Novi Porsche 911 za 2011.

Porsche namerava da sledeće godine na frankfurtskom auto salonu predstavi novu generaciju legendarnog modela 911, a nada se da će ovim automobilom ponovno pridobiti stare, ali i nove kupce među sve većom konkurencijom.
Trenutno se razvoj ovog automobila nalazi u poslednjim fazama (kodno ime mu glasi
991), dok se početak prodaje tehnički detaljno modifikovanog automobila očekuje
krajem sledeće ili početkom 2012. godine.
Pored već tradicionalno minimalnih izmena spoljašnjosti, kupci navodno mogu
očekivati znatno kvalitetniji enterijer, snažniju, ali i ekonomičnu
motorizaciju koju će činiti 6-cilindrični boxer motori, kao i još dinamičnije
vozne osobine. Takođe, spisak standardne i dodatne opreme će biti proširen.
Drugim rečima, novi 911 će biti pomaknut up-market, što mnogi analitičari
uzimaju kao jasan signal da Porsche otvara dodatni prostor za očekivani novi
ulazni model koji bi se razvio u saradnji sa Volkswagenom, ali i Audijem. Reč
je naravno o modelu koji bi se bazirao na VW-ovoj studiji Bluesport.
Dimenzije se neće značajnije menjati iako će novi model biti nešto duži i širi
od prethodnika. Širina će se posebno osetiti na lukovima blatobrana, koji će
biti prošireni kako bi se u njih mogli ugraditi i veći točkovi. Aero kit će
biti unapređen, a uz elektronski upravljano i redizajnirano zadnje krilo, nova
generacija bi rebalo da dobije još nekoliko elemenata tzv. aktivne
aerodinamike. Očekuje se da će prosečno smanjenje mase automobila iznositi
oko 50-ak kilograma.

Enterijer će biti najviše dizajnerski izmenjen. Iako će zadržati većinu osnovnih osobina karakterističnih za ovaj automobil, možemo očekivati uticaje Panamere i Cayenna (takođe, dodatno će se povećati i prtljažni prostor).
Kabriolet se očekuje u proleće 2012, a njegovim platnenim krovom će
moći da se upravlja do brzine od 50 km/h.
Što se motorizacije tiče, osnovu će činiti unapređena verzija 6-cilindrične
benzinske jedinice sa povećanom snagom i obrtnim momentom i smanjenom
potrošnjom. Tako se u ponudi u početku očekuju 3,6 litarski motor od 370KS
i 400 Nm u Carreri, odnosno 3,8 litarski sa 420 KS i 440 Nm.
Oba motora će biti uparena sa 6-stepenim manuelnim menjačem kao standardnim,
dok će 7-stepeni PDK menjač sa duplim kvačilom i ručicama na upravljaču biti deo
dodatne opreme. Standardnu opremu će činiti stop-start sistem i regenerativno
kočenje što će na kraju dovesti do 12%-tnog smanjenja potrošnje.
Naravno, sledeća generacija 911-ice će dobiti i svoje Carrera 4S, Turbo, GT3 i GT2 verzije, a postoji i velika mogućnost da će se pojaviti i hibrid, a manja je verovatnoća za električnu varijantu.
Izvor : Autonet.hr
Renderi : Autobild.de
Nije mi jasno zasto uporno furaju ovaj konzervativni dizajn.
Sto kaze Jeremy Clarkson "Porsche-design" najmanje sto covek moze da dobije... :)
Jedini lep 911 mi je bio onaj kad su mu promenili farove (slicno kao na Cayenne-u). Trebali su te farove da modifikuju,rasire malo auto,bokove... Malo da ga promene. Ovakoonaj iz 70-te i najnoviji minorne promene.
Nije los... Lep mu je branik,lepsa su i svetla.
Ali fali mu sirina,misicavost (pogledajte prvu sliku)...
Zašto menjati nešto što donosi ogroman novac u nešto neizvesno?
Lako je pametovati tuđim novcima.
Što reče Čola u reklami, "ništa ja tu neb`diro".
Po meni je ovo Poršeova ikona, koju ne treba skrnaviti, nego samo diskretno prilagođavati vremenu.
"Grbavi" je kao dobro vino sa tradicijom.