home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Porsche namerava da sledeće godine na frankfurtskom auto salonu predstavi novu generaciju legendarnog modela 911, a nada se da će ovim automobilom ponovno pridobiti stare, ali i nove kupce među sve većom konkurencijom.

Trenutno se razvoj ovog automobila nalazi u poslednjim fazama (kodno ime mu glasi 991), dok se početak prodaje tehnički detaljno modifikovanog automobila očekuje krajem sledeće ili početkom 2012. godine. 

Pored već tradicionalno minimalnih izmena spoljašnjosti, kupci navodno mogu očekivati znatno kvalitetniji enterijer, snažniju, ali i ekonomičnu motorizaciju koju će činiti 6-cilindrični boxer motori, kao i još dinamičnije vozne osobine. Takođe, spisak standardne i dodatne opreme će biti proširen.

Drugim rečima, novi 911 će biti pomaknut up-market, što mnogi analitičari uzimaju kao jasan signal da Porsche otvara dodatni prostor za očekivani novi ulazni model koji bi se razvio u saradnji sa Volkswagenom, ali i Audijem. Reč je naravno o modelu koji bi se bazirao na VW-ovoj studiji Bluesport.  

Dimenzije se neće značajnije menjati iako će novi model biti nešto duži i širi od prethodnika. Širina će se posebno osetiti na lukovima blatobrana, koji će biti prošireni kako bi se u njih mogli ugraditi i veći točkovi. Aero kit će biti unapređen, a uz elektronski upravljano i redizajnirano zadnje krilo, nova generacija bi rebalo da dobije još nekoliko elemenata tzv. aktivne aerodinamike. Očekuje se da će prosečno smanjenje mase automobila iznositi oko 50-ak kilograma.

Enterijer će biti najviše dizajnerski izmenjen. Iako će zadržati većinu osnovnih osobina karakterističnih za ovaj automobil, možemo očekivati uticaje Panamere i Cayenna (takođe, dodatno će se povećati i prtljažni prostor).

Kabriolet se očekuje u proleće 2012, a njegovim platnenim krovom će moći da se upravlja do brzine od 50 km/h.

Što se motorizacije tiče, osnovu će činiti unapređena verzija 6-cilindrične benzinske jedinice sa povećanom snagom i obrtnim momentom i smanjenom potrošnjom. Tako se u ponudi u početku očekuju 3,6 litarski motor od 370KS i 400 Nm u Carreri, odnosno 3,8 litarski sa 420 KS i 440 Nm.

Oba motora će biti uparena sa 6-stepenim manuelnim menjačem kao standardnim, dok će 7-stepeni PDK menjač sa duplim kvačilom i ručicama na upravljaču biti deo dodatne opreme. Standardnu opremu će činiti stop-start sistem i regenerativno kočenje što će na kraju dovesti do 12%-tnog smanjenja potrošnje.

Naravno, sledeća generacija 911-ice će dobiti i svoje Carrera 4S, Turbo, GT3 i GT2 verzije, a postoji i velika mogućnost da će se pojaviti i hibrid, a manja je verovatnoća za električnu varijantu.

Izvor : Autonet.hr

Renderi : Autobild.de
 



čitanja : 1236



Komentari

Nije mi jasno zasto uporno furaju ovaj konzervativni dizajn.
Sto kaze Jeremy Clarkson "Porsche-design" najmanje sto covek moze da dobije... :)
Jedini lep 911 mi je bio onaj kad su mu promenili farove (slicno kao na Cayenne-u). Trebali su te farove da modifikuju,rasire malo auto,bokove... Malo da ga promene. Ovakoonaj iz 70-te i najnoviji minorne promene.

Autor PITBULL 13 Avg 2010, 12:07

Nije los... Lep mu je branik,lepsa su i svetla.
Ali fali mu sirina,misicavost (pogledajte prvu sliku)...

Autor PITBULL 13 Avg 2010, 12:09

nebi ga prepoznao koliko se dizajnerski promenio :))))

Autor mile antena 13 Avg 2010, 14:39

Super je!!!!!!

Autor nikola 13 Avg 2010, 14:59

Clarkson je u prau, osim u slucaju sjajnih Porsche Design patika :)

Autor Milos 13 Avg 2010, 17:00

Zašto menjati nešto što donosi ogroman novac u nešto neizvesno?

Lako je pametovati tuđim novcima.

Autor Boris 13 Avg 2010, 21:16

Što reče Čola u reklami, "ništa ja tu neb`diro".
Po meni je ovo Poršeova ikona, koju ne treba skrnaviti, nego samo diskretno prilagođavati vremenu.
"Grbavi" je kao dobro vino sa tradicijom.

Autor Ðenka 14 Avg 2010, 00:34

Iako je dizajn nepromenjen godinama, ovo ipak izgleda drugacije, modernije, 'opasnije', svaka cast porsche-u.

Autor Damko 14 Avg 2010, 20:30

Sta je tu novo ?

Autor kB 15 Avg 2010, 19:20