home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kia Rio za 2011.

16 Okt 2010 - 08:30 Top secret Link

Kia će naslednika sadašnjeg modela Rio (u Južnoj Koreji bi trebalo da dobije i novo ime – Kia K3) predstaviti u prvoj polovini 2011., i to prvo u sedan a kasnije i u hatchback verziji.

Dok se to ne desi, evo nekoliko dobrih špijunskih slika sedan verzije. I novi Rio/K3 će naravno odlikovati novi vizuelni identitet marke (uz prostraniji i kvalitetniji enterijer) za koji je zaslužan dizajner Peter Schreyer. 

Po sadašnjim informacijama, u paleti pogonskih agregata će se naći 1.4 CVVT i 1.6 CVVT benzinci sa 78.7kW/107KS i 135 Nm, odnosno 90.4kW/123KS i 155 Nm (oba u kombinaciji sa manuelnim petostepenim ili automatskim 4-stepenim automatskim menjačima).

Kasnije će se u ponudi naći i 1.6 GDI četvorocilindrični motor sa 140 konja, kao i dva dizelaša.



čitanja : 3097



Komentari

Mogli bi da ga puste i u Evropu, da komkuriše thaliji, 206 sedanu i loganu

Autor Dejan L 16 Okt 2010, 08:49

Zar nije on vec u Evropi?
Bas kada sam kupovao auto, razmatrao sam i njega...

Autor Dejan 16 Okt 2010, 09:31

@Dejan L

Pustice ga,uostalom kao i prethodne generacije.

Autor milan 16 Okt 2010, 10:11

Hyundai Accent u boljem izdanju...

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 10:39

@ Dejan
Ovaj sa slike nije, a sadašnji rio kog ima u Evropi , košta koliko i mnogo veći brat zvani c'eed, pa nešto baš i nema interesanata

Autor Dejan L 16 Okt 2010, 10:50

@Dejan L
bio je novi Alto na sajmu u Ns, sta mislis koliko kosta ?

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 10:55

Gde su sad silni heroji koji su me ubedjivali da odlazeci Rio nije bio zastareo?!?

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 10:57

@ carobnjak
Nemam pojma, kaži mi, ali pazi da se ne šlogiram!
P.S. danas idem na čast kupio komšija novi megan generation, ovi što su videli napljuvali ga samo tako, kažu šuplja plastika, zveči kad čukneš, desno koleno udara u deo centralne konzole tj. u deo gde je cd CD

Autor Dejan L 16 Okt 2010, 11:20

Dejan L
Drži se ti punta clasic i ne boj se. On nema šupljina i plastike.
Idi i ti pa megana "malo pljuj".

Autor Mange 16 Okt 2010, 11:26

"generation"...
Verovatno je to razlog...
Za te pare je bolji i30...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 11:27

@Dejan L
novi Alto kosta cak 8990 eura! Ima klimu, CD, elektropaket itd.
Za 200 eura vise dobija se odlazeci Swift sa nesto bogatijom opremom! A za 1000-1500 eura manje moze se kupiti Twingo, Sandero, Spark, Aygo/C1/107 sa istom opremom!
(svi nabrojani su po meni "srecnija" sudbina...)

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 11:37

Panchev9
i30 na prvi pogled nije loš, međutim kad se pogleda posle prve zime stekne se pravi utisak i razlozi njegove garancije od 5 godina. Na svakom mestu gde rizla obije farbu javlja se korozija, drugim rečima limarija nije galvanizovana ili je to loše urađeno. Servise, delove itd, ne pominjem.
Ali, evo Dejo kaže da su komšije napljuvale megana. I to je nešto, stručnost ispred politike. A još kad se javi German iz Nemačke, dobićemo pravo stanje...

Autor Mange 16 Okt 2010, 11:38

@ Mange
Ajde sad ću opet kao papagaj: Ja nisam vlasnik punta (već 307sw i imamo i novu fabiju)
Ako je punto šupalj , bar ne košta 12.000€, a kad daš te pare, očekuješ veći kvalitet nego kod punta
ŠTO se megane generation-a tiče, ja ga još nisam video, već su mi preneli drugovi koji jesu. Bili su i videli su, Napominjem 1 vozi floridu IN, a drugi vozi golfa VI
Verovatno im je krivo jer megan makar dizajnerski izgleda LEPŠE.

Autor Dejan L 16 Okt 2010, 11:39

@Mange
pozdrav!

Znam da ne volis "korejce" ali kad bi morao da izaberes: i30 ili Ceed sa istim motorom i opremom?

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 11:41

@ carobnjak
Naravno c'eed, deluje mrko, deluje jako, rubovi su jači, veći, snažni, maska agresivna, zadnji far lepši, a hyundai i30 mi je sav blag, nežan, kao oblačak na povetacu (čak i ovaj redizajnirani) nekako se smejulji

Autor Dejan L 16 Okt 2010, 11:45

Dejan L
Oma da ti kažem. Na meganu je najgora instrument tabla. Zato se dobro nje nagledaj, da možeš da ga dobro pljuješ. A ono skriveno ne gledaj, ne muči se, jer je dobro.
I odlično ti je poređenje punta clasic i megana. Baš su jedan drugom mera.
Ali zato ti ne smetaju tapaciri, rukohvati i kvake, koji su kao na R4 i Vaću. Kako to ne vide da pljuješ?
To se sa trotoara izgleda ne vidi.

Autor Mange 16 Okt 2010, 11:45

@ Mange
Ok drugar, u pravu si, ali jel isto kad kupiš B klasu za 7.000 i C klasu za 12.000
Valjda ta C klasa treba bar malo kvalitetnija da bude. I još 1 nisam ga još video, idem popodne, pa ću ti već reći svoje utiske, eto uporediću ga sa svojim pežoom 307sw iz 2003.god, kažem 2003.godište, a ti se sad zapitaj zašto to naglašavam

Autor Dejan L 16 Okt 2010, 11:50

carobnjak
Ponekad vozim i30 1.4 od 109ks, a probao sam i crdi.
Kao novom autu nemam nekih većih zamerki za vožnju.
Ceed nisam vozio, ima ga moj drugar i hvali ga. Dizajnerski je ceed bolje odrađen sigurno. I od ozbiljnih ljudi sam čuo da je bolje odrađena antikorozivna zaštita.
Ali kad se setim KIA kombija, održavanja, cene delova, čekanja na iste, neka hvala...

Autor Mange 16 Okt 2010, 11:50

@Mange
ja sam odusevljen Ceed-om! Enterijer mu je toliko dobar da se ne bi ni Audi A3 postideo! :)
(verzija sa alu-aplikacijama)

Drugo pitanje: koji mali autic bi izabrao kao drugo vozilo u porodici, vozila bi ga zena, samo po gradu? Kupac je moj kolega,za suprugu, a dolaze u obzir modeli navedeni pod 11:37?

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 11:55

Dejan L
Pežo je uvek imao i imaće bolju instrument tablu. Pored boljeg ležanja, tu se sve završava.
Udobnost neću da pominjem.
A taj generation ima posebno lošu instrument tablu i volan pride.
Automobili se ne mogu samo površno gledati.
Reno upravo nije za takve kupce.
Jabuka, gožđe, kajmak, sir, lubenica... sve se proba a kola ljudi kupuju, vole ih i mrze bez probanja. A kola probati treba malo više vremena...
Zato se sekiraju kad lubenica nije zrela, propade 150 dindži!

Autor Mange 16 Okt 2010, 11:57

carobnjak
Tvingo, bez razmišljanja. Da me za neki drugi model renoa pitaš nikada ti ne bi ovako odgovorio.
Pod 2 i 3, C1 i 107 i to su najbolji automobili iz PSA grupe. A onda tojota, njihov brat, koja je ipak dizajnerski za njima.

Autor Mange 16 Okt 2010, 12:00

@Mange
da, i ja sam mu predlozio Twingo i Aygo! :)

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 12:03

carobnjak
Yaris i da ne brine drugar... :)

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 12:04

Mange
Vozio sam C'eed diesel i sasvim je Ok... Ali je Hyundai dosta ozbilniji na nasem trzistu... Gresim li...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 12:06

@Panchev9
8000 eura je u pitanju!

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 12:08

niko ne pominje hyundai i10?

limuzina za ove igračkice koje su ovde pomenute....

Autor marko 16 Okt 2010, 12:09

carobnjak
Dobar izbor. Tvingo je od njih najudobniji i ima više prostora, servis je jeftiniji, za nevolju može i na dalji put.
Žalosno je što u Srbiji ima malo tvinga. Za to je kriv Reno Srbija. Kad uđeš u salon nikada te neće "ponuditi" tvingom. Imaš, storiju i taliju ali to nisiu automobili iste namene i veličine.
Uglavnom sam primetio da viđeniji ljudi, iskusni znalci, često kupuju tvinga kao drugi auto.
U Srbiji vlada mišljenje na neviđeno, da je tvingo jako skup.

Autor Mange 16 Okt 2010, 12:10

carobnjak
Twingo je Ok, osim sto je 3v i veoma mali prtljaznik... Gledao sam ga proletos... Ali bazni paket preskoci i gledaj onaj drugi... Mislim da je oko 9...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 12:17

marko
i10 ne bi pogledao. Razlog je cena, dizajn, garancija i održavanje.

Panchev9
Hjundaji jeste jako ozbiljna firma u Srbiji. Popravili su kako tako servisnu mrežu. Inače sam i rodbinski vezan sa vlasnikom. Nekoliko hjundaji salona i servisa.
Najveći problem je korozija, koliko sam ja primetio.
Čak bi i ja sada razmišljao o kupovini i30, jer bi imao čitav niz pogodnosti, uz već jako pristupačnu cenu. Kod njih je kao kod renoa u osnovnom paketu siromašan kvalitet enterijera a luksuzniji modli su značajno skuplji.
Inače, Moron me je naterao da probam i30, pre par meseci.
Tvrđi je dosta od megana, podseća po malo na VW grupu.

Autor Mange 16 Okt 2010, 12:20

@Mange
Twingo je extra! Vise puta sam se vozio u njemu, ima ga moja koleginica, neverovatno prostran, udoban i stedljiv!
Sada je cena 7990 eura za 1.2 Trend ( klima, ABS, elektropaket, maglenke, CD sa komandama na upravljacu(!), volan i sediste podesivo po visini, branici u boji karoserije, vazdusni jastuk protiv zaronjavanja...)
Druga koleginica poseduje Aygo 1.0, prezadovoljna, trosi kao upaljac ( Toyota a ne kolegnica...:))), isla je letos njime u Crnu Goru! :)))

P.S. Hyundai i10 ne dolazi u obzir posto vec voze i30...

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 12:21

Panchev9
Gepek na Tvingu je značajno veći od C1&company. Inače kombinacijom pomeranja i preklapanja zadnjih sedišta u raznim varijantama uvek nešto možeš dobiti.
I nikada mio nije bilo jasna potreba na tako malim kolima za 5 vrata.

Autor Mange 16 Okt 2010, 12:23

@Panchev9
napisao sam koji model je u pitanju i cenu!
Kakve veze ima prtljaznik i broj vrata ako ce ga voziti SAMA po gradu?
Napomenuo sam da je u pitanju DRUGI auto u porodici...

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 12:24

P.S.
isti takav Twingo je pre 2 godine placen 2000 eura vise!

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 12:26

carobnjak
Taj tvingo sa klimom i orginalnim cd paketom je potpuno dovojan. Čak u osnovnom paketu je i enterijer prilično kvalitetan.
Za mene je dalji napredak motor od 1.2 16v i 75 ks. Taj je i za mene već pravi auto. A troši manje od osnovnog motora.

Autor Mange 16 Okt 2010, 12:29

carobnjak
Onda necu vise da komentarisem... U pocetku je uvek tako da ne NE treba, a posle ponekad zatreba...

Mange
Slazem se sa komentarima...
Automobil sa 5v je prakticniji... Naravno kada ima potrebnu duzinu... Sto Twingo nema...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 12:33

PS
Svaki novi tvingo je proizveden u Sloveniji i namenjen je za zapadno tržište, što je jako bitan podatak. Slovenečka fabrika se smatra među najboljim u Reno sistemu ali i među najskupljim, zbog čega je bilo priče i o njenom zatvaranju.
Zato je u tvingu i u najprostijem modelu kvalitetniji materijal nego u većini megana.

Autor Mange 16 Okt 2010, 12:35

Mange
Na Twingu su mogli bolje da rese postavljanje R-CD...
I instrument table...
Ali je sa cenom i to oprosteno...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 12:38

Panchev9
Kad se navikneš na centralne instrumente, može i da prija a posebno u gradskoj vožnji i utiska veće preglednosti i veće kabine.
A onaj prikantareni obrtomer mi jako prija, jer sam to isto ja nekada radio (mislim "prikantarivao ga").
Inače želja mi je da probam tvinga TCE. Kažu da leti...

Autor Mange 16 Okt 2010, 12:43

Panchev9
Vozio sam jedno vreme modusa sa sličnom instrument tablom kao na tvingu. Prvo mi je smetala a onda sam počeo da osećam "prostornost" zahvaljujući istoj. Nije loš osećaj.

Autor Mange 16 Okt 2010, 12:46

Mange
Jeste to sve navika, ali na koju bi se tesko privikao...
Mislim da je TCE opasan po saobracaj... :)

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 12:53

Za potrebe gradskog zivota i putovanja na kratke relacije RIO 1.4 automatik je skroz OK. Kupio sam ga zeni "za do posla". Vrsi funkciju, ne kvari se, redovan servis i to je to. Nije neki lepoten ali nije ni zahtevan. Sto se mene tice ok izbor s'tim sto ima problem sto je euro propao u odnosu na ostale valute pa ispada skup. U Australiji osnovni model kosta oko 13000AU$ sto ga svrstava medju najjeftinije modele jer se GETZ(koji se jos prodaje u Australiji) prodaje po nesto nizoj ceni a od njega su jedino jeftiniji Proton i neki kineski modeli GW-a.

Autor ChedomirADELAIDE 16 Okt 2010, 13:54

Evo da vam prenesem utiske megane generation-a, upravo se vratih iz komšiluka, spolja oduševljava, lep je, unutra koleno stvarno udara u centralnu deo konzole, materijali sedišta su sra*e, kontrolna ne zveči kao što su moji ortaci napljuvali, ali oplate vrata krckaju i šuplje su, dakle zveče. Nepregledan je unazad. Da li bih ga kupio? DA
Ali odmah posle kie c'eed

Autor Dejan L 16 Okt 2010, 14:42

@Dejan L
meni je Megane extra ali sam se razocarao zbog nedostatka prostora napred, kao sto kazu: plastika napada sa svih strana i tera te da izadjes...

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 14:53

carobnjak
Megan i jeste pravljen za više ljude. Međutim. ljudi ne umeju da izvuku volan, gurnu sedište pozadi i opruže noge.
To je polozaj za vožnju, kada je koleno udaljeno bar 20cm od ong "ćoška". Ja sam visok 191cm.
Pribijanje prednjeg sedišta i uvlačenje volana je za nuždu, kad pozadi seda čovek visine poput mene, što je veoma retko, praktično nemoguće.
I kvalitet platna na sedištima je korektan, mada su imali ranije ružne "kaka" boje.
Najveća mana sa vozačkog stanovišta, je konstrukcija mehanizma ručice menjača, koja ima običaj da škljoca i da bude gumenasta u toku rada ali je trajna za razliku od nekih drugih proizvođača.
Inače glavna prednost je udobnost na prvom mestu, onda motor 1.6 110ks i kočnice.

Autor Mange 16 Okt 2010, 15:05

@Mange
nije tako! Sediste sam povukao skroz nazad a koleno mi udara u centralnu konzolu a ne u volan!
Uglavnom, ocekivao sam vise, nije problem u Megane-u...
Sedi u Ceed pa ces da vidis sta je prostor!

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 16:55

@carobnjak
Prvi put sam upotrebio izraz "plastika napada sa svih strana" kada sam seo u Megana. Meni se ni malo ne dopada, ni spolja ni unutra.

Pozdrav svima!

Autor Predrag 16 Okt 2010, 16:56

@Predrag
najbitinije mi je da me ovde ti razumes! :))
Naravno, ti si autor tog izraza za plastiku...

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 16:58

P.S.
a slican osecaj je i u novoj Astri, imao sam cast!

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 17:01

@carobnjak
Znam da sam ja autor ;) Zato te i razumem :))
Zbog čega tvoji prijatelji ne žele da kupe i10? Loše im se pokazao i30?

Autor Predrag 16 Okt 2010, 17:02

P.S. U pravu si i za Astru. Ceed i i30 su baš komforni, a na pr. SX4 mi unutra izgleda baš jeftino i skučeno.

Autor Predrag 16 Okt 2010, 17:03

@Predrag
i10 je ruzan, skuplji od konkurenata i nema vise ovlasceni servis u mom gradu, za razliku od Renaulta i Toyote...(nema ni Fiat, a bilo ih je 2!)

Da, SX4 je katastrofa unutra, nisam verovao dok nisam video...

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 17:05

carobnjak
Kad opružiš noge, nije moguće da ti dohvata koleno do onoga ćoška u meganu, apsolutno. Da je glupo napravljena instrument tabla, jeste. Možda ti je bilo podignuto sedište više nego što treba. U puntu su sedišta jako visoka, pa si možda navikao na tako nešto neprirodno.

Predrag
Pozdrav!

Autor Mange 16 Okt 2010, 17:08

@Predrag
i da podelim sa tobom "srecu" da je Bravo jednako komotan kao i Ceed! :)
(objektivan sam)

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 17:09

P.S.
ako moj "razum" jos i moze da oprosti, "donji kraci" sigurno ne mogu...:)))

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 17:10

@Mange
sediste u mom Puntu je spusteno (ima tu mogucnost) ali opet nije u krajnjem zadnjem polozaju, tako da znam sta pricam... On je za taj Megane dnevna soba! (napred)

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 17:12

@Mange

"Kad opružiš noge"

E vidis, tu je problem , ne mogu da opruzim noge!

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 17:15

carobnjak
Komotnost je parametar koji i nije tako od koristi osim kad moraš u vožnji da skineš vindjaknu :)
Ali zato udobnost, očuvanje kičme a posebno vrata, kukova i kolena je prioritetnije.
Pa onda držanje tela po krivinama...
Stari mercedesi su bili jako komotni ali i uz to nekomforni.
Najgora su nekomforna sedišta koja ne drže telo.

Autor Mange 16 Okt 2010, 17:15

@carobnjak
Kada bih kupovao mali gradski automobil, kupio bih ili Aygo ili 107 ili C1 (odlučio bih se za onaj koji, pre svega, ima najjeftinije delove i servise - mislim da je to Citroen, a u obzir bih uzeo i odnos cena/oprema). U obzir bi došao i i10. Twinga ne bih razmatrao, zbog toga što ima 3V (dosta mi ih je bilo kod Yuga).
Kada bih kupovao malo veći automobil, odlučio bih se za Suzuki Splash 1.2 (zbog toga što mi je Swift tesan), a ako bih kupovao još malo veći, kupio bih Fabiu, i20 ili Ibizu ;)
...

Autor Predrag 16 Okt 2010, 17:16

carobnjak
Nije moguće osim ako nemaš preko 200cm.

Autor Mange 16 Okt 2010, 17:17

Predrag
Čemu služe vrata na C1&kompany?
Da ubaciš ceger sa pijaca.

Autor Mange 16 Okt 2010, 17:19

zadnja vrata, izostavljeno(=)

Autor Mange 16 Okt 2010, 17:20

@Mange
Pozdrav! Drago mi je što si se konačno vratio!
@carobnjak
P.S. Samo što mi Ibiza ima mnogo ružnu komandnu tablu i mnogo je tesna pozadi. Zbog ovog drugog bih pre uzeo "karavan" varijantu.
Bravo jeste komotan napred, ali pozadi nije komotan kao Ceed ili i30.

Autor Predrag 16 Okt 2010, 17:21

@Mange
Pa imaju istu ulogu kao i kod svih automobila ;) Često nas je u automobilu više od dvoje, a uvek sam se nervirao da li će u Yugo da polome ručku, da vrate pojas...

Autor Predrag 16 Okt 2010, 17:27

carobnjak
Jedno je sigurno a to je da više neću kupiti automobil kome se volan ne može podešavati po dubini, pa taman da je džabe.
i30, bar onaj koji ja povremeno vozim i one koje sam vozio, nemaju podešavanje upravljča po dubini a oprema je bila naprednija, kožni volan itd.
Kad počnem da se grbim, da dohvatim volan, džabe ga bilo.
Tu mogu da pohvalim grande punta koji je imao podešavanje upravljča i po visini i dubini (onaj koga takođe ponekad vozim).

Autor Mange 16 Okt 2010, 17:33

@Mange
meni je najbitnije kako se ja osecam za volanom, uopste ne gledam -plastiku, ukrasne lajsne i slicne gluposti!
Moguce da sam od nedavno porastao desetak cm, liju kise...

@Predrag
kriterijum je bio mali gradfski automobil do 8000 eura koji bi vozila supruga od moh kolege, zna ci sama i samo po gradu! Drugi auto u kuci je u pitanju, tako da nijedan od tvojih konjica ne dolazi u obzir!

P.S. za prostor sam i govorio za napred, ne zanima me kako je nazad!

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 17:34

@Mange
pregledao sam detaljno i Grande Punto i Punto Evo! Ovaj drugi je za svetlosnu godinu napred, u svemu , kako u kvalitetu enterijera ( skoro kao Bravo) tako i u prostranosti...

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 17:37

@Mange
Sa rečenicom "... više neću kupiti automobil kome se volan ne može podešavati po dubini, pa taman da je džabe..." se slažem 100%. Zbog toga sam (kada sam kupovao prvu Fabiu) odustao od Clia 1.2 TCe i od Suzuki-a SX4.

Autor Predrag 16 Okt 2010, 17:38

Predrag
Ako se to često dizanje vozačevog sedišta svodi na 10%, onda je bolje za nas grmalje, mali automobil sa troja vrata.
Ko ima mali decu i mala kola, sigurnije je automobil sa troja vrata.
Prvo lako ulaziš a drugo ne nalazi ti se B stub pored ili čak ispred glave!
Inače jugov sistem podizanja sedišta i recimo kod tvinga su nebo i zemlja.

Autor Mange 16 Okt 2010, 17:39

@carobnjak
Pa zar Aygo, C1 i 107 nisu automobili za grad? Njih sam prve preporučio.

Autor Predrag 16 Okt 2010, 17:42

Mange
Kod Twinga je, koliko se sećam, mehanizam takav da istovremeno se i sedalni seo i naslon pomeraju u napred. Tako nešto ima Yugo Cabrio, a kod mog Yuga se obara samo naslon. Katsatrofa.

Autor Predrag 16 Okt 2010, 17:45

@Predrag
jel ti citas komentare sa pocetka? Oni se podrazumevaju, mislio sam na one iz drugog dela...
11:37!

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 17:48

@Mange 17:39
ovde si potpuno u pravu, auto sa 3 vrata je zakon!

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 17:50

@carobnjak
Naravno da sam pročitao. Zbog toga sam i izneo svoje mišljenje ;)
U slučaju granice od 8000 eura, onda: "...ili Aygo ili 107 ili C1 (odlučio bih se za onaj koji, pre svega, ima najjeftinije delove i servise - mislim da je to Citroen, a u obzir bih uzeo i odnos cena/oprema)...". Objašnjenje: imaju najbolji motor od svih gore navedenih :)

Autor Predrag 16 Okt 2010, 17:54

Dok ne dodju deca...
Onda su 3v katastrofa...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 17:55

@Predrag
ako si procitao onda zasto navodis Fabiu, i20, Ibizu i sl. koji kostaju 9-10000 sa takvom opremom?!?

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 17:55

@Panchev9
mislis dok ne dodju "velika deca"?

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 17:56

Pa i u posebnim "sedistima" nije zgogno...
Moze da prodje od 3g. do neke 7-8g. ,a onda opet "muke zive"...
Tako mi kazu "srecnici"...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 18:01

@carobnjak
Zbog toga što (po meni) 1000-1500 eura ne igra neku ulogu pri kupovini automobila. Gde je 8000 tu je i 9000... Mislim da su automobili navedeni u drugoj grupi, ozbiljniji u odnosu na one iz prve, što ne znači da su i kvalitetniji. Pošto imaju i30, onda im je na pr. C1 za grad savršen.
P.S. Idem da gledam mašine za sušenje veša. Da li neko možda zna neku, koja je za preporuku? :)))

Autor Predrag 16 Okt 2010, 18:03

@Predrag
Svaka Ti je danas na mestu... Ne znam sta ti je... :)
Mozda probaj "vetar"...
Brale ima Candy(pranje i susenje) i zadovoljan... E sad da li je to pravilo...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 18:07

Zaboravio sam da kazem je kolega navalio na Punto Classic! :)))

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 18:18

@carobnjak
To ne želim ni da komentarišem

Autor Predrag 16 Okt 2010, 18:24

@Predrag
haha, a zamisli da sam mu ja predlozio alternativu!?!

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 18:28

@carobnjak
Pretpostavljam da si mu rekao isto što bih i ja ? :)

Autor Predrag 16 Okt 2010, 18:32

@Predrag
12:03, ako si na to mislio...

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 18:36

@carobnjak
Mislio sam na Aygo & Co.
Zbog čega su ukinuli ovlašćene servise za Hyundai i Fiat?

Autor Predrag 16 Okt 2010, 19:07

@Predrag
ovi za Fiat su bili jako "profesionalni" pa su izgubili licencu, za Hyundai ne znam! Kia je davno "nestala"...

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 19:25

Dakle, kia rio je očigledan hit, skoro 90 komentara, pa i:
1. Ja "naterao" Mangea da proba i30 ( ako jesam, drago mi je, jer je posle izneo interesantan sud o njemu, a o motoru 1.4 čak i pozitivan, za razliku od Predraga );
2. Ne znam zašto Predrag poredi komfor SX4 ( Wb 2500 ) sa i30 i ceed ( Wb oko 2650 )? To su dva sveta u "prostoru" za putnike, mada zaista cenim SX4 i njegove sposobnosti
3. Ne bih se složio za megane sa Čarobnim, da je navodno tesan napred. Mislim da nije ( osim ako je Čarobni "inverzni" degenerik u odnosu na mene, tj. da su njemu duge noge, a meni trup ). Ja se u megane lepo smestim napred i noga mi nigde ne udaraju, pa ni u centralnu konzolu. Što se plastike tiče, to je reno filozofija, kao što je ( na svoj način ) ima ford ili neko drugi. Ja, recimo, mogu napred udobno da sednem u 107, 207, 307, 407 ... Razlika je samo "iza mene", tj. to je osnovna razlika komfora izmedju kola raznih "klasa". Megane "pozadi" ne odskače drastično komforom ni na koju stranu, tek prosek, a ako bih nekog pozitivno izdvojio za "drugi red", to je i30. A kralj komfora je meni i30 CW ( pozadi za glavu ima biše mesta nego u 308 SW, mada ovaj drugi ima više mesta za kolena )
4. Panchev9 18:01. Moje ( starije ) dete sa oko 9 godina i 140 cm "dužine" još uvek sedi u "dečijem sedištu" ( doduše, to su neka "rastuća" sedišta, koja navodno mogu do 12 godina ili 160 cm ). Jako dobra stvar ( a deca ih vole, jer su "viša", bolje vide ), svakom preporučujem, bočno dobro drže i telo i glavu, odlična su za spavanje ( a i za brzu vožnju ).
5. kraj ...

Autor Moron 16 Okt 2010, 20:34

Moron
Ala se raspisa... Svaka cast...
Nisam znao da si takav diktator (i dalje u sediste)... :)
Mene su sa 7g. jedva prebacivali pozadi... A onda sam stajao u sredini celu voznju...
Vremena se menjaju... I sve je bezbednije...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 20:47

Moron
Nije samo Wb merilo prostranosti. Evo primera:
Clio 3 ima Wb 2575 mm, a isti Wb ima i Golf. Koji je prostraniji?
Clio 3 ima skoro najveći (ako ne i najveći) Wb u segmentu, pa i pored toga nije najprostraniji i daleko je od toga.
P.S. Nisam hteo da poredim SX 4 sa Ceed-om i sa i30. Slučajno je tako ispalo. Međutim, ako bih razmatrao "elastičnost" motora, SX 4 je daleko ispred Ceed-a 1.4 ili i30 1.4.

Autor Predrag 16 Okt 2010, 21:15

Panchev9
Da se ja pitam, ta bi sedišta "letela" napolje, ali njihova majka, ona ... Zbog nje sam i razmišljao da nekada "raspalim" onaj "roštilj" na zadnjoj šoferci ...
Uzeo sam ta sedišta tek kada su deca imala 1 i 3 godine ( do tada su bili "bezbedni" koliko i ja kao dete, a ja sam stajao gde i ti ). Ta sedišta nemaju svoje pojaseve ( koriste pojaseve vozila ), lako se skidaju ( možeš da ih rastaviš i koristiš samo "sedalni" deo ), uglavnom ih radnim danima ubacim u gepek ( jer je i deci lakše sa školskom torbom da sede bez njih, a i meni ta sedišta zaklanjaju deo vidika pozadi desno ), dok za vikend ( ili pri nekim drugim putovanjima ) dolaze do punog ( i pozitivnog ) izražaja ...

Autor Moron 16 Okt 2010, 21:20

@Moron
mislim da je za sve najbolje da odes na spavanje...:)))

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 21:40

Predrag
Postoji odredjena veza izmedju Wb-a i unutrašnjeg komfora ( nisam nikada rekao da je "direkna" srazmera ). Za golfa znam koliko mesta unutra ima, više nego bi se očekivalo od njegovog Wb-a, a za clio III pojma nemam ( sedeo nisam )

carobnjak
Uskoro ću da "ćorim", pre nego nešto opet "izvalim" :)

Autor Moron 16 Okt 2010, 21:46

Predrag
Cenim da si primetio da i30 1,4 ima motor od 1,4 litra, a SX4 1,6 ima 1.6 litara, pa tu ipak ima neke ( značajne ) razlike i u "velični" obrtnog momenta ( kao i u obliku "krive" ) i logično je ( meni ) da SX4 bude elastičniji ...

Autor Moron 16 Okt 2010, 21:51

@Moron
Naravno da od Wb-a zavisi prostranost putničkog prostora, ali to nije jedini uticajni faktor. Zavisi od primenjenog sistema oslanjanja, debljine naslona sedišta, visine postavljanja sedišta, razmaka točkova po osovinama, iskorišćenosti prednjeg dela automobila (koliko noge duboko "zalaze" u motorski prostor)...

Autor Predrag 16 Okt 2010, 21:54

Izgleda da je samo meni Clio 3 komforan... Gde je Mange da Vam kaze...
Jeste da sam se vozio uvece(bio sam kraci za par cm), ali mislim da je sasvim dobar za tu klasu...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 21:56

@Moron
Probao sam SX4 1.5 sa 111 KS, sa obrtnim momentom od 145 Nm pri 4400 o/min. i30 ima 109 KS i obrtni moment od 137 Nm pri 5000 o/min. I nije neka razlika na papiru, ali u realnosti je ogromna. i30 ili Ceed 1.4 nikada ne bih vozio samo zbog motora, jer ne volim kada se ništa ne dešava pri dodavanju gasa (posebno pri nižem broju obrtaja, jer na višem svi "povuku" pa čak i Chery). Čak je i Fića umeo da cimne kada mu dodaš gas, a ovo jok.
Motori u oba slučaja imaju varijabino vreme otvaranja usisnih ventila, pa me i30 zbog ove činjenice, posebo iznenađuje.

Autor Predrag 16 Okt 2010, 22:02

Panchev9
Izvini, što si uveče kraći?
A eto, clio 3 ima 7-8 cm manji Wb od megane i logično je da megane bude komforniji bar "neki cm"

Predrag
Sve tačno

Autor Moron 16 Okt 2010, 22:04

Predrag
Ja sam vozio taj i30, i ima "filozofiju elastičnosti" kao i honda accord ( sada sam mrtav čovek ). i30 može lepo da se vozi i slažem se da ne vuče besno kada ga lupiš po gasu na 2.000 rpm, ali, kada se probudi, on "besni"...
p.s. Mislio sam da si probao SX4 1.6 sa 120 ks i 156 Nm ...

Autor Moron 16 Okt 2010, 22:08

@Moron
Zbog toga što se tokom dana istisne deo tečnosti iz međupršljenskih prostora, tako da smo uveče svi niži za 1-2 cm :)
P.S. Clio 3 i Megane 3 su mogli da pruže mnogo prostraniji putnički prostor, u odnosu na svoje Wb-ove.

Autor Predrag 16 Okt 2010, 22:10

@Moron
Dok se on ne probudi ja pobesnim :)))

Autor Predrag 16 Okt 2010, 22:12

@Moron
Pomislicu da si pristalica VB(kao velikog brata),a ne kao Wheelbase-a...
Stalno nadgledas rastojanje...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 22:14

Predrag
A ti mu onda ne daj da zaspi, drži ga stalno budna :)

Panchev9
Bolest je to, a koreni su u mladosti, naša petočlana porodica se ( negde do moje 7-8 godine ) često vozila u peglici ... Od tada samo gledam "odstojanje" ...

Autor Moron 16 Okt 2010, 22:17

Moron
I Ti si bio mlad... :)
Sorry, mora ono zlo da izadje...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 22:18

Moron
Jel bio Polski...
Zato ne "mirises" posebno Fiat...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 22:19

Panchev9
Bila su dva, oba "Polski", oba ona ružna "žuta", najpre ( mislim ) 600, a onaj drugi je bio 650 ( u njega smo stavili i radio ). Drugi se jednom malo i zapalio.
Dobra su to vozila bila, za ono vreme i ono stanje svesti svih nas... A onda je došla bolest. Svih nas ...

Autor Moron 16 Okt 2010, 22:26

Sad gledam sajt citroen-a...
Nema vise C2... A hteo da ga uporedim sa Twingo-m...
Ode i on u istoriju...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 22:29

Moron
Drugar je u zadnjoj godini srednje dolazio sa Peglicom...
Simpaticno, ali mislim da nije imala snage uopste da dodje do 3 brzine... Mozda da smo mogli na neku kruznu stazu, onako "djuture"...
Imala je paljenje kod rucne...
Tako sada radi SAAB...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 22:33

@Moron
Ta budnost je loša za džep i sluh ;) Peglica mi jedan od retkih zanimljivih Fiatovih modela.

@Panchev9
C2 mi je odvratan. Nije mi jasno zbog čega je uopšte i nastao, čemu služi i kome je namenjen? Osim da popuni "rupu" u oznakama...

Autor Predrag 16 Okt 2010, 22:35

Panchev9
Sve peglice su se palile kod ručne. I sve su "letele"... A kada joj na krov staviš "nosač", mogla je povući kao TAM-ić.
Mali problem je zimi bilo grejanje pri maloj brzini, jer uopšte nije imala ventilator. Ali, ako se dobro obučeš ili se putnici sabiju, problem nije bio

Autor Moron 16 Okt 2010, 22:37

Lep je bio onaj sportski C2. Kako se zvao, VTR ili ...?

Autor Moron 16 Okt 2010, 22:39

Pustite Peglicu , nek pociva u miru...

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 22:40

Predrag
Namenjen za grad...
Kao sto je meni nejasno zasto Fabia(jedina od VW grupe), nema model sa 3v...

Moron
Oblacili se tacno... Nikakve razlike zimi da li si u Peglici ili napolje...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 22:40

Moron
Jeste bas tako...
Moderna Peglica je Panda( sto je carobnjak danas ne predlozi)...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 22:42

Moron
Sitroeni vrt i vts su bile male zveri.
Tako nešto je mogao samo "francuz" da napravi.

Autor Mange 16 Okt 2010, 22:43

carobnjak
Što da pustim poljku peglicu? Imala je bolju antikorozivnu zaštitu nego sve naše "zastave" zajedno! To je činjenica!

Autor Moron 16 Okt 2010, 22:43

Panchev9
A C1 i C3?

Autor Predrag 16 Okt 2010, 22:43

Moron
Ima li praktican element to paljenje... Jer, vrlo je retko a zanimljivo...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 22:43

Predrag
C1 je nastao kasnije kroz saradnju...
C3 je ipak "klasica" iznad...
Nece biti C"nula", ne brigaj... :)

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 22:46

Panchev9
Ima. Uvek je pod naponom. Možeš da verglaš i bez ključa, malo pomeriš tako kola i sl...

Autor Moron 16 Okt 2010, 22:46

Moron
Najbolju ima Florida, pa Yugo pa Pegla, pa Stojadin. Ovaj poslednji "truli" k'o besan. Od njega su gore samo Lajke iz svemira (Samara, Niva & Co.)

Autor Predrag 16 Okt 2010, 22:46

Panchev9
Fabia 3v fuj, pi, bljak...

Autor Predrag 16 Okt 2010, 22:48

@Moron
bas zato!

@Panchev9
i Pandino vreme je proslo, naslednik je spreman a kad ce ne znamo...

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 22:49

Moron
Hvala...

Predrag
Kako znas da je fuj...
Nije "lepo" da moze Polo i Ibiza, a Skodilak da ne moze...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 22:50

@Panchev9
P.S. moderna Peglica ce biti Fiat 600!

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 22:50

carobnjak
Pa svacije vreme prolazi...
Onda se automobili ne bi ni kupovali... Pomenuo sam je jer je prelezala "viruse" za ovoliko godina...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 22:52

@Panchev9
da ali danas ne moze da se nosi sa gore pomenutim modelima A segmenta, zato je nisam ni pominjao...I onako se u Srbiji retko moze i videti!
To je model iz 2003., cudo da je jos uvek u zivotu...

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 22:54

Predrag
Nije Tebi dobro. To sa korozijom... Gde si ti živeo? Govorim o "onom" vremenu, a ne o yugu iz 2008! Pa, recimo, fića i pegla su bili savremenici, a na svakom fići iz toga doba bi korozija brzo bukvalno probila spoj prednjeg veznog lima i blatobana, o pragovima da ne pričam ili zadnjim "obrvama". A peglica je za to bila kao galvanizirana!

Autor Moron 16 Okt 2010, 22:54

Fabia ne postoji sa dvoja vrata jer je to jeftin auto za siromašne, željne "komocije", sa VW tehnologijom i kao takav sa dvoja vrata bi prošao kao bos po trnju!

Autor Mange 16 Okt 2010, 22:54

Mange
Zahvaljujem na prvom obrazlozenju o toj temi...
Nije daleko od toga, ali mene intersuje kako bi to izgledalo...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 22:58

carobnjak
Zavisi koja je cena...
Ne misslim nista specijalno o pomenutom modelu, ali sto veci izbor, tim bolje...
Ili vece muke... Jedno je sigurno...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 23:00

Moron
Peglica se proizvodila do 2000. godine. Upoređivao sam modele sa početka devedesetih. :)

Mange
Upropasti me sa tom definicijom Fabie. :)))

Autor Predrag 16 Okt 2010, 23:00

Panchev9
Bilo bi lepo da se bar RS pravi u varijanti sa dvoja vrata. Ali...

Autor Mange 16 Okt 2010, 23:00

Da li je neko išao da proba đulijetu?

Autor Ex Italo fan 16 Okt 2010, 23:03

Mange
Ja mislio ona Rally varijanta(zeleno-bele boje), gotovo kao da je progutala zadnja vrata... Kazem gotovo...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 23:03

Predrag
Tako i jeste. Evo ti prvi si pridikovao tvingu što nema četvora vrata.
Reno je izbacio iz proizvodnje klija storiju sa dvoja vrata. Jeftin auto za šire mase.

Autor Mange 16 Okt 2010, 23:04

@Mange
ovo ti je bilo bas surovo za Fabiu! Nije u tvom stilu...:)))

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 23:06

A bogami i punto se u Krgujevcu radi samo sa četvoro vrata.

Autor Ex Italo fan 16 Okt 2010, 23:06

Mange
Ne volim automobile sa 3v (osim onih koji su toliko, mali da drugi par vrata na njih ne može da stane).
Sada stvarno odoh :))
Pozdrav!

Autor Predrag 16 Okt 2010, 23:07

Jasno je zasto... Zbog smanjenja troskova itd...
Ali bilo bi lepse...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 23:08

Uvek je verzija sa 5 vrata prodavanija, to je pravilo!

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 23:09

Predrag
Jos 1 pitanje?

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 23:09

P.S. Inače, drugi par vrata podiže cenu, ali većina ljudi ceni praktičnost...

Autor Predrag 16 Okt 2010, 23:10

Ex Italo fan
Tačno. Balkan je to. Kao kod cigana, što više prostora i vrata to bolje. Zato ide talija, sedani za iste pare...
Punto iz zastave sa dvoja vrata ne bi prošao ni pod razno.

Autor Mange 16 Okt 2010, 23:10

Mada ovo veče zaista odiše najavom niza mudrosti, odoh ...
Pozdrav svima

Autor Moron 16 Okt 2010, 23:16

Evo jedan primer kao oktavija. Svako ko sedne u nju praktično zaključi da se lakše više ljudi može smestiti u fabiji. Ali da li je atomobil autobus? Zato je oktavija napred mnogo udobnija. Isto važi i za volvo S 60, pežo 407, laguna itd i itd.
Međutim, mi smo siromašan narod, hoćemo jeftin auto sa mnogo prostora i to je naravno normalno i uredu za naše područije.
Ali Evropa je drugi svet, tamo idu ona nama neodgovarajuća kola.

Autor Mange 16 Okt 2010, 23:22

@Mange
slazem se, ovo ti je najbolji komentar veceras! :)))

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 23:28

Istina

Autor Moron 16 Okt 2010, 23:31

Pa i ja sam "balkanac" ali istina je istina. Za malo para hoćemo mnogo, malu potrošnju i veliki prostor, tako da komfor i luksuz padaju u vodu.
Mali automobil za visokog čoveka dolazi u obzir jedino u varijanti sa dvoja vrata. Ostalo je mučenje.

Autor Mange 16 Okt 2010, 23:36

Mange,
nije ako je mini ven.

Autor Ex Italo fan 16 Okt 2010, 23:41

Jedino ne znam da se Predrag ne naljuti. Nisam mislio ništa loše, samo sam izneo faktičko stanje.

Autor Mange 16 Okt 2010, 23:42

Ex Italo fan
Mini van je skupa rabota, retka u "narodu" a posebno kao novo vozilo. Inače kao porodični auto bi bio idealan.
Mislim na senik recimo i slično.

Autor Mange 16 Okt 2010, 23:45

Mislim na još manji, recimo Nisan not, koji nije preterano skup, Fijat idea, Lanča muza, Reno modus...
Imao sam prilike da se sa svojih 194 sasvim komotno smestim u bilo kom navedenom.

Autor Ex Italo fan 16 Okt 2010, 23:51

Sad razumem zasto se uglavnom "kapiramo"... Nema nijedan ispod 190cm... I znamo sta znaci borba sa nogama...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 23:55

Ex Italo fan
Ja sam vozio modusa. Nije po mojoj meri zbog visokog težišta ali je zaista veći iznutra nego spolja. Ali u zemlji Srbiji ga nema u ponudi kod Renoa, već nekoliko godina! Jednostavno takva vozila ovde ne idu. Postoji i grand modus koji ja u životu nisam imao prilike da vidim uživo.
Inače, modus je u cenovnoj grupi sa meganom.

Autor Mange 16 Okt 2010, 23:56

Mange
Pogledaj sliku enterijera kod Rio-a gore...
Zasto se ostavlja ( i kod drugih) ona rupa ispod radija...
I tako unakaze...
Nemoj samo za naocare i sl...

Autor Panchev9 16 Okt 2010, 23:57

@Panchev9
to je zastitni znak VW-grupe, i mene to nervira!

Autor carobnjak 16 Okt 2010, 23:58

Panchev9
Zaista si u pravu za visinu.
Izgleda smo visok narod :))

Autor Mange 17 Okt 2010, 00:00

Mange,
Znam za tvoj stav o višljem sedenju od pre neki dan. I ja sam do skoro bio protivnik svega što se ne vuče po zemlji, čak sam i deltu integrale spuštao, ali sam pre nekoliko godina nabavio malo veći ven za oca, koji je zbog okoštalih pršljenova teže ulazio u niske automobile. Tako sam se primio da više od venova ne odustajem.

Autor Ex Italo fan 17 Okt 2010, 00:00

Panchev9
Polica za sitnice. Rupa koja bode oči a pravi razlog je mogućnost ugradnje multifunkcionalnog uređaja, navigacije i sl.
To je ranije bio manir VW grupe.

Autor Mange 17 Okt 2010, 00:03

Mange
Podseti me za grand modus... Zaboravio sam a stvarno je praktican...
I bogamu u Nemackoj drzi cenu...

Autor Panchev9 17 Okt 2010, 00:03

Ex Italo fan
Van je lep za autoputeve i puteve sa radijusima krivina preko 200m. Ali za brdsko planinske puteve može biti i zamoran pa čak i opasan za zahtevne. Takvi su uglavnom naši putevi.

Autor Mange 17 Okt 2010, 00:07

Mange,
Obzirom na stanje naših puteva, gustinu saobraćaja, učestalost i načine kontrola brzine, godinu proizvodnje, kao i činjenicu da sam otac troje maloletne dece, sve manje zahtevan.

Autor Ex Italo fan 17 Okt 2010, 00:15

Pardon, sam zahtevan.

Autor Ex Italo fan 17 Okt 2010, 00:16

Ex Italo fan
Mogu samo da ti zavidim na nekadašnjem "vlasništvu" lanče delta integrale. Nisam imao tu sreću da je probam.
Tada sam i ja bio italo fan. Ali nije to više to.

Autor Mange 17 Okt 2010, 00:16

Mange,
to je auto koji se ne prodaje, tako da sam još uvek ponosni vlasnik, ali za svaki dan je ven prava stvar.

Autor Ex Italo fan 17 Okt 2010, 00:20

Ex Italo fan
Znaci nisi Ex... :)

Autor Panchev9 17 Okt 2010, 00:22

Panchev9
i Mange je konstatovao da nije to više to. Zato sam Ex...

Autor Ex Italo fan 17 Okt 2010, 00:26

Ex Italo fan
Jel nije tvoja Lancia ili nije sadasnja "situacija"...
Sto onda ne stavi "sadasnji nick"...

Autor Panchev9 17 Okt 2010, 00:28

Ex Italo fan
Svaka čast za lanču delta integrale. Moja neostvarena želja. Čak sam pre neku godinu gledao da pazarim jednu krntiju u Beogradu. Vreća bez dna.
Za troje dece ven je idealan.

Autor Mange 17 Okt 2010, 00:28

Panchev9,
prevedi pitanje, molim Te.

Autor Ex Italo fan 17 Okt 2010, 00:35

Ex Italo fan
"da nije to više to"...
Na to sam se nadovezao...

Autor Panchev9 17 Okt 2010, 00:55

Panchev9
Bio sam Italo fan kada su proizvodili automobile kao što je delta integrale i držali korak sa konkurencijom. Danas ih vozim iz navike i rutine održavanja. Delta je još uvek moja, kao i još neke Lanče.

Autor Ex Italo fan 17 Okt 2010, 01:06

Panchev9
Pratim rad "parlamenta" i demokratija je na kritično visokom nivou, od ovih što (ne)brišu komentare (STAEDTLER-a) do samih "poslanika" i to je za svaku pohvalu.
Na tvoje pitanje od (23:57), Mange je odgovorio, ja bih još dodao da je u Evropi za auto-audio uređaj dugo godina bio zastupljen (DIN standard), a za van evropska tržišta je zastupljeniji "dupli DIN" pa je cela "rupa" popunjena "muzikom" (kada nisu postojali multifunkcionalni gedžeti za kola).
Postoje čak i tipski adapteri marke (DIETZ), koji služe da kad izvadiš fabričku "muziku" ili "dupli DIN", možeš da ugradiš bilo koji singl uređaj "CD" itd. a da to izgleda kao fabrički a ne "šabački". Vrlo je moguće da ovaj Rio kada bude išao na druge kontinente i tržišta neće imati "rupu" već možda ekran ili "debeli" uređaj.

I konačno što se tiče (visine & "kapiranja") savetujem niže učesnike od 190 cm da paze šta kucaju, inače... :)))

P.S.
Ala lupam, ko otvoren prozor.

Autor Đenka 17 Okt 2010, 02:13

Đenka
Evo taman da ga ugasim...
Nisam bas razumeo ali sam ga "wordovao", pa cu sutra odmoran da...
Moje pitanje je bilo kada postoji radio aparat...
Dakle za taxi je super za popunjavanje...
Ali meni smeta i strci...
Pozz

Autor Panchev9 17 Okt 2010, 02:17

Ex Italo fan 17 Okt 2010, 00:15
Sasvim logičan pristup pitanju "prevoza".

Autor Moron 17 Okt 2010, 09:54

Panchev9
Ona "rupa" je svakako praktična. Ja sada, recimo, u njoj ( na "dnu" ) držim termometar, stim da je senzor pozadi, u prostoru za "human cargo". Da pratim, da se ne pokvari...

Autor Moron 17 Okt 2010, 10:11