home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Naslednici aktuelnih gradskih mališana Peugeot 107 / Citroen C1 / Toyota Aygo (čija proizvodnja se odvija u fabrici u Češkoj) se očekuju za nekoliko godina, a evo novog rendera (objavljuje ga sajt Auto.it) koji pokazuje kako bi mogao da izgleda jedan od njih - budući Peugeot 108.

Dok će najmanji Peugeot promeniti ime, Citroen i Toyota bi trebalo da zadrže sadašnje nazive.

Kako bilo, francusko-japanski mališani će poboljšanja u odnosu na sadašnju generaciju doneti pre svega na polju kvaliteta enterijera (uz nešto veću prostranost i zapreminu prtljažnika). Dužina će neznatno porasti sa sadašnjih 343 na oko 350 cm, dok se mala težina, okretnost, ekonomičnost i smanjena emisija CO2 podrazumevaju.

I dalje će postojati verzije sa 3 i 5 vrata, a novost će biti i PSA trocilindrični benzinski motor (sa smanjenom potrošnjom i emisijom CO2 u odnosu na sadašnji trocilindrični motor). 

108-ica će se nuditi sa 1.0, 1.2 VTi i 1.2 THP benzincima, HDi dizelašem od 70KS, a pominje se i verzija sa elektromotorom.



čitanja : 3523



Komentari

Mnogo lepše izgleda nego 107.
Nego, taj novi 3. cil. motor 1.0, šta će im to, kada već imaju onaj provereni 4. cilin. motor 1.1 iz C3? Cilindar više i 100 "kubika" više ...

Autor Moron 09 Okt 2010, 09:53

Slažem se da mnogo bolje izgleda od modela 107.
A saradnja sa toyotom znači i kvalitet, sigurno bolji od onog koji će imati volkswagen up.

Autor Dejan L 09 Okt 2010, 11:04

Moron
Taj 1.0 je Toyotin motor, koji troši manje goriva, a "ide" bolje od 1.1 PCM.
Mora i Toyota da učestvuje na neki način. ;))
P.S. 1.0 je moderniji, jer ima 4 ventla po cilindru i VVT sistem (varijabilno vreme otvaranja i zatvaranja usisnih ventila - promenljivo vreme rada usisnih ventila, kako god)

Autor Predrag 09 Okt 2010, 11:04

"a novost će biti i PSA Peugeot Citroen 1.0L trocilindrični benzinski motor".
Dakle, kazu PSA motor... Kvarovi dobrodosli, ako nije Tojotin...

Autor Panchev9 09 Okt 2010, 11:15

Pa Toyotin je 1.0 trocilidras! Sta je tu novo? Dolazice iz kuhinje PSA? Dizel je PSA. Verovatno je greska u tekstu...

Autor carobnjak 09 Okt 2010, 11:32

"Verovatno je greska u tekstu"...
Samo toliko... Mozda razdvajaju motore jer i ovako je Toyota imala problema sa garancijom za dizele...

Autor Panchev9 09 Okt 2010, 11:35

@Panchev9
to zonda naci da ce svi motori biti PSA? Aygo ce verovatno imati svoj motor. Cemu onda saradnja? Svakom svoje i svako na svoju stranu...

Autor carobnjak 09 Okt 2010, 11:41

@Panchev9
Greška u tekstu 100% ;)

Autor Predrag 09 Okt 2010, 11:44

Bice najavljeno... Nastavice ukoliko budu imali interes, ako ne...
Mada najbolje iz te saradnje jeste sto se svi modeli prave u toj istoj fabrici... To je poenta...

Autor Panchev9 09 Okt 2010, 11:45

@Predrag

Nije nikakva greska-PSA razvija sopstveni trocilindricni benzinac.

Autor milan 09 Okt 2010, 12:51

@milan
to znaci da im Toyotin ne valja, ikao je proglasen za najboljeg na svetu?

Autor carobnjak 09 Okt 2010, 13:06

@milan
Da, ali verovatno ne od 1000 cm3, već ovaj od 1200 cm3 (vidiš da je vest dopunjena).

Autor Predrag 09 Okt 2010, 13:17

Jes lep, nego na kraju 1,0 će biti čiji?
Iz teksta... PSA, iz komentara moguće kao i do sad?
Možda bi dobro bilo da pri naručivanju postoji opcija ko šta želi, pa sam sebi "skrojiš (ne)sreću" :)

Autor Đenka 09 Okt 2010, 13:29

@Predrag
greska ispravljena...:)))

Autor carobnjak 09 Okt 2010, 13:39

Pezo se vratio "lepom" dizajnu automobila. Lepo osvezenje, bas mi se dopada.

Autor MiniCooperS 09 Okt 2010, 14:59

Sa boka podseca na modele Agila/Splash, mogao je biti originalniji...

Autor carobnjak 09 Okt 2010, 15:37

Meni se baš dopada. Vozio bih ga po BG-u samo tako (ovaj 1.2 THP)

Autor Predrag 09 Okt 2010, 16:54

Kakav god bio,nikad nece prevazici 106-icu!!!

Autor ALEKSANDAR BG 10 Okt 2010, 11:38