home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Aktuelni Renaultov Megane je svoju svetsku premijeru doživeo 2008. na Salonu automobila u Parizu, dok se njegova restilizacija očekuje tokom sledeće godine.   

  

Renault je Megane III oblikovao daleko klasičnije u odnosu na avangardni Megane II (čije je pojavljivanje 2002. godine izazvalo lavinu različitih komentara zbog njegovog neobičnog izgleda, naročito zadnjeg dela). Jednostavno, u Renaultu sa Meganom III nisu želeli mnogo da rizikuju kao kod Megana II, mada treba podsetiti da je uprkos takvom izgledu taj Megane II osvojio i evropsku titulu "Automobil godine" za 2003. 

Kako bilo, na pojavljivanje novih generacija Opel Astre, Citroena C4 i Forda Focusa (uz najavljeni skori redizajn Peugeota 308), Renault će 2011. odgovoriti obnovljenim Meganom.

Ako je suditi po ovom renderu iz francuskog Auto Plusa, restilizovani Megane III će dobiti atraktivniji prednji deo čiji je izgled inspirisan novim koncept vozilom iz francuske fabrike – modelom DeZir (njegova promocija je zakazana za ovogodišnji Salon u Parizu).

Izmene se mogu očekivati i pozadi i u unutrašnjosti, dok ostali detalji tek slede.



čitanja : 3956



Komentari

Iako nisam ljubitelj francuza- bravo za novi dizajn! Trenutni Megan je stvarno ruzan.

Autor Bleki 11 Avg 2010, 09:50

Extra, svaka čast, e sad je lepši i od astre!

Autor Dejan L 11 Avg 2010, 10:09

Ja se naprotiv nadam da je ovo samo render. :)

Autor Milos 11 Avg 2010, 10:52

ja stvarno ne mogu da svarim ove led diode. tako su mi kič...

da su spojene, pa da izgleda kao linija bilo bi mnooogo lepše

Autor mimibelgrade 11 Avg 2010, 11:34

Ma ok su led diode, samo bi ih ja stavio niže ispod svetala, tamo gde na drugim automobilima stoji lajsna za češanje branika, na crni deo iznad maglenki!

Autor Dejan L 11 Avg 2010, 12:06

@Dejan,Mima Eventualno su mogli da ih spuste tu dole - ali nesto mislim da bi bilo ruzno - meni je cool gde su. Samo da cena ostane u rangu sadasnje i mozda uzmem reno u obzir. Mada ne volim dizelase... i mora da ga srede bolje unutra

Autor joca 11 Avg 2010, 12:43

@joca srediće ga samo za tebe ... cool je i ovaj megane i ovaj što planiraju da rade ;)

Autor oblo 11 Avg 2010, 14:51

Meni ovo liči na far od VWa, bolje da su pustili da liči na fluence

Autor mile 11 Avg 2010, 15:04

LE Diode su dno.

Autor lok 11 Avg 2010, 16:37

@ lok kaže se Led diode

Autor Dejan L 11 Avg 2010, 17:08

LED light-emitting diode

može se reći LE dioda

Autor mimibelgrade 11 Avg 2010, 17:21

Megane je prva liga, ove izmene su potpuno nepotrebne!

Autor carobnjak 11 Avg 2010, 20:49

Biće i novi diesel 1.6 dci 130ks

Autor shofer 11 Avg 2010, 21:23

Zvezebe je.(bar meni)

Autor Ðenka 11 Avg 2010, 21:41

Meni lepsi ( i originalniji ) nos sadasnjeg, no "ovo"...

Autor Moron 11 Avg 2010, 21:56

Posle ovoga redizajna postaće zreo auto.
Spoljna šminka više manje ali uz to ide i otklanjanje i svih vidnih nedostataka i mana.
A dizajn prednjeg kraja je jedinstven i unikatan za sada.
Reno je opet prvi. Ko će biti drugi?

Autor Mange 11 Avg 2010, 22:01

@Mange
mislis na "skrge"?

Autor carobnjak 11 Avg 2010, 22:04

@Dejan L

Ocekivao sam da ces reci LED Diode.Toliko vuces na neznanje da je to pravo cudo!

Autor milan 11 Avg 2010, 22:06

Mange
koje bitnije mane ima ovaj sadasnji megane?

Autor Moron 11 Avg 2010, 22:26

carobnjak
Opet sarkazam.
Škrge, bar koliko ja znam idu sa strane a ne napred.
A možda ja ništa i ne znam.

Autor Mange 11 Avg 2010, 22:29

Moron
Iskreno ne znam i nisam se raspitivao. Ali sigurno mora da ima nedostataka, koji su registrovani u reno sistemu.
Ovi automobili su još mladi...
Inače što se vožnje tiče, udobnosti, buke, voznih karakteristika svih motora u ponudi, nemam bitnu zamerku.

Po meni najveći promašaj je oblik instrument table i onaj prav ugao kod vozačevog desnog kolena.
To bi voleo da promene.

Autor Mange 11 Avg 2010, 22:38

@Mange
skrge sluza za "vatanje vazduha", a i lici na njih...
Otkad si ti tako osetljiv?

Autor carobnjak 11 Avg 2010, 22:43

Ja bih voleo da svaki "novi" megane ima analogni brzinomer, kao sto ga, uostalom, od početka ima sadašnja verzija GT line

Autor Moron 11 Avg 2010, 22:43

@Mange
evo ovaj Reno ima skrge sa strane... :)))

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Renault_Fuego_front_20080123.jpg

Autor carobnjak 11 Avg 2010, 22:45

@Moron
klasican brzinomer ima i Fluence:

http://www.zamparuedas.com/wp-content/uploads/2009/08/renault_fluence_interior.jpg

Autor carobnjak 11 Avg 2010, 22:49

@Mange
i pozadi...:)))

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Renault_Fuego_GTX_2.0_1981.jpg

Autor carobnjak 11 Avg 2010, 22:50

carobljak
To nisu škrge. Škrge imaju automobili sa centralnim ili sa motorom postavljenim pozadi.
Pogledaj šta je auto a ugred ima škrge.
http://www.netcarshow.com/renault/2003-clio_v6_renault_sport/800x600/wallpaper_03.htm
Ima ih masa ferarija, poršea...

Autor Mange 11 Avg 2010, 22:50

Pogledajte Maserati Quatroporte i videcete sta su skrge...O Bozeee...

Autor Dusan 12 Avg 2010, 01:20

@Dejan L
Kao sto su te mnogi ispravili, najsipravnije je reci samo LED ili LE dioda, dok na tvoj nacin ispada da se kaze "odo da kupim novi CD disk Mitra Mirica"

Autor lok 12 Avg 2010, 11:29

Digitalnom brzinometru ništa ne fali, posle par vožnji sve deluje prirodno i normalno.

@joca Kako misliš da ga srede unutra? Enterijer je najveći napredak u odnosu na Megana 2 i jedan među boljim enterijerima u toj klasi.

Autor Milos 12 Avg 2010, 14:35

Ništa bez led lampice!

Autor Polovni automobili 12 Avg 2010, 18:21