, za 100.000 km bi mozda napravio dodatni trosak koji bi bi daleko manji od bilo kakve opravke koja moze biti u vezi sa losim uljem i sl...

@Predrag
Verujem da ima i takvih slucajeva kao taj 307. Svaki automobil moze da se pokvari

Autor Moron 17 Apr 2010, 23:28

@Carobnjak

Kakva glupost. Neko za 3 godine može da pređe 30.000 km, a neko 300.000 km.

Autor Predrag 17 Apr 2010, 23:28

DA LI JE MOGUĆE DA NEKO MISLI DA PEŽO 308 daje najviše za uloženi novac??!!?

Dugo nisam čuo nešto smešnije :D

Brate, jesi li ti čio za Golfa TSI ili GTI??

A ako hoćeš nizu klasu, onda Huyndai I30/Ceed....

308 je smejurija od vrednosti za ove aute....

Autor Petar 17 Apr 2010, 23:56

@Moron
pozdrav pre svega,
pratim ovu-gore diskusiju i ne mogu da se zakunem 100% ali mogu 90% da se kod starih VW kasnih 70-ih i ranih 80-ih nije menjalo ulje u menjačima nego samo po potrebi dolivalo jednostavno fabrika nije propisivala i to mi je ostalo u nekom sećanju dok sam vozio folksvagene.
Isto pitanje mi se (logično) nametalo kako nema zamene?

Autor Ðenka 18 Apr 2010, 00:17

@Petar
kako to mislis "ako hoces nizu klasu" ?!?
Svi nabrojani modeli pripadaju C segmentu!

P.S. jel tvoj i prvi komentar ovde ili imamo 2 Petra ?!?

Autor carobnjak 18 Apr 2010, 00:27

@djenka
i ja sam jedan od onoh koji je ispratio diskusiju i mogu reci da ima smisla to sto momci pricaju..bas sam se i sam skoro zapitao da li nesto u ovoj drzavi moze pravilno da funkcionise bez propagande i slicne pozadine koja ima za cilj punjenje odredjenih dzepova(dok sam gledo top speed i onu uzasnu raklamu za mercedes koja se provlaci kroz emisije,po ko zna koji put,ko je gledao za o cemu pricam). A sto se stice tvog pitanja: radi se o tome da su se pre menjaci pravili sa visokim tolerancijama i bili su robusnijji sto dovodi do toga da su otporni na silnu prljavstinu koja se vremenom nagomila u menjackom ulju,tako da se dosipao onaj gubitak koji iscuri ili se istrosi usled trenja i zagrevanja(cije su kolicine izuzetno male).A sada su menjaci mnogo bolji,slozeniji,imaju mirniji rad,nizi opseg tolerancija i naravno zahtevaju bolju radnu sredinu za te zupcanike..

Autor shomi 18 Apr 2010, 01:28

a da, sto se tice 308 i njene "dominacije" u klasi...stvarno smesno..nema ni jednu stvar po kojoj moze da se izdvoji od ostalih,a kamoli da bude najbolja u necemu

Autor shomi 18 Apr 2010, 01:31

mozda po tome sto neke ljude podseca na pticu..xD

Autor shomi 18 Apr 2010, 01:32

carobnjak, mislio sam na donji podsegment C segmenta.

U njemu caruje Hyundai I30, potpuno isto kao što u gornjem posegmentu caruje Golf.

Rekoh, ovaj 308 je smejurija od auta, po vrednosti za novac ne može da priđe ni I30 ni Golfu

p.s. Onaj gornji komentar naravno da nije moj, vidim da ima dva Petra, onda ću ja da se potpisujem sa Petar M

Autor Petar M 18 Apr 2010, 02:00

M
Kakvi gornji i donji podsegmenti...
Kakva ti je to fizika...

Autor Panchev9 18 Apr 2010, 02:03

Panchev9, nije mi jasno kako ne razumeš....

ne možeš porediti I30 koji košta 11.000 sa Golfom TSI koji košta 23.000 samo zbog toga što po spoljnim dimenzijama pripadaju istoj klasi.

jedan je najbolji za najnižu cenu, znači donji deo klase, a drugi je najbolji za najviše, odnosno gornji deo klase.

Ovaj 308 je em skup, em ne valja ništa...

Svaki I30 će posle 10 godina da ga sahrani, a da ne pričam kada I30 konfigurišeš da košta kao 308...

O Golfu i da ne govorimo....

Autor Petar M 18 Apr 2010, 02:08

@Petar M
ne postoji takva podela o kojoj pricas! Cene nemaju veze sa tim...

Autor carobnjak 18 Apr 2010, 02:10

@Petar M
Ako gledas samo preko cene onda je svaki automobil KLASA ZA SEBE... Sto naravno nema blage veze...
Za cenu automobila su zasluzni imidz(brend), oprema, motor...
Posto i30 nije u klasi sa Corsom a opet nije ni u klasi sa Accord-om, onda ga moras porediti sa Golf-om i slicnim... To gornje i donje podsegmente stvarno prvi put cujem...

Autor Panchev9 18 Apr 2010, 02:20

Kako bre cene nemaju veze, ljudi ne možete porediti I30 od 11.000 sa 308 koji košta 18.000 i konstatovati da je 308 "bolji"...Pa to je glupost neviđena....

Da bi mogli da poredite dva auta, oni moraju biti ISTE KLASE i ISTE CENE i onda ih trebate porediti 1 na 1.

Sve drugo je mlaćenje prazne slame i izmišljanje tople vode...

Suština svega što sam rekao je da za cenu BILO KOJE varijante 308 ću uvek moći da kupim bolji auto od njega.

Samim tim on nije interesantan za nas kao kupce.

To je suština.

Autor Petar M 18 Apr 2010, 02:47

@Petar
Ti nudis zakljucke, ali bez cinjenica i argumenata. A izgleda i da poznajes zelje svih ljudi :)
Jeste bazni i30 dobra ponuda, za onog ko zeli 1,4 motor u vozilu C klase ( i jeste svakako povoljniji od baznog 308 ). Ali ja nikada u kolima C klase ne bih uzeo atmos. motor od 1,4 litra, jer nema "moment" koji je potreban za kola te mase. No, nekom ko zeli C klasu moze da zasmeta sto i30 ( kao savremeno vozilo ) ima 4 zvezdice na ENCAP-u. Ili, sto ni u jednom paketu ne nudi ESP, pa cak
uz doplatu. Ili, nema u ponudi menjaca sa 6 brzina... To su recimo stvari koje ce me odbiti od i30, mada on jeste u osnovi dobar auto. Takodje, odbija me njegova garancija, jer sam na ovom blogu pre neki mesec citao postove o tome koliko kostaju servisi za i30 dizela, a kada to "pomnozim" sa periodom garancije, shvatim da je to jedna smisljena pljacka

Autor Moron 18 Apr 2010, 09:03

@Petar M
ne ide to tako druze!
Prvo se uzmu modeli istog segmenta kad poredis, onda se izaberu motori slicne jacine ( a ne kubikaze!), zatim se gledaju paketi opreme i tek na kraju koliko to kosta da bi znao sta dobijas za ulozenu lovu...
Placanje ide na kraju , kao i uvek u zivotu, kajanje dolazi kasnije... :)

Autor carobnjak 18 Apr 2010, 09:48

@Carobnjak
Ti si jos i pesnik:) Uzivaj u danu. Odoh na Avalu ...

Autor Moron 18 Apr 2010, 09:50

@Moron
mislio sam da ti nemas pojma o klasama ali sta reci za ovog zaludjenika?
Lepo se provedi!

Autor carobnjak 18 Apr 2010, 09:59

@Moron
Slazem se sa komentarom od 09.03...
Sve je upravo tako...

Autor Panchev9 18 Apr 2010, 10:27

carobnjak, ti izgleda nemaš pojma kako se porede auti:

Prvo odrediš cenu do koje ideš (jer auto kupuješ za pare, a ne za želje ili simpatije), pa onda odabereš klasu koja ti treba i tražiš NAJBOLJI AUTO U KLASI ZA TU CENU.

A u C segmentu to je I30 ako ideš na manju cenu, a Golf ako ideš na veću cenu.

U odnosu na njegovu cenu, 308 je na začelju kako god da posmatraš.

Autor Petar M 18 Apr 2010, 11:14

@Petar M
kad bi gledali prvo cenu nista ne bi kupili!
Pa valjda prvo treba da znas sta ti uopste treba?!?
Ne moras stalno da pominjes 308, shvatili smo!

Autor carobnjak 18 Apr 2010, 11:18

P.S. zasto bih uopste razmatrao Golf koji u startu ODMAH otpada upravo zbog cene?

Autor carobnjak 18 Apr 2010, 11:21

P.S.2
Meni ne moras nista pricati o klasama i segmentima jer si se ti sa svojim "podsegmentima" toliko isprosipao da si nas bas nasmejao... Svaka cast! :)))

Autor carobnjak 18 Apr 2010, 11:23

Deco, nenemate vi blage veze, vidi se da nikada niste kupovali auto. Maštanje je jedno, a život drugo...

Ako samo malo mućnete glavom videćete da se automobili i gledaju i kupuju ovako kako sam vam opisao. Sve drugo je mlaćenje prazne slame i maštanje.

carobnjak, ne gledaš prvo cenu, nego se po ceni orijentišeš, dakle od svih mogućih auta praviš odabir SAMO ONIH koji se uklapaju u sumu koju imaš. Tako se kupuje sve u životu, a ne samo auti.

I opet kažem: Ako hoćeš auto C segmenta, a ta suma je relativno manja - onda I30, a ako je veća, onda Golf. Jednostavno.

Pominjem 308 zato što je to, kao i drugi Pežoi, obična smejurija od auta u odnosu na sume koje se traže za njih.

Autor Petar M 18 Apr 2010, 12:14

@Petar M
Mozda je tako u Bosni...
Posto kazes AUTI...

Autor Panchev9 18 Apr 2010, 13:18

@Panchev9
ili je sa neke druge planete kad u kupovinu krece a da ne zna sta zeli da kupi...

Autor carobnjak 18 Apr 2010, 13:38

Petar M

"Tako se kupuje sve u životu, a ne samo auti."
E bas tu nisi u pravu, sve sitnije stvari koje mi trebaju kupujem ne gledajuci na cenu nego na kvalitet, jer kupujem samo proverene stvari.
Sto se tice skupljih stvari u zivotu uvek sam imao neki cilj da otprilike znam sta bih voleo da imam pa sam skupljao pare a za to vreme sam gledao sta ulazi u uzi izbor. Nikada nisam rekao evo imam 10000 eura pa ajd da kupim neki automobilcic, tako moze da razmislja neko ko ima 15 godina a pare mu padaju sa neba tj. od matoraca. Mozda gresim, ali takav utisak si ostavio!

Autor carobnjak 18 Apr 2010, 13:41

@Moron
Ovog puta necemo da se slozimo. ;)

*i30 ima 5 zvezdica na ENCAP-u, samo je prva verzija (iz 2007) imala 4

*skoro svi proizvodjaci C segmenta nude 5-stepeni prenos za benzinske motore (pa i 308 koliko znam) - koliko je meni poznato, izuzeci su Toyota, Honda i Nemci (ali samo kad su u pitanju turbo benzinci!)

*kad su u pitanju dizel motori, Hyundai nema u ponudi 5-stepeni prenos, a eto VW na primer, ima!

*za ESP sam ti napisao na temi o i30! :D

*sto se garancije tice, ja i dalje nisam siguran da li je obicna "patka" - cuo sam razlicite verzije (ali verujem da ima bar malo istine - to je juzno-korejska politika generalno, npr. laserski stampaci (cisto ilustracije radi :D))

Autor kornjaca 18 Apr 2010, 13:51

@Petar M
znaci ti kad udjes u market kazes: ej ljudi, koja pasta za zube kosta 100 dinara, odmah je kupujem!?! Ajde, molim te...

Autor carobnjak 18 Apr 2010, 14:17

Kakvi glupi zaključci :D

Deco, pogledajte DOBRO šta sam rekao, naročito carobnjak

NIJEDNA REČ koju ste iz mojih reči "zaključili" se iz toga što sam rekao ne može izvesti.

Mrzi me više i da vas demantujem..

Autor Petar M 18 Apr 2010, 15:45

@Petar M
pa i ne mozes da demantujes SEBE! :)))

Autor carobnjak 18 Apr 2010, 15:57

@moron
esp se nudi u i30 uz odredjeni paket opreme

Autor shomi 18 Apr 2010, 18:31

@shomi
Pa, ja sam na temi o i30 i pitao u kom paketu opreme dolazi esp i koliko kosta u toj varijanti jaci dizel od 1,6 i dobio sam dva odgovora:
1/ da mrzim hyndai i
2/ da nema kod nas verzije sa esp
Ako ti znas odgovor, zaista me zanima

Autor Moron 18 Apr 2010, 18:40

@Moron
nijedna verzija i30 nema ESP niti moze da se doplati:

http://i30.hyundai.co.rs/upload/document/05__cenovnik_04_i30.pdf

Autor carobnjak 18 Apr 2010, 18:49

@Carobnjak
Pa, sada sam tek sludjen... Ja sam procitao to sto i ti. @Kornjaca mi rece da procitam sta je napisao na temi o i30 - da moze ESP da se doplati, @Boris da ne moze. Oko doplate za jaci dizel 1.6 nisam bas razumeo, a za doplatu za benzin @Kornjaca kaze 200, @Milos 800 ..
Veze vise nemam ni sa cime ...

p.s. Nisam znao da je onako jak 2.0 MJ u bravu, bas prava "masina", samo cena mu lupa po usima ( ako je verovati AB-u )

Autor Moron 18 Apr 2010, 18:55

@Djenka
Kada pominjes stare menjace.. Zamisli da je u stari volvo 244 u manuelni menjac islo ATF ulje. Da ne poverujes... Ne bih to ni znao, jer sve dok sam menjao u ovl. servisu, sve je bilo ok ( menjac dobro radio ), a kada mi je posle "domaci" majstor usuo SAE 80/90 API GL 5, nije bilo sanse da ga u pokretu ubacim u prvu ... Kada procitah upustvo i usuh ATF, klizio je kako treba ...

Autor Moron 18 Apr 2010, 18:59

@Moron
strashna mashina, 165 ks!
Kod nas kosta 21300 eura a u Italiji cak 24300 u verziji Emotion...

Autor carobnjak 18 Apr 2010, 19:02

P.S.
215 km/h, 8.2 s do 100 km/h

Autor carobnjak 18 Apr 2010, 19:04

@Kornjaca
Ja sam za 4 zvezdice za i30 i cuo kada se on pojavio pre neku godinu. Nisam znao ENCAP dozvoljava ponovno testiranje ( cak sam siguran da sam procitao da ne dozvoljava ), pa mi nije jasno otkuda mu sada 5 zvezdica. Ali, ako je tako, ja se izvinjavam svima. Mada, po pravilima ENCAP-a vozilo bez ESP ( u stanradnoj opremi ) ne moze da ima 5 zvezdica, tako da ovaj "srpski" i dalje ima 4. Doduse, takvu politiku ( "skidanje" ESP-a za trzistee Srbije ) praktikuju mnogi ( golf, recimo ), tako da to nije primedba samo na Hyndai.

Sto se garancije tice, znas i sam da ona dosta "osetljivih" delova ne pokriva u onoj meri koja se garancija reklamira. Lamelu ce ti mozda priznati 20.000 km, disk plocice 10.000, "kaiseve" isto ...
Moj jedan kum je reklamirao na mazdi 3 lamelu na 32.000 km i rekli su mu "prosla garancija" ( iako je 100.000 i 3 godine ). To se desilo i nekom poznaniku na 407 2.0 HDI ( iako je "kilometraza neogranicena" ). Nisu ni Korejanci tu neki izuzetak. I kod njih je dosta "habajucih delova", koje garancija ne pokriva. Garancija je samo jedna velika "zvaka". Da Bog da nikada nikome ne trebala ...

Autor Moron 18 Apr 2010, 19:08

@Carobnjak
Nekada, kada se u meni javi dete, pozelim da imam tako nesto i stisnem gas do daske. A onda sebi tresnem samar, kazem "Spavaj ti tamo...", upalim ovo "kamionce" i "mali gas", kao deda od 130 leta :)

Autor Moron 18 Apr 2010, 19:11

@Moron
a sto se opterecujes sa i30, hoces da ga kupis ili...?

Evo ti link za zvezdice:

http://www.euroncap.com/results/hyundai/i30.aspx

Autor carobnjak 18 Apr 2010, 19:18

Dzabe taj link, mislim da je covek u pravu (tamo postoje 2 linka, za verziju 2007 i 2008 posebno).

@Moron
Sto se tice doplate - Milos je napisao za benzinski motor, ja za dizel. Dizel motor 1.6 postoji u 3 varijante - 90KS, 115KS i 128KS. Isti motor - samo drugacija elektronska centralna jedinica. Doplata se odnosi na zamenu iste. ;)

Autor kornjaca 18 Apr 2010, 19:31

@kornjaca
kako mislis dzabe link?!? Pa i tamo stoji da su ga dva puta testirali, mada ni meni nije jasno zasto?

Autor carobnjak 18 Apr 2010, 19:34

@Kornjaca
I koliko je onda doplata za 115, a koliko za 128 ks?

@Carobnjak
Ne kupujem i30, ali zelim znati.

Autor Moron 18 Apr 2010, 19:46

@Petar M

Brzo sam pregledao postove, vidim da pominjes i30 kao bolji izbor, moj utisak je sledeci:

1) jeftina plastika unutra - to mi je ostalo u secanju kao utisak o i30 i zastareo enterijer - u 308 je mnogo bolje. x puta bolja sedista
2) prosecni ili ti totalno ravnodusni spoljasnji dizajn (kome je bitno)
3) NCAP 4*
4) skupi servisi u okviru garancije

nisam siguran da li je uopste znacajno jeftiniji od 308

Autor Petar 18 Apr 2010, 21:00

@Petar
dobrodosao nazad! Jel i ti kupujes automobile kako je to opisao "Petar M" ? :)))

Autor carobnjak 18 Apr 2010, 21:03

@Petar
Mnogo rizikujes takvim izjavama :)

Autor Moron 18 Apr 2010, 21:31

@Moron
Ne znam, rekoh ti vec - na slovenackom sajtu stoji 600e za 115 i hiljadarka za 128. A meni u salonu rekose "oko 200e" za 115. Pa ti vidi. :D

@Petar
Ovo si sve ispricao napamet. Vozio sam i30 - plastika daleko da je od jeftine i nekvalitetne. Inace je taj utisak "unutrasnjosti" i plastike jako subjektivan, moram da primetim.

Sto se dizajna tice, i to si totalno lupio. Meni se recimo ne svidja, ali sam (zanimajuci se, ne samo za i30, nudio sam opcije :D) pitao vise (zenskih) osoba - koje veze nemaju sta znaci znacka na prednjem kraju - i sve su ocenile pozitivno (od dobrog ka veoma dobrom). Cak su i specijalizovani casopisi ocenili dizajn i30 kao moderan.

Znaci, iz tebe govore samo predrasude - nista vise.

@Merlin
Izvini na brzinu sam otkucao prethodno, nisam lepo sklopio recenicu - uglavnom, razumeli smo se svi.

Autor kornjaca 18 Apr 2010, 23:22

A posto "nisi bas siguran" za razliku u ceni - evo mene nije mrzelo da ti proverim.

Da bi 1.6 dizel 308-ice parirao po opremi i30 (koji kosta 15.000 evra) - treba:
- da platis u startu 17.500 evra
- 660 evra za alarm+centralno+podizaci pozadi itd.
- 400 evra za automatsku klimu
- 530 evra za alu-felne
- 720 evra za radio/CD mp3/handsfree/usb bluetooth

Osim ako ne postoji neki specijalni popust od 5+ hiljadu evra za Pezo, definitivno je skuplji! :)

Autor kornjaca 18 Apr 2010, 23:42

@Moron
nasmejao si me za komentar u
18:59
Jel VOLVO možda servisiran kod Dragana divljaka iz Hercegovačke u Zemunu?
Usput setio sam se starog mini morisa kod kojeg su spojeni motor i menjač i svaki put kad menjaš ulje menjaš u oba sklopa a čini mi se staje prilično litara.

Autor Ðenka 19 Apr 2010, 00:04

Kako je uopšte moguće da neko
pooredi 308 i I30...

Ali ljudi, pa za jednog 308 ja mogu da kupim I30 i ženi JOŠ JEDAN I10!

Pa to su babe i žabe...

308 kao ponuda na tržištu je apsolutno smešan...tako nešto mogu da kupe samo totalne neznalice...

Autor Petar M 19 Apr 2010, 02:05

@Kornjača
Ne znam na koga se odnosilo ono tvoje u 23.42, ali, ako je za mene, daj mi tacan paket opreme za i30 sa kojim poredis, kao i ( u Srbiji ) linkove za tu doplatu za motor od 115 ks, pa cemo pokusati zajedno da sagledamo. I30 ce izvesno biti jeftiniji, ali ne toliko koliko odokativno navodis. Pri tome, ta kola nikada ista nece biti ni po opremi, recimo, u 308 automatska klima ce da bude dvozonska i bice jos dosta razlika koje cemo "tesko" porediti ( ESP ).
Takodje, znas i sam da je mnogo jeftinije uzeti bogatiji paket opreme nego na siromasni "dodavati" ono iz bogatijeg ( kod "premiuma" dobijas sve i svasta, zadnje podizace-koje ti smatras bitnim, pa i ESP uz vecinu motora ). Jer, ako bismo "nadogradili" bazni 308 kako ti "gradis", onda bih i ja mogao da kazem da su kod takvog tipa "nadogradnje" za i30 svetla za maglu ( kao dodatna oprema ) jezivo skupa.
Kod 308, recimo, zadnje parking senzore placas 180 ( i30? ), pranje svetala samo 100 ( i30? ), a ni doplata za MP3 nije onoliko koliko kazes ( 130 ). Takodje, sam alarm je manje od 200, a ne 650. Pri tome, zalosno, ali u cenovniku Verana ima i gresaka, pa tako greskom pise da se kod "pemimuma" doplacuju senzori za kisu i svetla ( mada je to u tom paketu standard ).
I naravno da kod 308 na cene iz cenovnika postoji popust ( sada je 1.000 ).
Ili, hajde na i30 CW stavi treci red sedista! Moze "malo sutra" ( kod 308 SW moze za 720 za par, a moze i na "komad" )
A cela prica oko poredjenja moze dodatno da se komplikuje tako sto cemo da ubacimo i cenu redovnih servisa ( "velikih" i "malih" ), tako da ce i30 verovatno relativno brzo da ti iz dzeba izbije veci deo inicijalne ustede.
Na kraju, sto se alu felni tice, imam ih ( leti ), ali bez njih mogu da zivim, jer one su samo sminka, dok su elementi bezbednosti nesto od cega zavisi glava. A oko ( moje ) glave ne pravim kompromise ...

Autor Moron 19 Apr 2010, 10:02

@carobnjak

haha - sto se tice kupovine zaista ne mogu da verujem da neko polazi od sume para koje je skupio!? Mislim eventualno mozda neka starija gospodja koja o automobilima nema pojma? Ja uvek krecem od nekog cilja za koji skupljam pare... na zalost godinama ;( Verujem da vecina ljudi ima jedan ili par modela koji ciljamo...

Ovde je bilo dosta dobrih postova kako ceniti opremu i kupovati. I ja mislim da ako trazis dobru opremu idi odmah na ponudu sa dosta opreme pa eventualno dodaj jednu ili max dve stvari. Inace secam se ponude verana za 308 THP 150 ks sa extra sportskim sedistima, klimom, 17" alu felnama za 19k eur u leto 2008!! Metalik sivi su bili i nisam tada uzeo.. kajem se jos uvek... Za takav motor i opremu je tada 19k bila smesna cifra... Tako da - treba cekati takve napakovane ponude...

@Petar M

Da ne pricamo na pamet, trebalo bi uporediti cene sa istom opremom i onda videti kakvi su materijali unutra!! i naravno dizajn ostaje dizajn :)

Autor Petar 19 Apr 2010, 11:55

Imenjače, samo ti uporedi cene, pa javi, važi?

Ako za 308 isto opremljenog i istom snagom motora kao I30 traže manje od 4k više nego za I30 - ja ti poklanjam svoj auto.

Važi? Gledaj naravno opremljenije verzije, a ne pasulj varijante.

Autor Petar M 19 Apr 2010, 13:29

@Petar M
Po Tvom obicaju, Ti nam nudis ( sada ekonomske ) "zakljucke" bez da prethodno navedes objektivno proverljive polazne cinjenice iz kojih bi taj Tvoj zakljucak trebalo da sledi.
Ne mozes bas na takav nacin da pokusavas da potcenjujes zdrav razum ostalih na ovom blogu. Mislim, mozes i to, ali ne na duge staze, jer svi ovde polazimo od pretpostavke da ostali svoje postove ne pisu kao pacijenti ZU "Dr. Laza Lazarevic". Dakle, probaj malo da se ( u startu ) vise baziras na cinjenicama ...

Autor Moron 19 Apr 2010, 15:44

@Moron
Potpisujem sve sto si napisao. Elem, komentar se nije odnosio na tebe, nego na ovog lika koji se opet pravi lud a napisao je "nisam siguran da je jeftiniji uopste". I nastavlja u istom stilu. A vidim da nudi i svoj auto, klasicno juznjacko-tursko (da ne kazem pogrdno - cigansko) sibicarenje u razumnoj diskusiji.

Sto se opreme tice, to je bio jedini moguci parametar - jer kod Hyundai-ja ide u par varijanti, nema da kazem customized kupovine - ovo hocu ovo necu (a koja se meni mnogo vise svidja jer bih ja licno zaobisao gomilu realno nepotrebne elektronike-za-oko-usracu-se-ako-se-nekad-pokvari).

Autor kornjaca 19 Apr 2010, 16:18

@kornjaca
haha, ovo ti je super:
"elektronike-za-oko-usracu-se-ako-se-nekad-pokvari"... :)))
Taj lik me uzasno nervira sa svojom dramom, ajde da ga zajedno napushimo i posaljemo tamo odakle je i dosao?

Autor carobnjak 19 Apr 2010, 16:26

@Carobnjak
Ne biti "zlocest" ... Pusti P. M.-a da iznosi svoje zakljucke i misljenja. Bar sa njim ne bude dosadno ...

@Kornjaca
Sve ok. Imas pozdrav

Autor Moron 19 Apr 2010, 18:00

Pozdrav i za tebe.

Elem, ovi Petrovi su me skroz zbunili. Sad vidim da su njih dvojica hjundaijevac i anti-hjundaijevac, a ja sam se u istoj poruci obratio obojici greskom. Elem, moram da zavrsim svoju diskusiju na ovu temu, ode predaleko. ;)

Autor kornjaca 19 Apr 2010, 19:22

Ja nisam anti-hjundaijevac samo samo malo pro-peugeot

ne mogu da se slozim da to kupuju samo neinformisane budale... mislim stvarno...

nisam video da si izveo cene - suvise je mnogo postova, mislim da bi realnija uporedba bila sa benzincima posto se slazem da peugeot malo dere za hdi motor, ja bih uvek pre uzeo VTI/THP... Ako je 2-4k, neka je - dizajn ce da mi popuni rupu u novcaniku ;) svaki put kad ga pogledam ima srce da mi zaigra ;D

Autor Petar 19 Apr 2010, 22:27